V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mää ainakin oon läski, 162 cm ja 77 kg.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen 172 cm ja paino 63 kg. Jos olisin muutaman kilon painavampi, niin olisin jo vähän pyöreä, 10 kg lisää niin pitäisin itseäni lihavana. Mut toihan on suhteellista, ihmisten ruumiinrakenteet on erilaisia!
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen 172 cm ja paino 63 kg. Jos olisin muutaman kilon painavampi, niin olisin jo vähän pyöreä, 10 kg lisää niin pitäisin itseäni lihavana. Mut toihan on suhteellista, ihmisten ruumiinrakenteet on erilaisia!
AHA sori mut kopion tämän seinälle kun oon ite 172 cm ja 61 kg ja kaikki haukkuvat liian laihaksi (ite oon sitä mieltä että sopiva )
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:163/70, ja olen lihava. Mut mä en katsois sitä painon ja pituuden mukaan. Vaan itselläni kun se paino on mahassa (oikea riippuvatsa), reisissä ja takapuolessa. En mä olis lihava jos se kaikki olis tasapuolisesti joka puolella, mutta jos se kaikki on vaan yhdessä paikassa ja näkyvästi niin sit sanoisin lihava
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:163/70, ja olen lihava. Mut mä en katsois sitä painon ja pituuden mukaan. Vaan itselläni kun se paino on mahassa (oikea riippuvatsa), reisissä ja takapuolessa. En mä olis lihava jos se kaikki olis tasapuolisesti joka puolella, mutta jos se kaikki on vaan yhdessä paikassa ja näkyvästi niin sit sanoisin lihava
Mulla myös paino tuossa mahassa ja reisissä... Mutta en siltikään koe olevani lihava... Ja mulla pituutta vähemmän kun sulla ja painoo enemmän :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä on lihava jos käyttää kokoa 44 tai isompaa
Alkuperäinen kirjoittaja sankku:Omasta mielestä olen vähän pulleahko. 169cm ja 54kg
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minulla pituutta 160cm ja painoa 57kg ja koen olevani lihava :ashamed: Tai en ehkä lihava, mutta pönäkkö, plösö ja löllykkäVatta pömpöttää ja kun on notkoselkä, niin se vaan korostaa tilannetta.. on iso perse ja pönöttävä maha |O
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä on lihava jos käyttää kokoa 44 tai isompaa
Mä en ainakaan ole lihava, vaikka käytän 44 kokosia vaatteita