Ai olet kokeillut itsellesi hormoonikierukkaa? heheheeAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei vaan se että syö enemmän kuin kuluttaa. Se lihottaa.
Juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei vaan se että syö enemmän kuin kuluttaa. Se lihottaa.
Tuota peesaan,itse jokainen suustaan ruokansa alas laittaaAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei vaan se että syö enemmän kuin kuluttaa. Se lihottaa.
Ei vaan ihan maalaisjärjellä ajateltava asia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai olet kokeillut itsellesi hormoonikierukkaa? heheheeAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ei vaan se että syö enemmän kuin kuluttaa. Se lihottaa.
Tarkennus: hormonit eivät turvota vaan esim. kuukautisten aikainen nestekierron häiriintyminen.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:joillakin hormonit kyllä turvottaa ihan "kivasti"
Mulla ainakin turvottaa. :/Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:joillakin hormonit kyllä turvottaa ihan "kivasti"
Kierukka on vaikuttanut mielialaasi piristävästi jolloin olet syönyt vähemmän ja liikkunut enemmän. =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja minä:olen laihtunut 10kg kun kierukan laitoin ja kysyin sitä ehkiksestä jota onko tämä kierukasta johtuvaa ja sanoivat että toiset lihoo toiset laihtuu.
joka johtuu hormoneistaAlkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:Tarkennus: hormonit eivät turvota vaan esim. kuukautisten aikainen nestekierron häiriintyminen.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:joillakin hormonit kyllä turvottaa ihan "kivasti"