Beep
Minkä ikäinen on liian vanha äidiksi, siis uuden vauvan äidiksi? Mietin vaan, että mulla on ikää 32v ja musta tuntuu että mä oon jo vanha. Onkohan mulla joku ikäkriisi?
No sinä et ainakaan ole!Eikös esisynnyttäjien keski-ikäkin ala olla vasta noilla paikkeilla eli ekansa saavat tuon ikäisenä!Minä ainakin haluan vielä joskus uudestaan äidiksi ja varmaan noita ikiä olen kun se ehkä olisi mahdollistaAlkuperäinen kirjoittaja Beep:Minkä ikäinen on liian vanha äidiksi, siis uuden vauvan äidiksi? Mietin vaan, että mulla on ikää 32v ja musta tuntuu että mä oon jo vanha. Onkohan mulla joku ikäkriisi?
Mä täytin 32 samana vuonna kun kuopussynty...Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Minkä ikäinen on liian vanha äidiksi, siis uuden vauvan äidiksi? Mietin vaan, että mulla on ikää 32v ja musta tuntuu että mä oon jo vanha. Onkohan mulla joku ikäkriisi?
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:Ikä on vain numero! Mä sain esikoiseni 32-vuotiaana ja luulin olevani "vanha" ensi synnyttäjä, mutta synnärillä oli samassa huoneessa 40v ensisynnyttäjä, niin se palautti hyvin maanpinnalle, mähän olin vielä nuori! Nyt 36-vuotiaana toiveissa toinen lapsi. :heart: