LIHAVASTA LAIHAKSI Vko2

ihanaValo:Mullakin on tiputettavaa suunnilleen samanverta vielä ja pituuskin sama suunnilleen.Tosin en aio kauheasti alle 70 edes yrittää,ehkä viitisen kiloa vielä:)

Mulla on kyllä niin ihme työvuoro tänään 14-19 :snotty: kiva tässä ootella että pääsee lähteen töihin :whistle:

kiitos halauksesta africa. tervetuloa IhanaValo munkin puolesta. kiva saada lisää porukkaa joukkoon. mä olen tänään syöny vaan pari leipää ja kohta pitäs jo töihin mennä :/ kait mä jotain haukkaan ennen ku meen. kissa jo vähän parempi kun saa lääkettä eikä ole oksentanu 3 tuntiin enää. jospa se menis jo ohi. voi meidän karvakerää.

huomenna on se kuntotarkastus töissä ja mua jännittää aivan peevelisti vaikka tiedän et huonot on tulokset mulla mut tuun sit kertoo teille miten mulla meni. pitäkäähän peukkuja mulle etten ihan huonosti suoriudu jookos :wave:

Heippati hei!

Pakko pitää pieni tauko kesken siivouksen... Olen nyt 2 päivää yrittänyt kevätsiivota kotia ja vaikka mielestäni ihan kohtuu hyvin siivoilen useamman kerran viikossa, niin kyllä sitä pölyä esim keittiön kaappien päällä oli reilusti. Siivottuna on nyt meidän makkari, olohuone, vessa ja keittiö. Jäljellä vielä lastenhuoneet eteinen ja sauna... Jos tuon tyttären huoneen jaksaisi vielä tänään ja huomenna sitten loput. Olis koti kunnossa sitten lauantaina kun on taas töihin meno.

Laihdutusta... Mä sorruin eilen, söin anatomian tunnilla muutaman irtokarkin, n euron maksoi pussi eikä siinä tosiaan montaa namia ollut, mutta se auttoi kestämään anatomian ihmeellistä maailmaa.

Olen huomannut että noi kouluillat on tosi pahoja, siellä tekisi niiiiiiiin mieli syödä koko ajan... Mutta jatkossa on oltava tiukkana, ei parane joka luennolle tollasta namipussia ostaa.

Hienoja pudotuksia on muilla ollut, onnea niistä!

Onneksi emma-elinda sun kisu voi jo paremmin!

Mä täällä kähertelin hiukseni aikani kuluksi kiharoille,saavat töissä taas ihmetellä mua...toisinaan menen verkkareissa ja tukka joteski vaan sipastu johkiin ja sitten joinain päivinä olen olevinani ainakin niin huoliteltu mekkoineni,kiharoineni ja meikkeineni :D olen sellainen mielialapukeutuja :saint:

mä olen tavaratalossa töissä tällä hetkellä,oikeasti olen sellaisessa ravintolassa,nyt vaan teen kk tuurausta tuolla tavaratalon puolella,omistajat näissä kahdessa kun ovat naimisissa keskenään =)

Mulla on lapset jo 9 ja 10 vuotiaat,itse olen 29v.Mieheni kanssa ollaan oltu 11 vuotta naimisissa pian.Mies on 35.Meillä ei harmiksemme ole eläimiä kun isompi lapsi on allerginen kissoille,koirille...

Minkäikäisiä te olette ja millainen perhe teiltä löytyy?Ei ole pakko tietenkään vastailla,mä tykkään kun tietää vähän minkätyyppisiä ja millaisissa elämäntilanteita muilta löytyy,varsinkin kun näin yhdessä viedään tätä projektiamme eteenpäin :D

Oikein ihanaa päivänjatkoa kaikille,paranemiset sinne emma-elindan kisulle ja niinpäin pois,mä lähen kirpparille nyt ja sitten töihin,tuun illalla taas kurkkiin todennäköisesti taas :wave:

Niin ja nöpö: aika hassua tuo mielitekojuttu koulussa siulla,kun mulla taas on just sillain että kotona on pahemmat himot herkkuihin ,mielestäni töissä on helppo olla ilman,tosin työ on ihan eri tietty kun koulu,ollaan enempi liikkeessä ja silleen.Koita niitä läkerol pikkupss.niistä menee vain 0,5p per pussi!varoitus kyllä että maha voi mennä sekaisin..!

IhanaValo
Joo,no tuossa jo lasten iät tulikin ilmi, ite oon 26v. ja mieheni 25v. vielä.Tänä vuonna tosin hänkin vuosia vielä täyttää. Ollaan viidettä vuotta naimisissa.
Meillä on kaksi kissaa ja akvaario jossa kymmenisen kalaa tällä hetkellä=)

Jos minäkin itsestäni kertoilen. Itse olen 33-vuotias, ja perheeseen kuuluu avomies ja 7 kk vanha tyttö. Olemme avokkini kanssa olleet yhdessä neljä vuotta, ja tosiaan, vuoden päästä olemme menossa naimisiin. Kasvatamme pienimuotoisesti keskikokoista, aktiivista palveluskoirarotua, ja niitä meillä pyörii kotona kolme. Eli kyse on enemmänkin elämäntavasta kuin harrastuksesta.

Olen siis vielä äitiyslomalla, mutta syyskuussa on sovittu paluustani töihin. Toimin myymäläpäällikkönä eräässä erikoistavaraliikkeessä. Muutimme maalle kehäkolmosen sisäpuolelta helmikuussa, ja nyt saan nauttia ensimmäistä kertaa oman puutarhan suunnittelusta ja laitosta.

Mulla on meinannut jostain kumman syystä syöminen meinannut unohtua viime päivinä. Laitoin päivällisen eilen aika myöhään(lasken pisteet koko tekemälleni annokselle, ja jaan sen silmämääräisesti osiin), ja otin jopa santsilautasen, niin siitä huolimatta jäi äitienpäiväkakulle pisteitä säästöön. Outoa! Taitaa ulkona ilma taas lämmetä, joten aamukahvit naamariin ja pihahommiin! =)

Huomenta! Mukava kuulla teistä vähän tarkemmin. Ja tervetuloa joukkoon IhanaValo! Jos jotain itsestäni kertoisin... eli olen 33-vuotias ja avopuolisoni on samanikäinen. Meillä on kaksi tyttöä, 4½ ja kohta 2 vuotiaat. Naimisiin ei olla "keretty" vielä mennä.. ollaan tosiaan tunnettu toisemme jo ihan nuoresta asti.. =) Tämän vuoden olen vielä hoitovapaalla ja sitten tammikuussa palaan takaisin töihin. Olen hoitoalalla töissä. Nyt jo välillä ahdistaa ajatus 3-vuorotyöstä ja perheen yhteensovittelusta.., no, yritän olla vielä ajattelematta asiaa.. Koiria löytyy kaksi ja täällä melko maalla omakotitalossa asustellaan. Pihahommia kyllä riittää ja rauhallisia lenkkireittejä löytyy kilometri kaupalla.

Mulla syömiset menny melko hyvin. Oikeestaan on mennyt niin, ettei pisteet tahdo tulla täyteen :eek: . Liikuntapisteitä en ole käyttänyt ollenkaan. Mutta sunnuntaina tulee varmasti sit syötyä reilusti. Täytekakkukin kun on tarkoitus tehdä. Mutta mukavaa perjantaita kaikille =)

heippa vaan

no nyt on kissan kunto niin heikko jo että mennään tänään eläinsairaalaan näytille :'( :'( toivottavasti kaikki kääntyy paremmaksi.

syömisistä.... kissasta johtuen en ole pahemmin syönykään mitään mitä nyt jotain ettei nälkä iske... paino voi olla maanantaina sit sen mukainen mutta ei vaan ole energiaa sen tarkemmin laskeskella. pisteet toki olen laittanu ylös etten sentään ole pyyhettä heittämässä kehään mutta kissa on nyt tärkeempi.

