Lihavat ne vaan syö ja syö

• Viestiketjun aloittaja normihormi
  • Ensimmäinen viesti
frrrreeeeeee
Alkuperäinen kirjoittaja no mutta voi:
Totta se vaan on että lihavat syö hirveesti ja lihoo lisää. Sitten itketään kun ollaan rumia ja hikisiä haisijoita. Ei ne geenit vaan se hirvittavä kalorimäärä lihottaa ja hidas aineenvaihdunta siitä syystä että ei liikuta. Huomattavasti ylipainoinen ihminen ei ole kaunis näky, vaikka kasvot olisivat luonnostaan kauniit.

No täällä ainakin itkevät ne muut sitä että joku toinen on lihava tai ruma.

Ihme ja gumma
Alkuperäinen kirjoittaja tosiaankin:
En minä ainakaan pidä lihavana sellaista jolla on se viisi kiloa ylimääräistä.
Mutta jos paino alkaa olla 150 kg ja pituutta 174 cm,niin sellaisesta naisesta en nyt hyvällä tahdollakaan saa seksikästä.

Olisi kiva tietää kuka esim. julkkisnaisista on tiedän mielestä seksikäs,mutta ei hoikka.
Miksi jonkun pitäisi olla sinun tai kenenkään muunkaan mielestä seksikäs? Seksikkyyskö on tärkeintä elämässä????

mysexy
Seksikkyys on yksi parinvalinnan kriteeri. Ainoastaan oma huono markkina-arvo johtaa siihen ettei tuota kriteeriä voi ottaa huomioon sen tärkeysasteella. Rumalle on hyvä jos saa tavallisen tallukan, kuolataan sitten kauniiden perään joihin ei ole mahdollisuutta, haluja sitäkin enemmän.

..Nenne..
Missä ihmeen uimarannoilla valaan kokoisia ihmisiä on oikein riesaksi asti? En ole kyllä muista nähneeni jotain oikein suurta naista bikineissä. Tai sitten en vain ole kiinnittänyt huomiota. En ymmärrä, miksi pitäisi tuijotella ihmisiä? Puhumattakaan, että tarkkaillaan mitä heillä on eväinä. On mielestäni ihan jokaisen oma asia, mitä ja milloin sinne nassuun laittaa ja miltä näyttää. Jos ei miellytä minun silmääni, osaan kääntää katseeni muualle.

Minun silmäni lepää kyllä mieluummin siinä 5 kg "yli"painoisessa kuin rimppakinttuisessa luuviulussa.

Eikös tv:stä tullut tässä joku aika sitten (hmm... saattaa kyllä olla jo vuosikin...) joku dokkari jossa oli sellaisia sairaalloisen yipainoisia naisia, joiden perään sitten muutamat jenkkimiehet kuolasi? Että kyllä kai heillekin ottajia löytyy ;) Makunsa kullakin..

kyse siitä
Kyse onkin siitä että osa liikalihavista valittaa että syövät normaalisti ja silti vaan lihovat, ja että syy on lihavuusgeeneissä. Tuo on pahimman luokan itsepetosta kun seuraa lihavien ihmisten syömistä. Syövät järjestäin roskaruokaa ja saavat kaloreita liikaa. ja se liikkuminen on olematonta, vai näkyykö kunnolla liikalihavia lenkillä?

hei haloo!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ja gumma:
Mutta jos paino alkaa olla 150 kg ja pituutta 174 cm,niin sellaisesta naisesta en nyt hyvällä tahdollakaan saa seksikästä.

Olisi kiva tietää kuka esim. julkkisnaisista on tiedän mielestä seksikäs,mutta ei hoikka.
Miksi jonkun pitäisi olla sinun tai kenenkään muunkaan mielestä seksikäs? Seksikkyyskö on tärkeintä elämässä????
Nyt ollaan erotiikka-palstalla. Ei täällä henkeviä keskustella.
Toisekseen,itse nämä lihavat täällä hehkuttavat miten seksikkäitä,himottavia ja joka miehen unelmia ovat.

Haloo,

nyt ollaan erotiikkapalstalla,ei täällä henkeviä puhuta!!!
Toisekseen,lihavat ITSE täällä meuhkaavat siitä miten seksikkäitä (?),himottavia (?) ja jokamiehen unelmia(???) ovat!!!

Katsa2

Mutta tämähän on erotiikkaa käsittelevä osio! Ei täällä ole tarkoitus henkeviä puhua.
Toisekseen,nämä lihavat ITSE täällä kehuskelevat miten seksikkäitä (?),haluttavia(?) ja jokamiehen unelmia(???) ovat.

Katsojan silmissä
Alkuperäinen kirjoittaja mysexy:
Seksikkyys on yksi parinvalinnan kriteeri. Ainoastaan oma huono markkina-arvo johtaa siihen ettei tuota kriteeriä voi ottaa huomioon sen tärkeysasteella.
Kauneus - ja seksikkyys - on katsojan silmissä! Minun mieheni on ylipainoinen, ei mikään ryhävalas, mutta liikakiloja kuitenkin on. Minun silmissäni hän on maailman seksikkäin ja komein mies, ja olisi sitä, vaikka lihoisi lisää tai vaikka laihtuisi, sillä hän on minun rakkaani.

Mies, hieman kookas
Näin rannalla keskikokoisen tai sitä pienemmän naisen. Pohkeet olivat vähän liiankin treenatut.Lähestyin varovasti tätä ihanaista blondia tai tuskin oikea blondi oli kun näkyi tummaa juurikasvua.
Nainen käänsi kasvonsa ja mikä säikähdys. Hän oli ryppyinen rusina, tuskin silti paljon yli 55 v.Oli ottanut paljon aurinkoa tai jotain, oli tosi pahan näköinen. Siinä hän sitten makasi omenansa vieressä sen kolme tuntia, eikä minun tehnyt mieli lähestyä, Minulle kauniit kasvot tulevat ensinnä ja pidän vähän pulleammista. Jos 170 cm:n nainen on alle 100 kg, hän ei ole vielä lihava, jos on vähänkin liikkunut.

ihratsa
Alkuperäinen kirjoittaja ei mikään lihava kai:
Itse olen iso mies 188 cm ja 126 kg, ja kuntolaitteen rasvamittaus antoi rasvaprosentiksi 33,3%. Olenko lihava?
Rasvaprosentti tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, kuinka monta prosenttia kehon kokonaispainosta on rasvaa. Yksinkertainen asia sanoa, mutta vaikea mitata käytännössä.

Ihannevartalossa on rasvaa miehillä 15% ja naisilla 22%.
Tavallisen amerikkalaisen vartalossa on rasvaa 23% (mies) tai 32% (nainen).
Urheilijoiden rasvaprosentit ovat lajista riippuen miehillä 4-17% ja naisilla 14-21%.
Anoreksiapotilaan (naispuolisen) rasvaprosentti on tyypillisesti vain 10%.

Eli sulla on yli puolet liikaa rasvaa.

Yhteistyössä