Lihavia naisia syrjitään deittimaailmassa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko se nyt jotain syrjintää muka? Itseä ei todellakaan miellytä liikalihavat naiset, en myöskään lähtisi täysin tatuoidun tai siilitukkaisen naisen kanssa treffeille

Kyllä nainen sen aistisi jos yrittäisi seurustella ”väkisin” sellaisen kanssa
 

Aivan kamalaa.
En henkilökohtaisesti jaksa näitä ruikutuksia. On selvää, että useimmiten ihmiset toivovat itselleen tervettä ja hyvinvoivaa kumppania. Liikalihavuus ei tuo suhteeseen tervettä kehoa ja mieltä. Ja jos toista ei koe millään tasolla haluttavaksi, on yhtälö aika mahdoton.
Minua ärsyttää suunnattomasti se, että näillä jutuilla yritetään sheimata niitä miehiä, jotka eivät innostu lihavista tytöistä. Ikäänkuin nämä miehet olisivat viallisia ja kohtuuton ylipaino normaalia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija

Aivan kamalaa.
Katsokaa mitä lukee pöydällä olevan laatikon kyljessä. Ehkäpä siinäkin on syynsä miksi seura ei kelpaa.
 
  • Vau!
Reactions: m1es
vierailija
En henkilökohtaisesti jaksa näitä ruikutuksia. On selvää, että useimmiten ihmiset toivovat itselleen tervettä ja hyvinvoivaa kumppania. Liikalihavuus ei tuo suhteeseen tervettä kehoa ja mieltä. Ja jos toista ei koe millään tasolla haluttavaksi, on yhtälö aika mahdoton.
Minua ärsyttää suunnattomasti se, että näillä jutuilla yritetään sheimata niitä miehiä, jotka eivät innostu lihavista tytöistä. Ikäänkuin nämä miehet olisivat viallisia ja kohtuuton ylipaino normaalia.
No tää juttu on sitä perusBS:ää mitä välillä tulee.

Mutta mun mielestä kyllä se on totta, että median luoma kauneusihanne luo sellaisia muotteja, jotka eivät ole oikein toivottavia nuorille tytöille (eikä pojillakkaan.). Mutta eihän sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että täytyisi kiinnostua tuollaisesta ylipainoisesta naisesta.

Ja se on ihan totta, että tuollainenkin nainen löytää seksiseuraa. Vastaavilla spekseillä varustettu mies ei saisi edes sitä.
 
No tää juttu on sitä perusBS:ää mitä välillä tulee.

Mutta mun mielestä kyllä se on totta, että median luoma kauneusihanne luo sellaisia muotteja, jotka eivät ole oikein toivottavia nuorille tytöille (eikä pojillakkaan.). Mutta eihän sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että täytyisi kiinnostua tuollaisesta ylipainoisesta naisesta.

Ja se on ihan totta, että tuollainenkin nainen löytää seksiseuraa. Vastaavilla spekseillä varustettu mies ei saisi edes sitä.
Kyllä näillä spekseillä varustetulle miehillekkin näyttää löytyvän seuraa.

Ja kyllä, median/mainostajien/elokuvateollisuuden tarjoamat ihanteet ovat aika vaativia, eikä suurin osa meistä niihin yllä. Siitä huolimatta me ihmiset valitsemme sen mitä katsomme ja jostain kumman syystä meistä on mukavaa katsoa valioyksilöitä.
 
Millaisia miehiä tämä nainen itse haluaa tavata? Kuvatekstissä mainitaan, että häntä pidetään nirsona. Kelpaako hänelle vain normaalipainoiset miehet? En nimittäin usko, että lihavalla naisella olisi vaikea löytää lihavaa miestä.
 
Millaisia miehiä tämä nainen itse haluaa tavata? Kuvatekstissä mainitaan, että häntä pidetään nirsona. Kelpaako hänelle vain normaalipainoiset miehet? En nimittäin usko, että lihavalla naisella olisi vaikea löytää lihavaa miestä.
Joku raja lihavuudessakin. Vaikka mä olen lihava niin en huoli mitään n.150kg miestä. Vähän yli 100kg saa olla.
 

Yhteistyössä