Kiven alla taitavat olla ainakin ne Kaiuttimen kaipaamat vinkit, joilla kilot saisi vieläpä kertymään joihinkin tiettyihin paikkoihin...Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ja mua ainakin vinkit kiinnostais.
Kiven alla taitavat olla ainakin ne Kaiuttimen kaipaamat vinkit, joilla kilot saisi vieläpä kertymään joihinkin tiettyihin paikkoihin...Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ja mua ainakin vinkit kiinnostais.
Mä tiedän jo että mulle tulee ekat 5 kiloo tisseihin, niin tyypillistä mulleAlkuperäinen kirjoittaja Rigel:Kiven alla taitavat olla ainakin ne Kaiuttimen kaipaamat vinkit, joilla kilot saisi vieläpä kertymään joihinkin tiettyihin paikkoihin...Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ja mua ainakin vinkit kiinnostais.
Niin ja mua kyllä kiinnostais vinkit siitä että miten sais painoo nousemaan terveellisesti. Ei tossa jatkuvassa herkkujen mussuttamisessakaan mitään järkee ole..Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Kiven alla taitavat olla ainakin ne Kaiuttimen kaipaamat vinkit, joilla kilot saisi vieläpä kertymään joihinkin tiettyihin paikkoihin...Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ja mua ainakin vinkit kiinnostais.
Ei auta kermat tai muut... Ei proteiini, ei hiilarit, ei rasva...Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Oikeaa kermaa ruokiin ( kermaperunoita, kermaisia pihvejä ), syöt usein jotain piirakoita, joissa paljon juustoa. Eri asia kuinka terveellistä se sit on...
Pitäispä munkin lihottaa, ei olis ongelmaa
Tämä täsmälihotusohjelma muakin kiinnostaisi, etenkin tisseihin kohdistuva lihotus nimenomaan . Eipä sillä, voisihan sitä muutman kilon ottaakin.Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:Ja sitten tietysti jos olis sellainen täsmälihotusohjelma, millä kaikki tulevat kilot saisi ohjattua takapuoleen, reisiin ja tisseihin?
Kurava olen minä!Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:mää kans tahdon lihoa!
Kerholle nimeks: kuivan kesän kurret ah, kerholla olikin jo nimi..
Tuossa paino kävi 70, kiitos raskauden, mutta nyt on jo painunu alle 60kg, pituutta on 170.