B
BBBB
Vieras
Hei! Lähtötilanteeni on seuraavanlainen: Olen 30-vuotias, 156 cm pitkä ja painan 60 kg. Vielä kolmisen vuotta sitten painoin 52 kg, mutta raskauden, rankan vauva-/taaperovuoden (tiedän, seli-seli!) myötä siis lihoin pysyvästi tuon kahdeksan kiloa. Liikuntaa olen koko ajan harastanut runsaasti ja monipuolisesti, joten syömisen muuttamisen avulla pitäisi saada nuo kilot pois. Kysyisinkin,että miltä seuraavanlainen "dieetti" vaikuttaa - onko siinä liikaa tai liian vähän kaloreita (paljonko niitä about täsä on?). Olen syönyt nyt näin parin päivän ajan ja olo ainakin on kylläinen...Mielipiteitä asiantuntevilta kiitos! 
Aamiainen: ruispala, 1 tl margariinia, muna, kurkkua + kahvi maidolla
Lounas: kaurapuuro (1 dl kauraa), 1 rkl hedelmäpilttiä, kasviksia reilusti + kahvi maidolla
Välipala: omena + kahvi maidolla
Päivällinen: n. 1/4 lautasellinen kotiruokaa, 1 dl raejuustoa, reilusti kasviksia
Iltapala: 1 dl rahkaa, n. 1 dl säilykehedelmäsekoitusta + kahvi maidolla
Liikuntaa kertyy tosiaan n. 7-9 tuntia viikossa. Useimmiten kävelen reippaasti, pyöräilen, kahvakuulailen tai uin. Leppoisaa hyötyliikuntaa lapsen kanssa ulkoillessa kertyy myös päivittäin.
Kiitos etukäteen jo mahdollisista vastauksista!
Aamiainen: ruispala, 1 tl margariinia, muna, kurkkua + kahvi maidolla
Lounas: kaurapuuro (1 dl kauraa), 1 rkl hedelmäpilttiä, kasviksia reilusti + kahvi maidolla
Välipala: omena + kahvi maidolla
Päivällinen: n. 1/4 lautasellinen kotiruokaa, 1 dl raejuustoa, reilusti kasviksia
Iltapala: 1 dl rahkaa, n. 1 dl säilykehedelmäsekoitusta + kahvi maidolla
Liikuntaa kertyy tosiaan n. 7-9 tuntia viikossa. Useimmiten kävelen reippaasti, pyöräilen, kahvakuulailen tai uin. Leppoisaa hyötyliikuntaa lapsen kanssa ulkoillessa kertyy myös päivittäin.
Kiitos etukäteen jo mahdollisista vastauksista!