Liian hidas laihdutustahti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mistä tiedän että saanko kaloreita liikaa ja pitäisikö niiden saannissa nipistää vielä, olen laihduttanut reilut 1,5 viikkoa ja paino pudonnut 0,5 kg?
Olen saanut päivittäin 1300-1500 kcal. Ylipainoa löytyy virallisesti n.13 kiloa mutta enemmän ajattelin vielä pudottaa, liikunta on aika vähäistä.

Ei kai liiian hitaasti voi laihduttaa? Liian nopeasti taas voi.

Malttia!

Niin lähinnä mietin onkohan laihdutus käynnistynyt ollenkaan, tuo ero entiseen on niin pieni että voi hyvin olla jotain nestettä/turvotustakin.. :/
Mietin että voinko jatkaa tällä meiningillä, vai pitäisikö kaloreita nipistää entisestään että laihdun..
Tuntuu että isompi muutos pitäisi olla tässä vaiheessa kun kohta 2 viikkoa mennyt.

Niin lähinnä mietin onkohan laihdutus käynnistynyt ollenkaan, tuo ero entiseen on niin pieni että voi hyvin olla jotain nestettä/turvotustakin.. :/
Mietin että voinko jatkaa tällä meiningillä, vai pitäisikö kaloreita nipistää entisestään että laihdun..
Tuntuu että isompi muutos pitäisi olla tässä vaiheessa kun kohta 2 viikkoa mennyt.
Malttia minäkin kuulutan. Voiko sitä liian hitaasti tehdäkään. Jos suunta on alaspäin, hyvä. Älä kiirehdi liikaa, ei ne kilot ole hetkessä tulleetkaan.

Mä laihdutin viime talvella smaa tahtia, siis noin kilon kuukaudessa. Eivätkä ole ne kilot takaisin tulleet.

Syö silleen, että voit kuvitella jatkavasi dieettiä loppuelämäsi. Älä naftaa liikaa niin hyvä tulee.

Mikä totuudessa niin satutti että menit puolustuskannalle?

Siis anteeksi mikä se oli se totuus tässä? :LOL:
Että mielestäsi ylipainoiset ovat sotanorsuja?
Tämä nyt on itsestäänselvyys lähes kaikille, mutta vaikka sinä näkisit ylipainoiset ihmiset vastenmielisinä sotanorsuina, kaikki eivät niin näe tai koe.
Olen ollut monen painoinen ja aina ajatellut että ylipainoinenkin voi olla kaunis.

Ennemminkin miettisin sinuna sitä, miksi koet tarvetta ilkeillä painoaan pudottavalla ylipainoiselle.

Siis anteeksi mikä se oli se totuus tässä? :LOL:
Että mielestäsi ylipainoiset ovat sotanorsuja?
Tämä nyt on itsestäänselvyys lähes kaikille, mutta vaikka sinä näkisit ylipainoiset ihmiset vastenmielisinä sotanorsuina, kaikki eivät niin näe tai koe.
Olen ollut monen painoinen ja aina ajatellut että ylipainoinenkin voi olla kaunis.

Ennemminkin miettisin sinuna sitä, miksi koet tarvetta ilkeillä painoaan pudottavalla ylipainoiselle.
Ei tässä mitään ilkeillä. Jotkut läskit nyt kaipaa sellaista "löllö on lystikästä" sössötystä että pärjäävät päivästä läpi mutta kun ei ole. Huomaat itsekin kun laihdut tarpeeksi, mutta siihen menee aikaa.

Hmm, syön aamulla kaksi palaa täysjyväleipää tai puuron. Muuten en syö leipää,pastaa,perunaa,riisiä jne.
Välipalalla, aamupalalla ja iltapalalla aina rahkaa marjojen kanssa tai osa rahkaa marjoilla ja osa paistettua kananmunanvalkuaista.
Ok. Oletko kokeillut minihiilari-leipiä? Ne on ihan maukkaita ja niissä on näennäisesti vähemmän hiilareita. Käytännössä varmaan puolta pienempi siivukoko on se ratkaiseva tekijä, tiedä häntä. itse joskus syönyt niitä, mutta kun mulla ei maha oikein meinaa kestää viljoja.

