Lihominen alkuraskaudessa

Olen rv 7 ja painoa on tullut jo noin 3 kiloa lisää ja ensiodottajana olen ollut ihan kauhuissani että millainen valas minusta vielä tulee:). Olen syönyt normaalisti ja maha on todella turvonneen näköinen - housut kiristää ja tuntuu että vaatekaappi pitää uusia jo tässä vaiheessa. Olen 177 cm pitkä ja paino oli ennen raskautta 64 ja nyt se näyttää jo 67 kg. Menen viikon päästä eka kertaa neuvolaan ja en haluaisi kuullua samanlaista paapatusta kuin mitä LENTOEMO -76 olet kuullut. Jaksamista sinulle! Mut ihana kuulla että kohtalotovereita löytyy joten ei kai meidän auta muu kuin pitää maalaisjärki mukana ja antaa sen painon nousta niin paljon kuin on noustakseen. Ite en haluais kertoa työnantajalle vielä kun palaan lomalta töihin mut tätä menoa se kyllä huomaa raskauden jo töihin palattuani. Ja liikunnasta vielä sen verran, että onpas Italiassa tiukat ohjeet odottaville! Ite olen aktiiviliikkuja ja harrastan edelleen juoksua (10-15 km lenkkejä) ja jumppaa 5-6 krt viikossa, joten toivottavasti uskaltaudut liikkumaan tuntemuksiesi mukaan!
Jaksamista kaikille pömppömasuille, toivottelee yksi sellainen:)
 
B-7
Odotan nyt 7:ttä kertaa ja tuntuu menevän raskausajan painon nousu samaa kaavaa joka kerralla.Ainut poikkeus on nelonen josta painoa kertyi vain 10kg
Eli mulla mennyt niin että ekan 25 viikon aikana paino noussut 10kg ja sitten hidastunut loppua kohden niin että yhteis nousu ollut siinä 14-15 kg hujakoilla.
Ihan normaalilla ja terveellisellä ruokavaliolla.Mikään herkkusuu en ole,ainut himo ollut suklaa.Kilot aina myös lähteneet pian,kaikki!
Nyt rv 20+2 ja painoa on tullut 5 kg ja luulen että seuraavan 5 viikon aikana tulee lisää ja sitten taas rauhoittuu.
 

Yhteistyössä