itsestäni jotain kun muutkin on laittanu eli olen 31v ja mieheni 34v naimisissa ollaaan oltu 4v ja yhdessä 9v. lapsia 2kpl. poika 7v ja tyttö 5v. miehen kanssa ollaan tavattu kun mä olin 8 luokalla mut silloin ei siis mitään ollu meillä. kissa löytyy meiltä kuten jo olen edellä maininnu, ei muita eläimiä. mies hoitaa lapsia kotona ja mä käyn töissä ( olen saanu kuulla olevani huono äiti kun tollai jätän lapset ja meen töihin vaikka mies siis kotona ) :D

Oon sitten ainoa mummo täällä? ;) Oon 43 parin päivän päästä ja ukkeli on vuoden vanhempi. Yhteisiä lapsia on 4v ja 11kk. Mulla edellisestä liitosta 17,19 ja 22v lapset. Mulla on isoja palveluskoiria enää yksi, toisesta jouduin luopuu helmikuussa. Tytöllä on saman katon alla kaksi pikkukoiraa ja kolme gerbiiliä, että karvoja ja hiekkaa riittää. Töihin pitäs tosiaan ensi viikolla palata, oon projektipäällikkönä tietotekniikkapuolella. Ukkelin kanssa ei vielä mahduta saman katon alle, ens pitäis vähän saada näitä omia aikuisia ulos, kun ei oikein oo varaa pariin sataan neliöön Espoosta (tai mistään lähialueiltakaan). Yhdessä on oltu jotain 11v, kait.

Tää on nyt vähän tyhmä juttu monen mielestä taatusti mutta mua otti aivoon...eli hain lapset koulusta ja vein lupaukseni mukaisesti heidät rollssiin hampurilaiselle.Otin itse kanasalaatin joka näytti ravintola-kahvila pisteoppaassa 3,5pistettä..ette usko mutta se kana mitä siinä oli,oli kanahampurilaisesta sellainen paneroitu pihvi!!Viime kesänä kun söin siellä ko.salaatin oli siinä broilerin filettä päällä eikä tosiaan mitään paneroitua |O pihviä.

Ärsyttävää,enkä kehannut valittaa koska paikan omistaa meijän tiellä asuva pariskunta :saint: laitoin sitten parit pojot lisää.Makuelämys oli ihan pyllystä kyllä,pakko oli silti syödä kun kauhea nälkä oli ja siitä jatkoimme kummityttöni synttäreille jossa osasin olla ottamatta mitään muuta kun kahvia:)

Sitten sellaista siellä juhlissa mietin että kun koko ajan kieltäydyin kaikesta mitä tarjottiin niin taisin olla aika epäkohtelias?Kerroin kyllä että olen painonvartijoiden pisteillä ja laihdutan.Itse ymmärtäisin mutten tiiä ymmärsikö porukat mut.

Noh,nyt keitiön kaappeja siivoilemaan... :D

IhanaValo
Hei taas!
Tänä aamuna muistin käydä vaa'allakin ja tulos oli aika järkyttävä 75,9kg. Siitä on hyvä lähteä pudottamaan, jos vaan onnistuis. :/
Yleensä vaan jos ei ala nopeesti mitään tapahtumaan niin yritys herpaantuu..pitäis vaan jaksaa tsempata:(

Emma-Elindan kisulle :hug: Toivottavasti tervehtyy.

heippa vaan.

nyt on meidän kisu kunnossa. se nesteytettiin eilen ja annettiin lääkettä sekä parafiiniöljyä että kakka tulee. eilen illalla alkoi syömään kun syötin sitä kädestä ja se kakkakin tuli. =) kiitos myötätunnoista kaikille

kuntotestistä sen verran että mun kunto nyt vastaa noin 41 vuotiaan tasoa :eek: ja olen siis 31v karua tekstiä varsinkin kun näin ihan prosentteina paljonko sitä rasvaa on mun kehossa..... otin siis osaa siihen ohjelmaan ja nyt on vuodeksi sitouduttu siihen. saatiin sieltä sellanen aktiiviteetti monitori joka kulkee vyötäröllä mukana joka päivä ja sitten ne lähetetään tietokoneen kautta "päämajaan" joten ei voi lintsata vaan pakko nyt toimia :LOL: :saint:

mä kans yllätyin miten vähän pisteitä menee hesen ja ynm salaateista ja ne onkin hyviä . jos on kana paneroitu niin lisää pisteitä laittaisin itekin.