Ei tässä mitään ilkeillä. Jotkut läskit nyt kaipaa sellaista "löllö on lystikästä" sössötystä että pärjäävät päivästä läpi mutta kun ei ole. Huomaat itsekin kun laihdut tarpeeksi, mutta siihen menee aikaa.

Kuten sanoin, olen ollut monen painoinen ja myös alipaino on tullut koettua.
Suurimman osan elämästäni olen ollut normaalipainoinen, joten tiedän kyllä miltä se tuntuu ja miltä taas ylipaino tuntuu. :)
Laihdutan siksi että minulla olisi parempi olla ja mukavampi urheilla.
Ruokavalioni on päässyt repsahtamaan ja liikuntaa tullut harrastettua liian vähän.
Mikään vastenmielinen löllö sotanorsu en silti mielestäni ole ja miksi ihmeessä puhuisin itsestäni niin rumasti?
Kuvitteletko, että ihminen laihtuu paremmin tai pysyvämmin itseinhon voimalla?
Ehei, tietäisit tämän jos olisit vähänkin perehtynyt aiheeseen.

Sinulla ei ilmeisesti paino-ongelmaa ole, mutta sosiaaliset taidot ovat kyllä pahasti ruosteessa.
Suosittelen panostamaan niihin, niin olet vähän mukavampaa seuraa lähipiirillesi. :love:
Ilmainen vinkki, ei ole kohteliasta käytöstä sanoa ketään sotanorsuksi ja se, että ajattelet toisista noin rumalla tavalla kertoo kyllä ettet ole kovin tasapainoinen tai onnellinen.

Kuten sanoin, olen ollut monen painoinen ja myös alipaino on tullut koettua.
Suurimman osan elämästäni olen ollut normaalipainoinen, joten tiedän kyllä miltä se tuntuu ja miltä taas ylipaino tuntuu. :)
Laihdutan siksi että minulla olisi parempi olla ja mukavampi urheilla.
Ruokavalioni on päässyt repsahtamaan ja liikuntaa tullut harrastettua liian vähän.
Mikään vastenmielinen löllö sotanorsu en silti mielestäni ole ja miksi ihmeessä puhuisin itsestäni niin rumasti?
Kuvitteletko, että ihminen laihtuu paremmin tai pysyvämmin itseinhon voimalla?
Ehei, tietäisit tämän jos olisit vähänkin perehtynyt aiheeseen.

Sinulla ei ilmeisesti paino-ongelmaa ole, mutta sosiaaliset taidot ovat kyllä pahasti ruosteessa.
Suosittelen panostamaan niihin, niin olet vähän mukavampaa seuraa lähipiirillesi. :love:
Ilmainen vinkki, ei ole kohteliasta käytöstä sanoa ketään sotanorsuksi ja se, että ajattelet toisista noin rumalla tavalla kertoo kyllä ettet ole kovin tasapainoinen tai onnellinen.
Kuten sanoit. Olet ollut monen painoinen. Jotkut meistä ovat oppineet painonhallinnan ihan lapsena ja eläneet terveellisesti aina. Ärsyttää kun läskillä pitää mukamas valehdella ettei ole läski, no kun on. Sotanorsu nyt vaan on se mikä tulee läskeistä mieleen ekana. Elämä on, jos häiritsee niin laihduta äläkä liho takaisin.

Kuten sanoit. Olet ollut monen painoinen. Jotkut meistä ovat oppineet painonhallinnan ihan lapsena ja eläneet terveellisesti aina. Ärsyttää kun läskillä pitää mukamas valehdella ettei ole läski, no kun on. Sotanorsu nyt vaan on se mikä tulee läskeistä mieleen ekana. Elämä on, jos häiritsee niin laihduta äläkä liho takaisin.

Hetken jo luulin että tää ei olisi provo, vaan oikeasti joku ei-niin-älykäs-yksilö, mutta nyt meni jo överiksi. :ROFLMAO:

Yhteistyössä