Lihavat ne vaan syö ja syö

• Viestiketjun aloittaja normihormi
  • Ensimmäinen viesti
normihormi
Tässä lämpimiä päiviä rannalla viettäneenä on tullut seurattua miten lihavat ihmiset syö jatkuvasti ja täyttä roskaa.
Kun katsoo lihavan ihmisen tai perheen tulevan rannalle niin tietää että hyvin pian aukeaa ensimmäinen roskaruokapakkaus. Ei riitä että on vain yhtä lajia roskaa vaan ensin juodaan sokeripitoisia limpsoja, sitten aukeaa sipsi tai juustosnacksu pussi ja sen perään keksipaketti. Siis koko ajan syödään ja syödään ja usein myös koko ajan makaillaan lasten leikkiessä vedessä. Pistää usein vihaksi niiden lasten puolesta jotka vähän väliä käyvät hakemassa vanhempien syömää roskaa. Usein nämä lapset ovat vielä hoikkia, mutta tulevaisuus ei ole ruusuinen painon ja hampaiden kunnon kannalta.
Hoikat ja hyväkuntoiset ihmiset taas tuntee siitä, että vaikka hekin ottavat rannalla aurinkoa, he myös käyvät uimassa. Lisäksi vierellä on yleensä kivennäisvesipullo ja sen lisäksi korkeintaan hedelmiä, joita niitäkään ei syödä suu vaahdossa. Joskus saattaa olla myös täysjyväruisleipää kasvistäytteellä.
No miten tämä liittyy erotiikkaan? Siten että nuo lihavat ihmiset eivät todellakaan ole mitään erotiikan ihmeitä. Ei tarvitse ihmetellä ettei vetoa toisen sukupuolen edustajiin kun jatkuvasti syömällä lihoo mahdottomiin mittasuhteisiin.
Itsekuri on täysin kadoksissa ja tätä huonoa tapaa levitetään seuraavaan sukupolveen.

niinpäniin
Ja usein lihavat silmät selällään väittää etteivät syö tavallista enemmän vaan ne lihotusgeenit lihottaa. Lihavien elämä on yhtä syömistä aamusta iltaan.

playamania
olen huomannut saman ilmiön, eritoten ulkomailla esim kanarialla. ihmiset eivät ole laisinkaan häveliäitä vaan levittävät ruhonsa bikineihin sullottuna ja kannettava jääboksi tietty on mukana. Valaankokoisia koko perheitä olen nähnyt ja pakko sanoa että päät kääntyvät mutta eivät ihastuksesta. Sitten kun vatsallaan makoilevat siinä edessäsi niin näkyy kaikki hikifinnit ja paiseet ja hinkkautunut jalkoväli ja ne sellulliittimassat. Uinti olisikin hyvää liikuntaa näille paksukaisille (koko ajan viittaan näihin 130 - 150kg keijukaisiin, en kehenkään alle 100kg painavaan vaan todella vaarallisen ylipainoisiin) mutta eivät he tule auringon tai reippailun takia, vaan tulevat piknikille siihen aurinkovarjon alle ja tirsoille. Kerran oikein seurasin yhtä valasperhettä, ainoa hiemaan normaalipainoa lähellä oli perheen isä, isoäiti, äiti ja kaksi n. 20v. tyttöä kaikki n. 140 kiloisia. ja ne perhanan bikinit päällä ettei peittynyt yksikään karmea yksityiskohta, siinä ensin korkkasivat LIGHT-cokikset, täytetyt patongit ja doritos-sipsipussin. jälkkäriksi isi passitettiin jätskikiskalle, koska paksukaiset olivat liian laiskoja nousemaan rannalta raput ylös. HYI helkkari, ja nämä katsovat varmaan peiliin eikä minkäänlaista kompleksia ulkonäöstä, ajatellen että he ovat hieman pulleita vaikka tosiasiassa tyttösillä n. 70 kiloa reipasta ylipainoa. siihenhä kupsahtavat läskeihinsä, ei voi syyttää geenejään vaan ja ainoastaan ruokailutottumuksia ja perseellään istumista liikkumisen sijaan. Miten valasnaista panee: pyöritetään jauhoissa ja etsitään märkä kohta. siinä saa laardikerroksia nostella.