vaakalla mäkin kävin ja yllätyin aikas paljon kun näytti 88,1 kg :eek: odotin meinaa että noussu olis. pyöräily näyttää ainakin jonkin verran tehoavan. saa lisää innostusta jatkaa hyötyliikuntaa. mies saa takavarikoida mun auton avaimet että jatkan töihin pyöräilyä.
TSEMPPIÄ KAIKILLE :flower:

Kiva kuulla emma-elinda että kisu voi paremmin!! :flower: Mulla on jotenkin ärsyyntynyt olo ollut tänään ja eilen ,ottaa kupoliin,mutten tiiä mikä.Oiskohan menkat alkamassa...kierrossa on kyllä vasta 19pv.

maanantai jännittää,siis punnitus taas,on se kiva että on elämässä jotain jännitystä,vaakaan nouseminen :LOL: :LOL:

mä en ole tällä viikolla herkutellut ollenkaan,viime viikolla vappuaattona herkuttelin.Mä luulen että mun on pakko pitää kerran viikkoon tai kahteen herkutteluilta,että jaksan viedä tätä eteenpäin :D

Viime viikollakin paino tippui tuon 1,1kiloa-vaikka herkuttelin yhtenä päivänä.

Täällä sataa...kiva,viikon ainoa vapaapäivä ja vettä tulee..no tuleepahan noita keittiäön kaappeja siivottua ja jääkaapit plus pakkaset sulatettua :D

... :ashamed:
tällä viikolla en ole laskenu pisteitä lainkaan, isäntä oli viime vkonloppuna ruottin puolella käymässä ja toi tietty laivalta karkkia kauheen määrän, ja minä tietty sorruin ja olenkin syöny niin paljon et luulis pystyvän olemaan koko loppuvuoden ilman :$
mut nyt meinaan ryhdistäytyä ja alotan uudestaan maanantaina, lupaan ja vannon :D
annan uudet painot yms. sitten maanantaina, ja alotan kokonaan alusta, ne 2 vkoa oli vaan harjottelua tai jotain B)

Jospa mäkin kerron hiukan jotain ittestäni

olen 33v. mies 35v.
yhdessä ollaan oltu vuodesta -92 ja naimisissa vuodesta -02
meillä on kolme poikaa joista esikoinen syntyi -96 ja kaksospojat vuonna -06

taitaa tästä kertomuksesta nyt joku tunnistaa, mut ei voi mitään... :wave:

Hei timangi,upeeta että aloittelet alusta ja tulit silti meille kertomaan:)Luulen että jokaiselle tulee jossain vaiheessa takapakkia,mä ainakin olen sellainen että jos paino vaikka sattuu joku viikko nousemaan ,olen lyömässä hanskoja tiskiin ja ketuttaa ihan vietävästi :snotty: Jospa nyt tällä kertaa osaisin olla aikuismaisempi kun se hetki tulee :whistle:

Niin ja sellaista vielä että ottaisko joku asiakseen ens viikon pinoilun??Mulla on ens viikolla JOKA päivä töitä,etten varmaan kauheasti kerkiä oleen koneella,tai en jaksa,mutta sitten taas tuo 18pv maanantai mulla alkaa viikon loma ja voisin silloin päivystää meijän 4 viikon pinoa :D

mä olen ens viikon aamussa ja pääsen vasta kolmelta että kyllä voin aloittaa uuden pinon tosin se on sit vasta iltapäivällä et jos joku kerkee aamusta aloittaa niin hyvä olis nii ja en osaa laittaa painoja tolleen etusivulle niinku nyt on :D oon tumpelo.

Heippa!

Kovin on takkuista tämä munkin laihduttaminen, huomaan että nyt kun en syö karkkia niin tulee sitten kuin huomaamatta syötyä enemmän esim leipää ja muuta... Joten kuten timangi niin myös minä taidan leikkiä että ekat 2 viikkoa oli totuttelua karkittomaan elämään ja maanantaina alkaa se oikea laihdutus... Tosin paino ei onneksi ole noussut, mutta ei juuri laskenutkaan.

