Lihotusketju!

Eikä siis minään vastavinoiluna laihduttajille, vaan ihan mielenkiinnosta. Onko joku pyrkinyt lihottamaan itseään? Haluaisin viitisen kiloa, näyttäisin edes hiukan naisellisemmalta. Liikun ihan liikaa jos haluaisin kiloja saada, mutta siitä en halua luopua. Herkkuja en oikein syö, koska ne ei maistu. Olisiko jotakin sellaista herkkua, joka ei olisi makeaa (siis ei karkkeja, suklaata, pullaa, limsoja), voisi itse tehdä ja jossa olisi kunnolla kaloreita niin ei olisi pakko koko ajan syödä? Esim. kookosrasvapalloja? :D

Ja sitten tietysti jos olis sellainen täsmälihotusohjelma, millä kaikki tulevat kilot saisi ohjattua takapuoleen, reisiin ja tisseihin? :whistle:

Sara
Oikeaa kermaa ruokiin ( kermaperunoita, kermaisia pihvejä ), syöt usein jotain piirakoita, joissa paljon juustoa. Eri asia kuinka terveellistä se sit on...

Pitäispä munkin lihottaa, ei olis ongelmaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
:wave: Mäkin haluaisin lihoa. Mun ongelmina siinä on se, että ole haihattelija enkä malta pitää kunnon rytmiä, että muutaman tunnin välein söisi.

Pähkinät vois toimia rasvapalloina :D
Mulla on se ongelma, että en todellakaan nauti syömisestä enkä ole mikään herkuttelija. Ruokakaupassa pää lyö aina ihan tyhjää, enkä koskaan osta itselleni mitään herkkuja. Lapset ovat opastaneet, mistä ne tykkää, leivon pannukakkua ja laitan hilloa ja kermavaahtoa ja jäätelöä ja ostan karkkeja viikonlopuiksi, mutta ei se mua lihota jos lapset niitä syö. makeannälkä on siis olematon, joten olisi tosi työlästä syödä väkisin esimerkiksi karkkia tai juoda hapollisia juomia kuten Colaa tai muita sokeriliemiä.

Pähkinät siis? Paljonkohan niitä pitäisi syödä päivässä tai viikossa? Paljonko niistä saa kaloreita?

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Oikeaa kermaa ruokiin ( kermaperunoita, kermaisia pihvejä ), syöt usein jotain piirakoita, joissa paljon juustoa. Eri asia kuinka terveellistä se sit on...

Mä ainakin syön kyllä rasvaa tarpeeksi. Useimmilla auttaisi, jos saisi syötyä vaan isompia annoksia ihan tavallista ruokaa. Itse ainakaan en pelkillä herkuilla liho.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
:wave: Mäkin haluaisin lihoa. Mun ongelmina siinä on se, että ole haihattelija enkä malta pitää kunnon rytmiä, että muutaman tunnin välein söisi.

Pähkinät vois toimia rasvapalloina :D
Mulla on se ongelma, että en todellakaan nauti syömisestä enkä ole mikään herkuttelija. Ruokakaupassa pää lyö aina ihan tyhjää, enkä koskaan osta itselleni mitään herkkuja. Lapset ovat opastaneet, mistä ne tykkää, leivon pannukakkua ja laitan hilloa ja kermavaahtoa ja jäätelöä ja ostan karkkeja viikonlopuiksi, mutta ei se mua lihota jos lapset niitä syö. makeannälkä on siis olematon, joten olisi tosi työlästä syödä väkisin esimerkiksi karkkia tai juoda hapollisia juomia kuten Colaa tai muita sokeriliemiä.

Pähkinät siis? Paljonkohan niitä pitäisi syödä päivässä tai viikossa? Paljonko niistä saa kaloreita?
Se kehonmittaaja sanoi, että apua voisi olla www.kiloklubi.fi (vaikka enimmäkseen se taitaa olla laihduttajille) ateriasuunnitteluun. En ole vielä käynyt testaamassa.

Itse tykkään kyllä makeasta, mutta ei niin paljoa tee mieli vetää, että lihoisi. Ei toki kannatakaan.

hei
Toiset ei vain liho vaikka mitä söisi. Mun mies yrittää epätoivoisesti lihottaa itseään siinä onnistumatta, syö todella paljon ja todella usein mutta ei näy missään.

Alkuperäinen kirjoittaja Sara:

Meillä ei ole koskaan käytetty mitään light- tuotteita.

Mä oon jo monta vuotta lihottanu itteeni mutta vähän heikolla menestyksellä. Tai no oon mä saanu 7 kiloo takas parin viime vuoden aikana. Syön ihan normisti ruokaa ja välipaloja jne. ja sen lisäks varmaan rekkakuormittain herkkuja. Mulle ei vaan noi kalorit tartu. Näin on ollu siitä lähtien ku tytön sain.

Maksamakkaralla on hyvä lihottaa itteensä :D Se on mun suurinta herkkua ja mä syönki sitä suunnilleenki päivittäin, namskis! :D Pähkinät ois kans hyviä mutta mun maha ei tykkää. Kermaa ja voita vaan :D

Muoks. Laihimmillaan (eli 165cm ja 45 kg) käytin tota Kiloklubia nurinpäin eli lihotukseen. Siihen ku saa laittaa lähtöpainon ja tavoitepainon niin se toimii myös niin. Laskee suoraan kalorit, paljoks päivässä pitäs saada. Kannattaa kokeilla!