Ambussi
Alkuperäinen kirjoittaja niinpäniin:
Ja usein lihavat silmät selällään väittää etteivät syö tavallista enemmän vaan ne lihotusgeenit lihottaa. Lihavien elämä on yhtä syömistä aamusta iltaan.
Nyt tekis mieli sanoa, että hanki hyvä ihminen itsellesi e... enemmän syömistä!

[viestiä moderoitu]

Sexy-punkero
Mistähän nuo lihavat niitä lapsia saa, kun ne on niin epäseksikkäitä, ettei kukaan niiden kanssa halua olla silleen? Eikä ne varmaan keskenään ylety olemaan silleen, kun niillä on niin paksulti sitä läskiä... Onkohan ne kidnapanneet jostain ne lapset?

Ambussi
Alkuperäinen kirjoittaja Ambussi:
Alkuperäinen kirjoittaja niinpäniin:
Nyt tekis mieli sanoa, että hanki hyvä ihminen itsellesi e... enemmän syömistä!

[viestiä moderoitu]
Ylläpitäjän mielestä lihavia saa haukkua ja nimitellä ihan miten vain, mutta jos todetaan, haukkujalle, että hän taitaa olla kateellinen, kun katsoo kuola valuen vieressä, mitä kaikkea lihavat syövät, viesti heti moderoidaan.

nainen 30+
Samaa mieltä kuin edelliset, olisit itsekkin ostanut vaikka täytetyn patongin ja sen sipsipussin, ettei tarvitsisi olla noin kateellinen.

Jos itse menisin rannalle, todennköisesti ottaisin mukaan juuri sen sipsipussin, helppoa naposteltavaa, eikä mene mene pilalle. Tosin juomana itselläni olisi vesipullo tai etelässä breeseriä tai siideriä ;)

iso mies,
Ai? Kyllä mä ainakin nautin lihavista naisista. Ms xL ja silleen, ne ne vasta on herkkuja. En mä mitään luihua sänkyyni hlauaisi. Mutta onneksi makuja on monia ja jokainen kyllä löytää omansa. Ihmettelen vain alkuperäisen katkeruutta lihavia kohtaan, onko kateutta jostain? Rennnosta elämäntavasta, onnellisuudesta? Vai miksi kummassa ap. yleensä välittää ihmisten ulkonäöstä joita ei edes tunne? Joku syy siihen on... mikä lie, sama se mulle. Mä pidän pulleroista, todella.

14½kuksija
Aalian viestiin: varmaan on ylipainoinen valas..
itse olen normaalipainoinen mutta en sentään mikää valas - onneksi, eihän sellaisia läskejä kehtaisi näytellä dikineissä ja yleisellä uimarannalla, hankkisivat kunnon uimapuvun !

no mutta voi
Totta se vaan on että lihavat syö hirveesti ja lihoo lisää. Sitten itketään kun ollaan rumia ja hikisiä haisijoita. Ei ne geenit vaan se hirvittavä kalorimäärä lihottaa ja hidas aineenvaihdunta siitä syystä että ei liikuta. Huomattavasti ylipainoinen ihminen ei ole kaunis näky, vaikka kasvot olisivat luonnostaan kauniit.

no mutta voi
Harvemmin sitä postimyyntikuvastoista katsoo ihastellen niitä XL-malleja, kyllä ne ylikilot rumentaa kaunista ihmistäkin. Anorektikot on myös rumia, mutta hieman alipainoiset, normipainoiset ja uhkeat naiset on kauniita varreltaan.

lihava tai sitten ei
Yllättävän tyhmä aiheen aloitus. Läskit voi vielä laihduttaa, mutta aivoihin ei saa lisää kapasiteettia treenaamallakaan. On aika paljon itsestään kuviteltu, jos ajattelee, että lihavien pitäisi olla kiinnostuneita, siitä mitä joku heitä vahtaava ajattelee uimarannalla. Ei mulle tule aikuisena mieleenikään solvata sen enempää lihavia, kuin pienirintaisia tai luisevia pienilihaksisia tai invalideja tai....

