Alkuperäinen kirjoittaja no mutta voi:Totta se vaan on että lihavat syö hirveesti ja lihoo lisää. Sitten itketään kun ollaan rumia ja hikisiä haisijoita. Ei ne geenit vaan se hirvittavä kalorimäärä lihottaa ja hidas aineenvaihdunta siitä syystä että ei liikuta. Huomattavasti ylipainoinen ihminen ei ole kaunis näky, vaikka kasvot olisivat luonnostaan kauniit.
Miksi jonkun pitäisi olla sinun tai kenenkään muunkaan mielestä seksikäs? Seksikkyyskö on tärkeintä elämässä????Alkuperäinen kirjoittaja tosiaankin:En minä ainakaan pidä lihavana sellaista jolla on se viisi kiloa ylimääräistä.
Mutta jos paino alkaa olla 150 kg ja pituutta 174 cm,niin sellaisesta naisesta en nyt hyvällä tahdollakaan saa seksikästä.
Olisi kiva tietää kuka esim. julkkisnaisista on tiedän mielestä seksikäs,mutta ei hoikka.
Nyt ollaan erotiikka-palstalla. Ei täällä henkeviä keskustella.Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ja gumma:Miksi jonkun pitäisi olla sinun tai kenenkään muunkaan mielestä seksikäs? Seksikkyyskö on tärkeintä elämässä????Alkuperäinen kirjoittaja tosiaankin:En minä ainakaan pidä lihavana sellaista jolla on se viisi kiloa ylimääräistä.
Mutta jos paino alkaa olla 150 kg ja pituutta 174 cm,niin sellaisesta naisesta en nyt hyvällä tahdollakaan saa seksikästä.
Olisi kiva tietää kuka esim. julkkisnaisista on tiedän mielestä seksikäs,mutta ei hoikka.
nyt ollaan erotiikkapalstalla,ei täällä henkeviä puhuta!!!Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ja gumma:Miksi jonkun pitäisi olla sinun tai kenenkään muunkaan mielestä seksikäs? Seksikkyyskö on tärkeintä elämässä????Alkuperäinen kirjoittaja tosiaankin:En minä ainakaan pidä lihavana sellaista jolla on se viisi kiloa ylimääräistä.
Mutta tämähän on erotiikkaa käsittelevä osio! Ei täällä ole tarkoitus henkeviä puhua.Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ja gumma:Miksi jonkun pitäisi olla sinun tai kenenkään muunkaan mielestä seksikäs? Seksikkyyskö on tärkeintä elämässä????Alkuperäinen kirjoittaja tosiaankin:En minä ainakaan pidä lihavana sellaista jolla on se viisi kiloa ylimääräistä.
Kauneus - ja seksikkyys - on katsojan silmissä! Minun mieheni on ylipainoinen, ei mikään ryhävalas, mutta liikakiloja kuitenkin on. Minun silmissäni hän on maailman seksikkäin ja komein mies, ja olisi sitä, vaikka lihoisi lisää tai vaikka laihtuisi, sillä hän on minun rakkaani.Alkuperäinen kirjoittaja mysexy:Seksikkyys on yksi parinvalinnan kriteeri. Ainoastaan oma huono markkina-arvo johtaa siihen ettei tuota kriteeriä voi ottaa huomioon sen tärkeysasteella.
Rasvaprosentti tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, kuinka monta prosenttia kehon kokonaispainosta on rasvaa. Yksinkertainen asia sanoa, mutta vaikea mitata käytännössä.Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään lihava kai:Itse olen iso mies 188 cm ja 126 kg, ja kuntolaitteen rasvamittaus antoi rasvaprosentiksi 33,3%. Olenko lihava?