Mä kuulun kyllä noihin laihduttajiin, mutta toisaalta oon lihotuksen ammattilainen. :D
Pähkinät ja kuivahedelmät sisältää paljon kaloreita.
Ootko kokeillu laittaa öljylisää ruokaasi? Jos siis lisäisit omaan annokseesi vielä rkl rypsi tai oliiviöljyä.
hedelmistä ja kasviksista valitset aina energiapitosimmat, kuten banaani ja avokado.
Sithän on toki kaikki epäterveellisemmät, kuten pasteijat tmv. välipalaksi... :)

Mä olin kehonkoostumus-mittauksessa, siinä käskettiin lisätä proteiinia ja kehittää lihaksia. Pitäisi aloittaa :whistle:
Saitko sieltä jotain konkreettisia ohjeita, kun ei ole tota ravintotietoutta minkään vertaa ku ei oo koskaan tarvinnu vahtia syömisiään...?

Ja millä muulla sitä saa noita lihaksia kehitettyä ku kuntosalilla, ne kun tuppaa olemaan aika kalliita mun kukkarolle...?

Alkuperäinen kirjoittaja mystiikka:
Mä olin kehonkoostumus-mittauksessa, siinä käskettiin lisätä proteiinia ja kehittää lihaksia. Pitäisi aloittaa :whistle:
Saitko sieltä jotain konkreettisia ohjeita, kun ei ole tota ravintotietoutta minkään vertaa ku ei oo koskaan tarvinnu vahtia syömisiään...?

Ja millä muulla sitä saa noita lihaksia kehitettyä ku kuntosalilla, ne kun tuppaa olemaan aika kalliita mun kukkarolle...?
Ainakin uinti on voimalaji, ja voihan kotona tehdä lihaskuntoharjoituksia.. Ja proteiinia on lihassa, kalassa yms, pavut, soija ja esim. maitorahka.

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Mä voisin hypätä joukkoon mukaan. Pitäiskö perustaa oikein kerho tätä varten, mie en ainakaan mielelläni julkisesti täällä tätä asiaa pui?
Miksei, jos mä osaan sellaisessa kerhossa olla ja käyttää :D
Mä kans voisin tulla mukaan, tällä hetkellä tosiaan oon just ja just normipainoinen mutta paino laskee herkästi ja jatkuvasti saa kytätä.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä voisin hypätä joukkoon mukaan. Pitäiskö perustaa oikein kerho tätä varten, mie en ainakaan mielelläni julkisesti täällä tätä asiaa pui?
Miksei, jos mä osaan sellaisessa kerhossa olla ja käyttää :D
Mä kans voisin tulla mukaan, tällä hetkellä tosiaan oon just ja just normipainoinen mutta paino laskee herkästi ja jatkuvasti saa kytätä.
Mikäs olis osuva nimi?

Ainomieli: Sitä on helppo käyttää, älä huoli :)

ex-laiha
itsekin olen yrittänyt nuorena lihottaa itseäni, olin tosi laiha. nyt haluaisin kiloja pois n.5 :D

mutta se tuli mieleen että meidän 2v tytölle, jolla ei oikein ruoka maistu ja paino nouse, ravitsemusterapeutti suosittelii semmosta maissitärkkelysjauhetta, MALTO 6. On vissin tarkoitettu esim. urheilijoille. tuota saa ihan marketeista n. 6e maksaa. Tuota voi varmaan kaikki painoa lisää haluavat kokeilla. Ja öljylisä taidettin jo mainitakin, sitäkin meidän tytölle on määrätty. Harmi, kun en ite tienny noita silloin 8v sitte kun olin vielä hirmu laiha.

Mikäs olis osuva nimi?
Nyt ei kyllä säteile yhtään.. Tulee ainoostaan vaan mieleen tuo mun sanonta ku vetelen noita herkkuja, äijälle aina nauran että täytyy pitää kiinni saavutetuista kiloista :D Se ku vaatii aika paljo.

Joku Kilojen kasvattajat tai kerääjät on vaan niin tylsä..

Yök! :x Otin tossa kuvaa tosta mun takintekeleestä, siinä ei oo viel hihoja. Ja mulla oli lyhythihainen paita päällä. Takaapäin otetussa kuvassa mun kädet näyttää ihan järkyttävän kamalalle! Luut pullottaa, ihan ku anorektikolla.. :|

Pakko saada kesään mennessä kiloja, siinähän sitä ois projektia! Ja sit mä kävin Nesteeltä ostaan kaikkia herkkuja.. :LOL:

Mulle tulee karppaajana mieleen näistä lihotuskeinoistanne, että niistä puuttuu tyystin hiilihydraattien lisääminen. Siis syö paljon leipää, pastaa, perunaa ja jos uskallat, niin myös leivonnaisia yms.

Jos kerhon perustatte, voisin olla kiinnostunut, vaikken lisäkiloja varsinaisesti kaipaakaan, mutta bmi 19. Kokemusta on monesta. Kelpaisinko seuraan?

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Mulle tulee karppaajana mieleen näistä lihotuskeinoistanne, että niistä puuttuu tyystin hiilihydraattien lisääminen. Siis syö paljon leipää, pastaa, perunaa ja jos uskallat, niin myös leivonnaisia yms.
Mä syön noita kaikkee paljon. Joka ruualla on perunaa tai pastaa ja leipää syön monta kertaa päivässä. Samoten ku kaikkia keksejä, leivonnaisia jne...

Ja mua ainakin vinkit kiinnostais.

Yhteistyössä