Liikaa seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja Bianca72
  • Ensimmäinen viesti
Bianca72
Toivoisin asiallisia kommentteja.
En nyt tiedä mikä aika mulla on, mutta seksiä pitäis saada joka päivä ja vaikka 2 kertaakin parhaimmillaan :xmas: .
Eniten tässä rassaa se, että mies väsyy :/ ,
En toki olekkaan saanut aina, kun olisin halunnut, mutta lähestulkoon joka päivä tai ainakin 5 kertaa viikossa..
Mites muilla ja olenko ns. "epänormaali"...
 
Kuulostaa vallan normaalilta :) Ehkä ei niin tavanomaista, että mies väsyy, mutta toisaalta töiden tai muun aktiviteetin ohella tuollainen määrä toki vaatii "kuntoakin".

Saatte olla ylpeitä joka tapauksessa, koska erotutte synkistä Suomen tilastoista eduksenne. Suomalaiset tutkitusti ovat melko laiskoja seksin suhteen verrattuna esim. jonnekkin tuonne keski-eurooppalaisiin (en muista kärkimaata). Liekkö osin sekin syynä sille, että Suomessa pettäminenkään ei nykyisin harvinaista...

Jatkakaa samaan malliin! Toivottavasti muutkin ymmärtäisivät ottaa oppia ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bianca72:
Toivoisin asiallisia kommentteja.
En nyt tiedä mikä aika mulla on, mutta seksiä pitäis saada joka päivä ja vaikka 2 kertaakin parhaimmillaan :xmas: .
Eniten tässä rassaa se, että mies väsyy :/ ,
En toki olekkaan saanut aina, kun olisin halunnut, mutta lähestulkoon joka päivä tai ainakin 5 kertaa viikossa..
Mites muilla ja olenko ns. "epänormaali"...
Sama homma... melkein hävettää olla koko ajan vonkaamassa. Melkeen 24/7 pyörii tuo mies mielessä ja oottaa vaan että lapset nukahtaa että pääsee taas ehdottelemaan... ;)
Joskus oon kuullut että miehet on aktiivisimmillaan sillon 18v, ja naiset kolmestakympistä eteenpäin.
Jos tää tästä vielä pahenee, mä ainakin kiikun jo seinille. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Alkuperäinen kirjoittaja Bianca72:
Toivoisin asiallisia kommentteja.
En nyt tiedä mikä aika mulla on, mutta seksiä pitäis saada joka päivä ja vaikka 2 kertaakin parhaimmillaan :xmas: .
Eniten tässä rassaa se, että mies väsyy :/ ,
En toki olekkaan saanut aina, kun olisin halunnut, mutta lähestulkoon joka päivä tai ainakin 5 kertaa viikossa..
Mites muilla ja olenko ns. "epänormaali"...
Sama homma... melkein hävettää olla koko ajan vonkaamassa. Melkeen 24/7 pyörii tuo mies mielessä ja oottaa vaan että lapset nukahtaa että pääsee taas ehdottelemaan... ;)
Joskus oon kuullut että miehet on aktiivisimmillaan sillon 18v, ja naiset kolmestakympistä eteenpäin.
Jos tää tästä vielä pahenee, mä ainakin kiikun jo seinille. :xmas:
Tuntuu välillä että tuo 40 ja risat omaa 18 vuotiaan halut :LOL: Joka päivä pitäis saada.Minulla vaihtelee kuukaduden ajasta riippuen.Välillä haluttaa jatkuvasti,sit ei taas ollenkaan.
 
Mam
Kai tuo seksin tarve on yksilöllistä, mutta suoraan sanottuna minusta tuollainen frekvenssi kuullostaa jo yhdeltä läheisriippuvuuden muodolta... Onkohan aloittajalla lapsia, työtä, harrastuksia? Miten aika riittää? Tietysti kaikki kai hyvin niin kauan kun toinen jaksaa samaa tahtia. Itse ahdistuisin, ja tuntisin itseni riittämättömäksi, jos toinen haluaisi päivittäin. Väsyneenä iltaisin neljän lapsen hoidon jälkeen haaveilen lähinnä aivojen ravinnosta, että saa vaikka lukea hyvää kirjaa tai katsoa hyvää ohjelmaa telkkarista, tai aahh - nukkua tarpeeksi! Evvk hikinen kuksiminen joka välissä. En ymmärrä mitä hienoa jatkuvassa naimisessa on, minusta seksi on täysin yliarvostettua. Minun mielipiteeni vain.
 
Meillä mä olen yleensä se, joka joutuu vonkaamaan seksiä, mutta joulunpyhät tekivät tähän mukavan poikkeuksen. Liekö toi ukko syönyt jotain pillereitä vai miksi se on jatkuvasti tunkeutumassa mun sisään. Joka yö herännyt jossain vaiheessa siihen, että ukko puskee päälle. Tosi ihanaa välillä näin päin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja SannaJ:
Meillä mä olen yleensä se, joka joutuu vonkaamaan seksiä, mutta joulunpyhät tekivät tähän mukavan poikkeuksen. Liekö toi ukko syönyt jotain pillereitä vai miksi se on jatkuvasti tunkeutumassa mun sisään. Joka yö herännyt jossain vaiheessa siihen, että ukko puskee päälle. Tosi ihanaa välillä näin päin. =)
Voi jöse..olen kateellinen... :p saispa itsekkin..pari kk puutteessa ja ennestään jo kyltymätön yh.. :D (panettaa 24/7..)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
kyllähän tota harrastais 4-5 kertaakin päivässä :p
Ei se määrä vaan laatu!!! Kyl mäkin tosin toisinaan voisin saada 3 kertaa pvä jos oikein haluttaa.1xpväki olis ruhtinaallista! Siis nyt puhun ihan yhdynnästä en masturboinnista. Harvemmin tuo vaan tosiaan tapahtuu tässä osoitteessa.
 
Sama kuin valittaisi, että on liikaa rahaa. Kyllä mullekin kelpaisi joka päivä. Saan tosin tyytyä pariin kertaan kuussa ja sekin vaan pikapano iltamyöhällä. Silti arkielämä sujuu ihan ok ja vaimokin on muuten ihan jees. Revi siitä äläkä valita seksin vähyydestä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Reiska:
Sama kuin valittaisi, että on liikaa rahaa. Kyllä mullekin kelpaisi joka päivä. Saan tosin tyytyä pariin kertaan kuussa ja sekin vaan pikapano iltamyöhällä. Silti arkielämä sujuu ihan ok ja vaimokin on muuten ihan jees. Revi siitä äläkä valita seksin vähyydestä!
Saispa meilläkin edes noin usein...

 

Yhteistyössä