Lihavuuteen altistavat geenit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timppa

Aktiivinen jäsen
17.11.2007
28 889
2
36
Tämähän on totta. Joku geeni lisää ruokahalua, toinen helpottaa ruoan muuttumista rasvaksi. Mutta kaiken takanahan on se että ihminen syö enemmän kuin kuluttaa. Jotenkin se on vain helppo selittää että oma ylipaino johtuu perinnöllisistä tekijöistä. No toki ne siellä taustalla varmasti joillakin ovat mutta ei ne perintötekijät sitä ruokaa ihmisen suuhun pistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Tämähän on totta. Joku geeni lisää ruokahalua, toinen helpottaa ruoan muuttumista rasvaksi. Mutta kaiken takanahan on se että ihminen syö enemmän kuin kuluttaa. Jotenkin se on vain helppo selittää että oma ylipaino johtuu perinnöllisistä tekijöistä. No toki ne siellä taustalla varmasti joillakin ovat mutta ei ne perintötekijät sitä ruokaa ihmisen suuhun pistä.

:D Täysin samaa mieltä B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Tämähän on totta. Joku geeni lisää ruokahalua, toinen helpottaa ruoan muuttumista rasvaksi. Mutta kaiken takanahan on se että ihminen syö enemmän kuin kuluttaa. Jotenkin se on vain helppo selittää että oma ylipaino johtuu perinnöllisistä tekijöistä. No toki ne siellä taustalla varmasti joillakin ovat mutta ei ne perintötekijät sitä ruokaa ihmisen suuhun pistä.

:D Täysin samaa mieltä B)

Kuin myös.
 

Similar threads

Yhteistyössä