Tässä pohtinut tätä asiaa paljon ja on ollut tosi kiva lukea erilaisia kokemuksia ja mielipiteitä, kiitos siitä teille!
Aloin oikeasti miettimään, millaista seksi tämän miehen kanssa oli ja millaista se muiden kanssa oli. Itse olin aikoinaan hyvinkin ujo seksiasioissa, eikä kumppaneita ole kovin montaa tullut, mutta nykyisin olen paljon vapautuneempi. Minulle esim. suuseksi on normaali osa tätä aluetta. Tämän nykyisen/viimeisimmän poikakaverini kanssa sitten kerran otin suihin ja ihmettelin, mitä hän sanoi, olin kuulemma ensimmäinen joka teki hänelle niin ja ikää sentään 25v. ja kaksi suhdetta takana! Olen hänelle kuulemma kolmas seksikumppani. Ekalla kerrallamme hän lopetti homman ennen kuin se alkoikaan, ei vain pystynyt. Myöhemminkin häntä sai hieman ohjailla koskettelemaan rintoja ja jalkojen väliin hän ei paljoa kosketellut, muuten kuin itse aktin aikana. Aikaisemmat miehet ovat kyllä käyneet vähän turhankin hanakasti ja kovakouraisesti kiinni, ja siksi tämä on aika hämmentävää. Ehkä olen itse vapauduttuani ollut liian päällekäyvä, ja hän on vähemmän kokenut ja ujo tällä saralla... Tajusin sen oikeastaan vasta nyt, tähän saakka olin vain niin huumantunut hänen seurassaan, etten ajatellut vaan rakastin ja rakastelin. Se kyllä jäi mietityttämään, kun kysyin, eikö hänelle koskaan tule sellaista tunnetta, että haluttaisi ihan hirveästi, että kertakaikkiaan olis pakko saada, niin vastaus oli, että todella harvoin, ja minun kanssani näin on kuulemma käynyt kerran kun itse nukuin. Minulla taas himot hyrrää pelkästä ajatuksestakin, yksin ollessa. En tiedä...ehkä annan ajan kulua, mutta en haluaisin tämän olevan vielä lopullisesti loppu.