Tämähän on totta. Joku geeni lisää ruokahalua, toinen helpottaa ruoan muuttumista rasvaksi. Mutta kaiken takanahan on se että ihminen syö enemmän kuin kuluttaa. Jotenkin se on vain helppo selittää että oma ylipaino johtuu perinnöllisistä tekijöistä. No toki ne siellä taustalla varmasti joillakin ovat mutta ei ne perintötekijät sitä ruokaa ihmisen suuhun pistä.