Liian innokas nainen-turn off?

  • Viestiketjun aloittaja Lopahtaako miehen mielenkiinto
  • Ensimmäinen viesti
uros
[QUOTE="Alkup";28956888]Kerro miehenä, miksei ole tehnyt aloitetta jo? Vaikuttaa umpirakastuneelta[/QUOTE]

1) varattu
2) ujo
3) hyvin ujo
4) saamaton ja laiska
5) kaikki yllä olevat
 
mies_:
no ei ole turn-off :D

Olen minäkin piirittänyt yhtä naista jo pitkään (joo, ja olen umpirakastunut), mutta ei ole vain tullut eteen sopivaa tilaisuutta aloitteen tekemiselle.
 
"Alkup"
[QUOTE="vieras";28957202]En kyllä jaksa uskoo et sinkut tossa sinkut vikisee ! Varatut siinä hakee arjen piristystä ,vaarallisiltä vesiltä !![/QUOTE]

Mulle varattu olisi NIIN turn off!!
 
Mistä ihmeestä se johtuu että vielä tänäkin päivänä jotkut naiset luulevat että nainen ei saa tai naisen ei kannata tehdä aloitetta? Mä osaan tehdä aloitteen mutta olen kyllä aina arvostanut helvetisti niitä naisia jotka ovat osanneet sen tehdä ihan itse enkä puhu nyt mistään kännialoitteista baarissa aamuyöllä. Se on pikemminkin turn-on kuin turnoff jos nainen ottaa ensimmäisen askeleen. Todella harvassa sellaiset naiset kyllä on.
 
Lopahtaako miehen mielenkiinto jos nainen tekee aloitteen? Jos mies piirittänyt kauan eikä varsinaista aloitetta tehnyt?
Me tavattiin mun mieheni kanssa baaritiskillä vuonna 2008 kesällä. Kun oltiin lähössä baarista omiin koteihimme, niin sanoin, että saanko sun numeron, että voidaan huomenna mennä kahville. No, mun mies kaivo salamana puhelimen esiin ja vaihettiin numerot ja seuraavana päivänä mentiin kahville. Juttu luisti yhtä hyvin, kuin edellisenä iltana ja huumori yhdisti kyllä heti. Kaikki vaan kolahti hyvin yhteen, oltiin samalla aaltopituudella ja taustat meillä aikasamankaltanen, että yhteisymmärrys asioitten suhteen ollu alusta saakka. Sen takia mieheni sano, että tunnut niin, tutulta. Ihan kun oltais aina tunnettu toisemme ja itselläni oli ihan sama tunne, toinen vaan tuntu niin, tutulta ja omalta :).

Eli, omasta puolestani voin sanoa, että tuskin lopahtaa jos on aidosti kiinnostunu. Ei se miehelle pelkästään kuulu, tuo alotteen tekeminen. Kyllä naisenkin pitää hieman vaivaa nähdä, kun on kiinnostunu miehestä :).
 

Yhteistyössä