LIIAN MUSTIS

  • Viestiketjun aloittaja kade
  • Ensimmäinen viesti
kade
Palaa käämit ton ukon kans. \|O Alkaa menee jo liian pitkälle mustasukkasuus: : Poika(8v) pelaa jalkapalloa. Nyt hänellä on pelimatka kuukauden päästä joka on kakspäivänen joten siellä yövytään. Tottakai sinne täytyy lähteä jonkun mukaan ja kukapa muukaan,kuin minä lähden(isäpuoli ei ole innostunut lähtemään) Mutta tästäpä asiasta meillä on neuvoteltu pariin otteeseen, eihän se mene jakeluun, että minä kanssa lähden sinne..Jalkapallojoukkueen kanssa!(haloo nyt on kyse lapsista) kuulemma illalla on kauheet kaljan juonnit(taas haloo lapsista kyse) :headwall:
Tieten hän sanoo et mene vaan eihän sua oo kukaan kieltäny,silti kiukutellaan ku kakarat asiasta.
Tää on nyt yks esimerkki hänen mustasukkasuudesta, löytyy paljon muitakin, mutta mitä tämmösen päässä liikkuu, joka lapsen harrastamisesta löytää jotain mustista.? Musta alkaa menee jo sairaalloiseksi, kun ei sais lapsen kans harrastaa, "ja aattelee jotain likaista,ku lapsen elämyksistä kyse"
Mites yleensä tommoset ihmiset,jotka ovat mustiksia ja jotenki ahdasmielisiä,niin pysyykö ne loppuikänsä sellasina,vai voivatko he jopa muuttua ja miten?? kokemuksia? liian mustis
 
No minun nykyinen oli ennen ihan tajuttoman mustis. Onneksi se on jo laantunut tai ainakin se ei enää näytä sitä minulle??? Aika rasittavaahan se on. taisinpa sanoa aikoinaan että en kestä jos ei homma muutu...kaippa se siitä sitte oppi :/
 
mun mies kans toooosi mustis...sehän on normaalia jos se pysyis normaalin rajoissa..mä oon tehny selväks esim.baarissa jos alkaa kiukuttelemaan ni mä lähen vaiks kotio..en jaksa alkaa tapella ja kattoo ku toinen käyttäytyy ku keskenkasvunen! !on tervettä olla mustis ihmisestä josta välittää ,mut aikuisina ihmisinä luottamus on mun mielestä peruspilari suhteelle!!
 
kade
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 11:24 nikki kirjoitti:
mun mies kans toooosi mustis...sehän on normaalia jos se pysyis normaalin rajoissa..mä oon tehny selväks esim.baarissa jos alkaa kiukuttelemaan ni mä lähen vaiks kotio..en jaksa alkaa tapella ja kattoo ku toinen käyttäytyy ku keskenkasvunen! !on tervettä olla mustis ihmisestä josta välittää ,mut aikuisina ihmisinä luottamus on mun mielestä peruspilari suhteelle!!
Sinäpä sen sanoit, terve mustasukkasuus on ok,mut liika on aina liikaa. Ja niinkuin sanoit tässähän on kyse loppujenlopuksi luottamuksesta. Minusta on ainakin yletön mustasukkasuus loukkaus minua kohtaan. Eikö minuun voi sen vertaa luottaa?? Olenko heti p.ersettä jakamassa, kun on vain mahdollisuus? ? vai mistä on niinku kyse,ei ymmärrä :(
 

Yhteistyössä