Liikelaskenta joka päivä nipinnapin täyteen!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä nyt??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä nyt??

Vieras
Neljäs raskaus, nyt rv 31.
Jo parin viikon ajan olen tehnyt liikelaskentaa, koska vauvan potkut eivät ole enää teräviä Ja saan kyllä liikelaskennan ihan nipinnapin täyteen, tosin osa liikkeistä voi olla esim.omasta suolistosta..

neuvolassa käyty, sydänäänet ok. Ei tarvetta muuhun!? :O

En jaksa tätä!!! Miten tässä nyt pitäisi suhtautua???? Miksen tunne teräviä potkuja??

Seuraava ultra on rv 37 sokereiden takia.

Olisko vaan niin, että vauva on raajat sun selän suuntaan ja siksi et tunne teräviä liikkeitä? Missä kohtaa istukka on? Näetkö vauvan liikkeet vaikka et tuntisi niitä? Itselläni oli yhdessä vaiheessa niin, etten tuntenut mutta näin mahan liikkuvan kun vauva potki selän suuntaan.

istukka oli osittain kohdunsuulla rakenneultrassa, en tiedä missä on nyt..Neuvolassa sydänäänet tulivat kaikuna, eli tosiaan voisi ollakin että vauva on sellaisessa asennossa ettei niitä potkuja juuri tunnu...Suurin osa liikkeistä tuntuu alavatsalla (tai itseasiassa ylhäällä ei tunnu oikeastaan mitään).
Huh helpotti jo vähän :)

Osittain kohdunsuulla, mutta ei ole ollut toista ultraa missä olisi paikkaa varmisteltu? Alatiesynnytys on esteellinen jos istukka on kohdunsuulla.

Mutta tuo kaiku kertoisi kyllä siitä, että saattaa olla istukka välissä ja vauva selkä eteenpäin. Kyllä mä uskoisin että siellä masussa on kaikki hyvin. :)

Mitä tarkoittaa että sydänäänet kuuluu kaikuna?

Kyllä mä vaatisin ultraan pääsyä. Lähtisin siis vaikka heti tai viimestään aamulla. Kokemustakin on vähistä liikkeistä ja siitä että neuvolasta väitetään kaiken olevan hyvin.

Tai sitten yksinkertaisesti soitat synnärille ja valehtelet, että liikkeitä on vielä vähemmän eli kahtena tuntina peräkkäin alle 10/tunti. Pääset varmasti ultraan. Ei tuommoinen pieni valhe ole mikään iso synti, jos olet jo 2 viikkoa ollut ihan rajoilla noiden liikkeiden kanssa.

• Tykkää
Reactions: HippuTAR

Yhteistyössä