Olen aina suhtautunut varauksella noihin kokojuttuihin ja uskonut, että tavallisellakin pärjää mutta jokin aika sitten eräs vanha tuttavani, rouva Jen.. sanotaan nyt näin, kertoi minulle uskomattoman tarinan. Hänen naapuriinsa rivitaloon oli muuttanut nuori mies, joka ei ollut älyllä pilattu. Itse asiassa he olivat tutustuneet kun tämä Erko.. oli tullut pyytämään häneltä, vanhalta naiselta, apua jossain ihan arkisessa asiassa, jota nuorukainen oikeasti ei ollut osannut itse selvittää. Kaveri kai on suoraluontoinen eikä kovin ujo mutta hänellä on aivan valtavan paksu ja nopeasti kovaksi jäykistyvä kalu. Tämä rouva ei ole ollut miesten kanssa vuosiin tekemisissä ja nyt pam. Poika oli suoraan sanoen pyytänyt häneltä sitten jossain tilanteessa ja vanha rouva oli heltynyt ja antanut ensimmäisen kerran ja rouva kertoi, että jo tuo ensimmäinen kerta oli ainutlaatuinen, se nuorukaisen helpotus hänen saadessaan naista oli ollut antajalle kaikin puolin huima kokemus.
Kuuntelin tuon tarinan aivan hämmentyneenä. Nainen, joka on ollut jo valmis lopettamaan kaikenlaisen seksuaalisen kanssakäymisen tapaa kaverin, joka tarvitsee häntä ja auttaa missä pystyy taas toisipäin. Heillä synkkaa siis aivan ihmisinäkin. Vakuuttavin rouvan kertomuksessa oli tapahtuma pari viikkoa sitten. Tämä rouva Jen.. oli ollut naistuttavansa luona muutaman päivän toisessa kaupungissa ja naisen palatessa kotiin poika, laillisen ikäinen nuorukainen siis mutta vielä muuten poika, oli ollut hänen ovellaan jo muutaman minuutin kuluttua. Nainen kertoi, että hän ei ehtinyt peseytyä eikä riisua muuta kuin alushousut. Kodinhoitohuoneessa hänellä on pöytä, jonka päällä hän usein on ollut tämän tuttavuuden aikana mahallaan ja hän kertoi, että tuolla pöydällä hän oli taas kohta, hän oli todella täynnä pojan työntyessä häneen takaapäin ja hän tunsi olevansa haluttu ilman ehtoja. Hän sai itsekin useamman kerran, hän antoi pojan naida niin kuin tämä halusi ja hän tunsi itsensä myönteisellä tavalla pehmitetyksi. Uudestaan ja uudestaan ja ensin niin, että poika ei edes vetänyt ulos hänestä välillä, purkauduttuaan hänen sisäänsä odotti poski painautuneena naisen selkää vasten, syvään hengittäen, kivikovana ja sykkivänä pitäen kiinni rouvan rinnoista ja alkoi sitten taas siemenen puristuessa ulos paksun elimen venyttämästä emättimestä.