Minulla on 5 kuukautinen suloinen tyttövauva ja kommentit "onpa iso vauva" ja "on ollut ruoka aikana kotona" ovat tulleet valitettavan tutuiksi. Viime viikolla kun kävimme 5 kuukautis neuvolassa niin neuvolantäti sanoi hieman pilke silmäkulmassa mutta sanoi kuitenkin että pitäisi laittaa dieetille? MITEN!!! Miten dieetti voi edes käytännössä onnistua vauvalla??
Tyttö oli syntyessään 52cm ja 4100g ja nyt 5kk 70cm ja 10500g :/
Itse olen normaalin kokoinen (160/52 ja mies 182/80)
Satuttaa vietävästi nämä kommentit ja olenkin päättänyt olla välittämättä näistä kommenteista ja liikkua vähemmän neidin kanssa ihmisten ilmoilla :ashamed:
Tyttä ei liiku vielä ollenkaan joten kulutusta ei vielä ole ollenkaan, olis kiva kuulla onko kellään muulla ollut isokokoisia vauvoja ja mitä teille on sanottu neuvolassa :wave:
Tyttö oli syntyessään 52cm ja 4100g ja nyt 5kk 70cm ja 10500g :/
Itse olen normaalin kokoinen (160/52 ja mies 182/80)
Satuttaa vietävästi nämä kommentit ja olenkin päättänyt olla välittämättä näistä kommenteista ja liikkua vähemmän neidin kanssa ihmisten ilmoilla :ashamed:
Tyttä ei liiku vielä ollenkaan joten kulutusta ei vielä ole ollenkaan, olis kiva kuulla onko kellään muulla ollut isokokoisia vauvoja ja mitä teille on sanottu neuvolassa :wave: