Lihotusketju!

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Ja mua ainakin vinkit kiinnostais.
Kiven alla taitavat olla ainakin ne Kaiuttimen kaipaamat vinkit, joilla kilot saisi vieläpä kertymään joihinkin tiettyihin paikkoihin...
:D
:D Mä tiedän jo että mulle tulee ekat 5 kiloo tisseihin, niin tyypillistä mulle :D

Harmi ku niitä kiloja ei voi hieroo oikeille kohdille, vähäks ois kätevää! :D

Tekaisin nyt meille sen kerhon; Kadonneiden muotojen metsästäjät. Salasanan saa yv:llä. Tuo kerhon perustaminen ei jostain syystä onnistunut niin kuin piti, eikä se antanut mun laittaa kaikkia tietoja oikein (virhettä vaan vinkkas kokoajan), mutta pointti tuosta pitäisi tulla selväksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Ja mua ainakin vinkit kiinnostais.
Kiven alla taitavat olla ainakin ne Kaiuttimen kaipaamat vinkit, joilla kilot saisi vieläpä kertymään joihinkin tiettyihin paikkoihin...
:D
Niin ja mua kyllä kiinnostais vinkit siitä että miten sais painoo nousemaan terveellisesti. Ei tossa jatkuvassa herkkujen mussuttamisessakaan mitään järkee ole..

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Oikeaa kermaa ruokiin ( kermaperunoita, kermaisia pihvejä ), syöt usein jotain piirakoita, joissa paljon juustoa. Eri asia kuinka terveellistä se sit on...

Pitäispä munkin lihottaa, ei olis ongelmaa :D
Ei auta kermat tai muut... Ei proteiini, ei hiilarit, ei rasva...

Eikä edes kolesteroli nouse.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Ja sitten tietysti jos olis sellainen täsmälihotusohjelma, millä kaikki tulevat kilot saisi ohjattua takapuoleen, reisiin ja tisseihin? :whistle:
Tämä täsmälihotusohjelma muakin kiinnostaisi, etenkin tisseihin kohdistuva lihotus nimenomaan ;) . Eipä sillä, voisihan sitä muutman kilon ottaakin.

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mää kans tahdon lihoa!

Kerholle nimeks: kuivan kesän kurret :LOL: ah, kerholla olikin jo nimi..

Tuossa paino kävi 70, kiitos raskauden, mutta nyt on jo painunu alle 60kg, pituutta on 170.
Kurava olen minä!
Eli kuivunut orava...

Yhteistyössä