Liika raha ongelmana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Kävin tänään kampaajalla. Pelkkä pesu ja leikkaus maksoi 54 ?. Minusta kampaajani on hieman ylihintainen, entä teistä? Paljonko maksatte hiustenleikkauksesta?
Ostamani shampoo on myös rumassa pullossa. Maksoin siitä kuitenkin 28,50 ?. Harmittaa kun tuo pullo näyttää kylppärissä huonolle. Ihanan tuoksuista shampoota kuitenkin. :)

:hug:
No, ostat uuden pullon, sellaisen joka sopii kylppäriin, eikö? :)
Mä ostin viimeksi laivalta yhden tuoksun ihan vaan sen takia että se sopii tosi kivasti meidän alakerran vessan väreihin, näyttää kivalta hyllyssä. :p
Ja huomenna oon menossa muuten myös kampaajalle, se on kyllä edullisempi kuin sun, osaakohan yhtä hyvin hommansa??

Ja tiliä kun katselin niin taidanpa käydä shoppailemassakin ja ajateltiin mennä ulos syömään, siis johonkin muualle kuin Heseen esim. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
:hug:
No, ostat uuden pullon, sellaisen joka sopii kylppäriin, eikö? :)
Mä ostin viimeksi laivalta yhden tuoksun ihan vaan sen takia että se sopii tosi kivasti meidän alakerran vessan väreihin, näyttää kivalta hyllyssä. :p
Ja huomenna oon menossa muuten myös kampaajalle, se on kyllä edullisempi kuin sun, osaakohan yhtä hyvin hommansa??

Ja tiliä kun katselin niin taidanpa käydä shoppailemassakin ja ajateltiin mennä ulos syömään, siis johonkin muualle kuin Heseen esim. :xmas:

Kuulostaa tosi ihanalta tuo sun huominen päiväsi!

Mä en vaan ymmärrä, miten voi olla mahdollista ettei shampoo voi olla yhtä aikaa hyvää, hyvän tuoksuista ja nätissä pullossa! Täytynee jatkaa etsintöjä ja ostaa lisää. Ehkä se oikea pullo vielä löytyy...

Jätä se hintalappu siihen niin näyttää piirun verran paremmalta:) Mullakin on helvetin ruma roskis wc:ssä, niin oli pakko jättää siihen hintalappu 350 euroa.
Ja kaikki kengät jotka ovat liian rumia pdettäväksi on laitettu eteiseen näkyvälle paikalle hintalappuineen. Muka tulevaa käyttöä odotellessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Vaihda kampaajaa! Mun perus-setti maksaa kerran kuussa sen 129?, eikä kyllä oo yhtään liian kallista lopputulokseen nähden.

Mitäs sun hiustenleikkaukseen sisältyy? Mun kampaajalla on semmoinen kiva hierova tuoli, mut en saanut kahvia. Lehdetkin oli marraskuun numeroita, murr!

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Jätä se hintalappu siihen niin näyttää piirun verran paremmalta:) Mullakin on helvetin ruma roskis wc:ssä, niin oli pakko jättää siihen hintalappu 350 euroa.
Ja kaikki kengät jotka ovat liian rumia pdettäväksi on laitettu eteiseen näkyvälle paikalle hintalappuineen. Muka tulevaa käyttöä odotellessa.

Hei hei, vain "muka varakkaat" jättävät hintalappuja esille, kyllähän sivistynyt ja aikaansa seuraava ihminen tietää hintaa näkemättäkin että sun roskikses on kuitenkin design-tuote. :heart:

No kun siinä pullossa ei ole edes hintaa! On kyllä merkkibrändi, joten kai se jokaiselle on selvää kuitenkin. Ja sori vaan, mutta musta on surkeaa jos pitää jättää hinnat näkyviin. Aika paska ostos, jos tarvii jonkun hintalapun kertomaan arvokkuudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Vaihda kampaajaa! Mun perus-setti maksaa kerran kuussa sen 129?, eikä kyllä oo yhtään liian kallista lopputulokseen nähden.

Mitäs sun hiustenleikkaukseen sisältyy? Mun kampaajalla on semmoinen kiva hierova tuoli, mut en saanut kahvia. Lehdetkin oli marraskuun numeroita, murr!

Kahvia sain ja jopa suklaata ja keksiäkin!
Oli mullakin kyllä vanhoja lehtiä siellä luettavana, siitä iso miinus! :headwall:

Ja sinuna, ap, en ostaisi uutta shampoota jos kerran on hyvää ja tuoksuukun hyvälle. Mutta oletko ajatellut sitä vaihtoehtoa, että vaihtaisitte kylppärin kaakelit?

vois ostaa pelkän kylppäriin sopivan pullon ja tyhjentää shampoon sinne? tosin jos kaakeleissa on uusimisen varaa ni ruma ja sopimaton shampoopullohan on loistava syy uusia ne.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Hei hei, vain "muka varakkaat" jättävät hintalappuja esille, kyllähän sivistynyt ja aikaansa seuraava ihminen tietää hintaa näkemättäkin että sun roskikses on kuitenkin design-tuote. :heart:

Niin mutta kun kaikki vieraat ei valitettavasti ole sivistyneitä ja aikaansa seuraavia. Ainakin naapurit on sellaisia juntteja, yksikin ostaa aina kaikkea kaksin verroin mitä meillä näkee, jos mun mies ostaa mulle volvon, naapurin mies ostaa naiselleen kaksi volvoa :(

Ja sinuna, ap, en ostaisi uutta shampoota jos kerran on hyvää ja tuoksuukun hyvälle. Mutta oletko ajatellut sitä vaihtoehtoa, että vaihtaisitte kylppärin kaakelit?

Mä suosittelen tuota.
Kylppäriremontti piristää sitäpaitsi kummasti mieltä :). Kuka muka jaksaa samoja kaakeleita katsella sesongista toiseen?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Mä suosittelen tuota.
Kylppäriremontti piristää sitäpaitsi kummasti mieltä :). Kuka muka jaksaa samoja kaakeleita katsella sesongista toiseen?

No niinpä. Ja vaikka se remonttiaika onkin aika rasittavaa, niin aina voi asua hotellissa sen aikaa. Tai lähteä vaikka etelään.

Yhteistyössä