Lihottaakko masislääke todella (ssri)

  • Viestiketjun aloittaja on ihme
  • Ensimmäinen viesti
on ihme
Itselleni on kuurin alottamisen jäkeen tullu 10 kiloa 7 kuukaudessa (sepram).

Nyt mietin, että eihän lääke voi lihottaa, jos voisi, keksittäisiin laihdutuspilleri.

Eli lisääkö tuo vaan salakavalasti ruokahalua? En jaksa uskoa, että se aineenvaihduntaa niin rajusti muuttaisi...
 
"vieras"
kyllä ne lihottaa :s osasyy siihen miksi en halua niitä syyä..en tiedä johtuuko ruokahalun lisääntymisestä vai kerääkö myös nestettä.. Voxraa ajattelin pyytää lääkäriltä kun ei nuo ssrit muutenkaan sovi :s
 
"vieras"
Syön Cipralexia, eikä se ainakaan mua ole lihottanut.

Sanoisin, että on pitkälti itsekurista kiinni. Jos syöt liikaa ja liikut liian vähän, lihot. Ei ne e-pilleritkään itsessään lihota.
 
Cipralex, 20kg tuli 10 kuukaudessa. En sano, että joka kilo johtuu lääkkeestä, mutta samoja elintapoja suunnilleen noudatin kuin ennen lääkettäkin kun paino oli pysynyt vuosia samana. Ja mulle myöhemmin sanoi sekä psykiatri että sisätautilääkäri että selkeästi tuli painoa lääkkeen takia.
 
-
[QUOTE="vieras";25730659]Syön Cipralexia, eikä se ainakaan mua ole lihottanut.

Sanoisin, että on pitkälti itsekurista kiinni. Jos syöt liikaa ja liikut liian vähän, lihot. Ei ne e-pilleritkään itsessään lihota.[/QUOTE]

kaikki lääkkeet eivät lihotakaan. Mä olen joutunut kokeilemaan useita lääkkeitä, osassa paino nousi nopeasti, osassa ei mennyt mihinkään.
 
"vieras"
Minä syön Zoloftia eikä se ole minua lihottanut ollenkaan. Ja vaikka olisikin, niin kyllä mielenterveys on oikeasti helkatin paljon tärkeämpi kuin muutama kilo painossa.
 
"minte"
[QUOTE="vieras";25730704]Minä syön Zoloftia eikä se ole minua lihottanut ollenkaan. Ja vaikka olisikin, niin kyllä mielenterveys on oikeasti helkatin paljon tärkeämpi kuin muutama kilo painossa.[/QUOTE]

Juuri näin- ensin masennus kuntoon ja sitten vasta miettimään näitä todella toissijaisia juttuja-

Ja teille epäilijöille: Kyllä, noissa lääkkeissä oikein mainitaan sivuvaikutuksissa painon kertyminen joten eiköhän se silloin johdu muustakin kuin itsekurin pettämisestä.
 

Yhteistyössä