Jos simmu ei kestä katsoa, miksi katsot ja valitat. Ei kai kukaan sinulta tule lupaa kysymään uimarannalle tullessaan (ja toivottavsti ei keltään muultakaan)

mitä nyt tarkoitetaan lihavalla
En tiedä, että kuinka paksua ihmistä aloittaja tarkoittaa lihavalla, mutta kaikki ylipainoiset eivät todellakaan syö roskaruokaa ja ole liikkumatta. Itselläni on viitisen kiloa ylipainoa, mutta en koskaan syö makeisia, juo limuja tai syö vaaleaa leipää ihan vain siksi, että en pidä niistä. Kun menen rannalle, menen vain uimaan ja mukanani on joko vesi- tai vichyvesipullo. Rannalla en jaksa makailla, sillä kärsivällisyyteni ei riittäisi auringossa lojumiseen. Eli ei pidä yleistää, että kaikki ylipainoiset mässyttäisivät epäterveellistä purtavaa, eivätkä liikkuisi koskaan. Minulle sopivat ylikiloistani huolimatta (kuulemma, mieheni mielestä) bikinit uimapukua paremmin, sillä isorintaisena, kapeahkovyötäröisenä ja lanteikkaana rinnat ja vyötärö tulevat paremmin esiin, eikä vyötärö "huku" rintojen ja takapuolen väliin.

tosiaankin
En minä ainakaan pidä lihavana sellaista jolla on se viisi kiloa ylimääräistä.
Mutta jos paino alkaa olla 150 kg ja pituutta 174 cm,niin sellaisesta naisesta en nyt hyvällä tahdollakaan saa seksikästä.

Olisi kiva tietää kuka esim. julkkisnaisista on tiedän mielestä seksikäs,mutta ei hoikka.

huomattava ylipaino
Viitisen liikakiloa, hui jopa olet porsas. Kyllä se lihavuus on rumentava tekijä vasta kun ylipainoa on huomattavasti liikaa, eli ulkomuoto on sellaisen syöttöporsaan, porsaita pilkkaamatta. Kun nämä kymmeniä kiloja ylipainoiset itkevät miten paino ei laske vaikka syö aivan normaalisti, niin ei voi kuin nauraa. Rannalla syödään kaloripitoista roskaa kuin siat joka käänteessä, ja arvatenkin koko päivä samaan malliin, niin ei tarvitse ihmetellä että paino ei laske vaan edellen nousee, etenkään kun liikuntaa ei missään muodossa harrasteta ja aineenvaihdunta on lähes pysähdyksissä. Normaalisti syöminen on näköjään suhteellinen asia, ja lihavilla se saattaa tarkoittaa isoa kasaa roskaruokaa. Normaalia perusruokaakin saa aika tavalla napsia, mutta ei kun syödään sitä kaikkein epäterveellisintä ja kaloripitoisinta moskaa sipsejä, sokerilimpsoja, pizzoja, suklaata, kahvipullaa ym. ym.
Ja sitten syytetään niitä lihavuusgeenejä ja viimeisenä tehdään se radikaali vatsantypistys. Helppoja mutta erittäin elimistölle vaarallisia tapoja kun itsekuria ei löydy sen vertaa että ruvettaisiin oikeasti laittamaan elämäntapoja kuntoon ruokavalion ja liikunnan avulla.

huomattava ylipaino
Pystyisin järjestämään kurssin jossa jokainen lihava porsas laihtuisi melko nopeasti normimittoihin kauheaa nälkää kärsimättä terveellisesti syöden ja liikuntaa kohtuullisesti harrastaen, mutta näille itsekuria vailla oleville ihmisille tämä olisi varmasti keskitysleiri, koska mielihaluja ei voisi vapaasti tyydyttää loikoilemalla joutilaana. Suurin osa lihavista pakenisi hyvin pois rypemään. Tavalliselle ihmiselle tälläinen kurssi ei olisi millään tavalla ylivoimainen, sillä tavallinen ihminen on tottunut vahtimaan hieman syömistään ja liikkumaan.

Yhteistyössä