Liian herkkä klitoris?

Kun mies hieroo klitorista, niin aluksi se tuntuu tosi hyvältä, mutta pian alkaa käydä sietämättömäksi. En nyt tiedä, että sattuuko se varsinaisesti, mutta ei se hyvältäkään tunnu. Onko muilla tällaista? Onko klitorikseni liian herkkä, vai miehellä liian kovat otteet, vai pitäisikö "kivun" yli päästä? En ole koskaan saanut orgasmia.
 
herkkä
jos klitorista painaa alhaalta liian kovasti se sattuu. varsinkin jos painaa vähän alhaalta ylös. sitten jos on vielä vähän kuiva, niin tilanne vaan pahenee.

Kannattaa tutkia omalla sormella ensin missä on ne hyvät kohdat ja voi harjoitella sitä orgasmiakin. Luulen että se on ainoa tapa millä voi oppia oman vartalonsa systeemit.

Kun tiedät mitä kosketaan ja miten, voit opastaa miestäsi. Miehet ovat leensä erittäin halukkaita oppilaita näissä harjoituksissa. voittehan tietenkin yhdessä tehdä tutukimusta alusta alkaen.

Mutta klitorikseen ei kuulu sattua. silloin on liikaa voimaa ja liian kuivat paikat.
 
Kyllä miestä pitää opettaa kuinka klitorista pidetään hyvänä, ei sitä mies voi muuten oppia, että miten sitä pitäis nuolla ja hieroa. Mä olen oppinut että kun aloitetaaan on se paljon arempi mutta juuri ennen orkkua se kestää jo melkein mitä vaan.
 
n29
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 08:44 Timo kirjoitti:
Kyllä miestä pitää opettaa kuinka klitorista pidetään hyvänä, ei sitä mies voi muuten oppia, että miten sitä pitäis nuolla ja hieroa. Mä olen oppinut että kun aloitetaaan on se paljon arempi mutta juuri ennen orkkua se kestää jo melkein mitä vaan.
Hyvä Timo,peesaan :wave: Juuri noin se menee :p
 
nippeli
Aivan, aivan.
lisäksi snoisin että ei saa jäädä samaa paikkaa hieromaan kovin pitkäksi aikaa. välillä pitää käydä taempana ja stten taas edempänä... Sillai mukavasti.

muuten, minusta kannattaa huolehtia niin päin että nainen saa ensin. no tämä johtuu ehkä siitä että olen itse nainen.

mutta eihän ole pakko saada joka kerta. kun joskus rakastelu on silti ihan superia vaikkei saakkaan. ettei tarvitse esittää kannustuksen vuoksi. tai siksi että pääsee jo nukkumaan:)
 

Yhteistyössä