Liika seksi - yhdyntäkivut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyytikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyytikki

Vieras
Olemme harrastaneet mieheni kanssa viime aikoina erittäin runsaasti seksiä; noin 2-3 kertaa /pvä kohta 2 vkon ajan. Vajaan viikon verran olen tuntenut alapäässäni pientä -polttavaa?- kipua yhdynnän aikana, joka aiheuttaa tunteen, että pitäisi päästä virtsaamaan. Lisäksi tänä aikana virtsaamistarve on lisääntynyt selvästi aiemmasta eikä tää mun mielestä ole enää "normaalia". Olen itse sitä mieltä, että vaiva johtuisi liiallisesta seksin harrastamisesta. Mutta ennen kuin kipitän lekurille, kyselisin vastaavanlaisia kokemuksia teiltä, arvon Ellit! Mitä neuvoisitte (paitsi tietysti yhdyntämäärien rajoittamista.. mutta kun ei haluais! :) ) ?

Ei minun paikat kyllä noin usein kestäisi...luulen kyllä sinun olevan nuorempi, itse olen 41-vuotias. Meillä seksiä kerran viikossa, onhan se tietysti aika vähän. Nuorempana oli enemmän.
Kyllä noi vaivat voivat olla ihan rasituksestakin, jos ei löydetä bakteereita pissasta, osta bepanthen voidetta alapäähäsi.

HÖH? Antakaa toisten iloita! Mutta tuosta iloittelusta tosin saattaa tulla niitä "rasitusvammoja", mutta eivät ne lisää pakottaavaa pissahätää. Ärtyneissä limakalvoissa bakteerien on helppo jyllätä ja siitä sitten mennään virtsatiekanavaa pitkin ylöspäin ja "pissavika" on valmis. Tota rataa se aikanaan meni mullakin sillloin, kun rakkaus oikein kukki.

Vaivojen tulemista voi ehkäistä maitohappobakteereilla ja liukastusvoiteilla, jotta limakalvot kestävät. Molempia saa apteekista.

Joo eikös sitä sanotakin Honey moon -vaivaksi, vai mikäs se olikaan :) Eli pissatulehdus joka on tullut siitä kun yhtäkkii harrastaa paljon seksiä. Lääkäriin hakemaan antibiootit. Muista aina käydä pissalla ennen seksiä!

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Miksi te olette niin useasti? Lastako yritätte?

No ei, vaan koska rakastamme toisiamme ja rakastelu on vaan niin ihanaa! Tarviiko sitä sen kummempaa syytä?? Olen kyllä pitänyt huolta pissalla käynnistä ennen ja jälkeen yhdyntöjen, mutta kai se rasitusta on.. :) Nyt olen juonut runsaasti vettä ja napsinut C-vitamiinia, kun joku veikkasi senkin auttavan ja täytyy sanoa, että vaiva on helpottanut. Kannattaisikohan silti ennaltaehkäisymielessä tarkistaa asia.. ettei tule jälkivaivoja.

Ja joo, olen 29-vuotias. :)

Olimpa minäkin nuorempana peräti 6 kertaa päivässä. Paksuksi tulin kuitenkin juuri silloin kun oltiin harvemmin. Nykyään riittää kerran viikossa. Parempi niin, ettei kyllästy koko hommaan.

Olemme mieheni kanssa nyt n. 3 kuukauden ajan harrastettu joka päivä seksiä, huijaamatta ehkä tuona aikana n. 7 päivää väliä (jompi kumpi ollut jossain muualla). Ei pissatulehdusta mutta hiiva on tullut pariin kertaan. Liukaste on hommattu mutta tuppaa aina jäämään pois (jostain syystä :D ).

Nyt viikonloppuna menin vatsakivun, huimauksen ja todella kovan välivuodon takia lekuriin joka kertoi syyksi kohtutulehduksen. Se välivuoto oli niin kova että tarvitsin 3 suurinta tamppoonia kahen tunnin aikana. Huomenna naisten klinikalle kuulemaan lisää. Nyt tuli ainakin roima tauko..

Yhteistyössä