liikaa kuolemia..

• Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti
"onneton"
menetin 7kk sisään äitini ja nyt 3vkoa sitten veljeni.äitin kuoli sairauteen mutta veljeni tappoi itsensä..tää on kamalaa enkä tiedä miten ajatella eteenpäin..5v meni ku selvisin vanhimman veljeni kuolemasta..nyt tuntuu että liikaa surua kertynyt :( olen käyny kriisi avussa ja juttelemessa terapiassa.mutta ahdistus kalvaa sisintäni. onneks mulla lapset jotka pitää mut kii arjessa ja jaksan kuitenkin mutta mitä teen tuolle ahdistukselle ja ikävälle joka sisälläni .(

"mansu"
Voi :/ mulla on itellä kuollu isä sitä kyllä aikaa sit3 kaverii veliki lähti pilviin voin jotenki ymmärtää sun tuskaas .. mut muuta en voi sanoa, kun voimi ja aika parantaa haavat mut arvet jää ain

"myy"
Otan osaa menetykseesi :(

Hyvä et sulla on lapset joiden kanssa tehdä arkisia asioita. Lasten kautta huomaa vähitellen, että elämä jatkuu kuitenkin. Kun vaan pääset tästä pahimmasta läpi, niin elämä tuntuu taas joltain muultakin kuin surulta. Eihän tällasessa tilanteessa voi sanoa oikeastaan mitään mikä oikeasti lohduttais, mutta toivon että jonain aamuna on sulla vähän helpompi olo. Hyvä että olet saanut haettua apua.

"alkup"
kiitos kaikille..välil on hetkiä että tuntuu että kaikki olis ok..mut sit yks kaks jossain saattaa itku päästä..vaiks kaupass..aina helpottaa ku saa puhua jonkun kans tai vaikka siskon kans vaiks sillä sama suru mut silti helpottaa..

Yhteistyössä