Liian vilkas mielikuvitusko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitäpä te tuumaisitte siitä jos miehenne olisi viettämässä iltaa baarissa ja yritätte soittaa sille 23aikoihin eikä mies vastaa puhelimeen ja seuraavana aamuna soitatte taas 10aikoihin eikä sillonkaan vastata puhelimeen. Mitäpä te tuumaisitte siitä, tai heräisikö teillä epäilyksiä?

Mä en ensinnäkään soittaisi miehelle baari-illan aikana, eihän se baarissa kuule jos kännykkä soi.
Ja aamulla varmaan nukkuu, minä ainakin nukkuisin jos olisin ollut illalla baarissa =)
Eli ei herättäisi epäilyksiä. Se herättäisi, jos mies soittelisi mulle sieltä baarista tunnin välein että "ihan kivasti menee, poikien kanssa tässä vaan pelataan biljardia ja juodaan olutta, onko sulla kultamuru kaikki hyvin" :D
*muoks* Mutta jos mies ei tulisi yöksi kotiin, niin SE herättäisi ainakin raivon minussa. Eri asia sitten, jos kummallakin on omat asunnot.

Niin mutta jotenkin outoa, että mies tiesi että minäkin olen baarissa niin varmaan olisi voinut soittaa kun lähti baarista kotiin ja se on kyllä ollut sillon aamulla jo hereillä kerta se lähti ajamaan aamusta mun luokse.
Noh ehkä mulla vaan on liian vilkas mielikuvitus ja varsinkin kun muutenki on vähän luottamus pulaa...

Yhteistyössä