\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.12.2006 klo 18:49 pink82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 14:51 alabama kirjoitti:
No eipä 20-vuotias liian nuori ole,jos elämäntilanne kohdallaan.(että takana useampi vuosi seurustelua jne)
Meillä ei ollut edes puolta vuotta seurustelua takana, kun esikoinen ilmoitti tulostaan, toivotusti. Muutama sukulainen kommentoi aluksi töykeästi, mutta läpi paistoi se, että pakko kommentoida niin, että tuntisi itsensä paremmaksi tms. Meidän ikäerokin tuntui häiritsevän monia. Nyt 5 vuoden jälkeen naimisissa ja 2 lasta :heart:
meilläkään ei ollu puolta vuotta seurustelua täynnä ku jätettii ehkäsy pois ja jäi odottamaan esikkoa saman tien. mä ymmärrän hyvin silloisten epäilijöiden huolen johtuen mun iästä, meidän ikäerosta ja siitä ettei tosiaan tunnettu toisiamme kovinkaan kauaa ennen ku muutettiin yhteen ja haluttiin lapsia.
mut onneks sitä yleensä itse tietää parhaiten mitä elämältään tahtoo. oltu nyt yhdessä 4½v, kolmas lapsi tulossa.
meillä samanlainen tilanne,ollaan seurusteltu suosi sitten kun esikoinen syntyy.Eipä ole onnksi ainakaan mun tietoon tullut pahoja kommentteja muutakun yhdeltä kaverilta.Meillä on ikäeroa 5vuotta.
tuossa huomaa ettei kannata paljoa korviaan lotkauttaa tommosten kommenttien takia =)