lihominen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
mulla ollut mirena nyt 2vuotta ja en tie mistä johtuu kun paino nousee vaikka olen aloittanut liikunnan. pyöräilen 20kilsaa 4päivänä viikossa ja vielä lisäksi pari kertaa vesijuoksussa.
Ihmettelen mistä johtuu tää painon nousu..voisko se olla toi kierukka. syömiset mulla ei radikaalisti ole muuttunut muta kerran kulutus on lisääntynyt niin miten voi paino nousta?

Jaa. Sitäkö se sitten onkin tää munkin lihominen ;)

Joku sanoo että ku ikä lähestyy 30 niin aineenvaihdunta hidastuu ja siksi lihoo helpommin.

Toinen sanoo että hormoonikierukka lihottaa.

Mulla täyttyy molemmat kriteerit ja olen lihonut. Pitäskö ottaa itteä niskasta kiinni? Epäilempä kuitenkin että mun ainakin pitäs kattoa mitä syön ja liikkua enemmän niin ei läskit kertyis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mirenan ohjeessa muistaakseni luki,että voi aiheuttaa painonnousua.Hormoonia mirenassa on ihan samalla tavalla kuin pillereissä.

niin mutta kun on ollut jo 2vuotta. että vasta nyt alkais ne hormoonit vaikuttaa noin?
no ei sitä tiedä.. voipi olla että on sit vaan niin hirveesti sitä nestettä kertynyt kun liikkunut.

Alkuperäinen kirjoittaja tuittu:
Jaa. Sitäkö se sitten onkin tää munkin lihominen ;)

Joku sanoo että ku ikä lähestyy 30 niin aineenvaihdunta hidastuu ja siksi lihoo helpommin.

Toinen sanoo että hormoonikierukka lihottaa.

Mulla täyttyy molemmat kriteerit ja olen lihonut. Pitäskö ottaa itteä niskasta kiinni? Epäilempä kuitenkin että mun ainakin pitäs kattoa mitä syön ja liikkua enemmän niin ei läskit kertyis.

joo siis jos laihtua haluan niin pitää tiukentaa syömistä..mutta nyt olen vaan lisännyt liikuntaa ja paino noussut.. syöminen ei ainakaan pahemmaksi ole muuttunut

Hormonikierukka lihotti jotain 5-6kg ekan kuukauden aikana - josta tämä läskistyminen lähti :headwall: :headwall: :headwall:

Varmasti ei syömällä tulleet nuo kilot silloin aikoinaan, vaan heti kierukanlaiton jälkeen alkoi läski kasaantua :headwall: :headwall:

Yhteistyössä