liian vähän vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pihtari vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pihtari vai ei

Vieras
Ajattelin kysellä mielipiteitä...
Ongelma on seuraava..... olen ollut mieheni kanssa reilun vuoden ja nyt on herra ruvennut valittamaan kun ei saa seksiä tarpeeksi.
Kuulemma oikeassa suhteessa sekstaillaan joka päivä ja mekun vaan n2/3kertaa viikossa.
minulle se on riittävä mutta herralle ei.
Olen kuuma ns.pihtari.
Parisuhde natisee jo liitoksistaan mutta en tiedä mitä tehdä...

Täytyy osata tehdä kompromissejä. Joka päivä on aika paljon, mutta eihän kukaan mies ole tyytyväinen (paitsi impotentit, kaappihomot ja muut kulissisuhteessa elävät), jos saa vain 2/3 kertaa viikossa.

Tarkoitatko keskeytettyä yhdyntää, vai mistä tuo 2/3 kertaa tulee? Anna sen nyt edes kerran viikkoon panna loppuun asti.

Kyllähän toi 2-3 kertaa viikossa on ihan riittävästi. Eihän nyt joka päivä voi haluttaa (paitsi miehiä)... Sun miehen pitäisi kyl ymmärtää sun kanta. Voithan kokeilla sanoa sille, et haluisko se sitten ne muut kerrat sekstailla vaan ""lahnan"" kanssa.

Avokilla on yksi tuttu, jonka ongelmat kertovat tästä ongelmasta kaiken. Ennen sillä oli miesystävä, joka halusi lähes joka päivä. Ystävätär valitti vaimollekin, kun mies on aina vonkaamassa ja jätti sen lopulta, kun ei enää jaksanut.

Löysi sitten uuden miehen. Kaikki oli hienosti puoli vuotta, kunnes nainen valitti, että mies haluaa vain kerran viikkoon ja oli jopa kieltäytynyt naisen aloitteesta. Nainen tunsi itsensä rumaksi ja torjutuksi ja ja jätti miehen, joka ei tuntunut olevan mies ollenkaan.

Niin tai näin, aina menee pieleen. Kannattaako noin huonolla toleranssilla suhteeseen alkaakaan?

Mä en ikinä oo laskenut seksiä kerroissa vaan tunneissa. Pari tuntia /pv on mulle sopiva. Tähän aikaan lasken myös itsetyydytyksen, jolla korvaan puuttuvan seksin määrän silloin, kun miestä ei jostain syystä ole maisemissa.
Alkuinnostuksessa ( n. 2 ekaa vuotta) määrä usein tuplaantuu, mutta pidemmässä suhteessa sit vähenee tohon 2 tuntiin.
En edes alota seurustelua miehen kanssa, joka ei ole mun mittapuun mukaan tarpeeksi innokas, joten olen ollut seksuaalisesti tyytyväinen kaikkiin miehiin, joiden kanssa olen seurustellut ja elänyt. Olen 45 nainen.