Minusta ja perheestäni sen verran, että hoitoalalla työskentelen ja tosiaan työn ohella yritän jatko-opiskella. Mieheni kanssa ollaan yhdessä oltu tasan 11vuotta (vuosipäivä eilen) ja lapsia meillä on 2 poika 7v ja tytär 2v 8kk

heippa vaan ja hyvää äitienpäivää äideille :flower:

mulla hyvin menny ja käväsin eilen tunnin lenkillä minkä jälkeen poljin stepperiä 20 minuuttia. ihan kamalaa rääkkiä mutta tän monitorin takia on pakko liikkua että saan mun aktiivipisteet täyteen ettei päämaja suutu :LOL:

eilen jo kakkua syötiin ja hyvällä omallatunnolla sitä sitten söinkin. olen muuten huomannu saman asian kun nöpö80 kun ei syö kokoajan niin leipää mene enemmän mitä ennen. ei mulla ollu ikinä nälkä paitsi nyt.

ja joo se ravintoexpertti sieltä päämajasta sanos kun kysyin sellasta asiaa että kun syö aamulla puuroa niin miks mulla on tunnin päästä nälkä. no siksi kun elimistön kalorinkulutus lähtee käyntiin mikä on vaan hyvä juttu. elimistö kuluttaa enemmän päivän aikana kaloreita.
sitten jos nälkä on 1h päästä syö hedelmää tms.

mutta se saarnaamisesta nyt polkee stepperiä :kieh: :wave: :flower:

Hyvää äitienpäivää kaikille!

Mä voin ottaa ensi viikon pinon hoitaakseni. Tässähän tätä kotona nökötellään.

Meillä mies leipoi antamani Painonvartijoiden ohjeen mukaan juustokakkua viime yönä. Olen säästänyt pisteitä koko viikon, ja on jopa liikuntapisteitä, sillä tänään aion herkutella! Me ollaan ihan kaksistaan sitä kerran syömässä, niin en kai anna miehen sellaista herkkua itsekseen syödä :LOL:

Mä käytin eilisen sadepäivän verhojen ompeluun. Kankaat ovat odottaneet jo kolme kuukautta, mutta eilen sain vasta itseäni niskasta kiinni. Tytön huone on edelleen sisustamisen suhteen työn alla, mutta eiköhän se saada joskus kuntoon. Vielähän tuo nukkuu meidän makuuhuoneessakin.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille, ja tsemppiä jälleen syömisen/syömättömyyden haasteisiin!

Äitienpäivää kaikille:)

Tulin just töistä huh,huh.reilu 700 syöjää...oli pikkasen kiirus.Söin aamulla 4 pisteen edestä puoli kahdeksan ja seuraavan kerran söin sitten 4 jälkeen...söin kyllä lihapullia,lohirullan ja aika ison palan vadelmahyytelökakkua :D Kun tulin kotiin aloin miettiin pisteitä että mitäköhän niistä ois mennyt...siinä oli muutamaa vihreää salaattiakin joissa saattoi olla ananasta,ehkäpä öljykastiketta tms.eli päätin etten ala laskeen pisteitä kun en tiiä mitä niissä oli.Liikuntaa tuli ainakin koko 8 tuntia,hirvee hiki ja koko ajan sai puolijuoksua liikkua :D

Huomenna sitten totuus valkenee....onko tippunut vai ei.......

Ehkä hedelmän syön enään tänään koska luulen että pisteet jo ylittyi:)

Niin ja vieläkin kirjoitan , Pikku-aada!!Kiva että hoidat ens vkon pinotuksen:)ja ihana mies sulla kun leipos!Meillä miehellä tosiaan nyt käsi paketissa,kaatui eilen moottripyörällä ja käsi on kun potkupallo ,kuvauksista selkisi että pikkurilli on kahdesta kohtaa poikki,tai murtunut aika pahasti:(Se oli ihan vääntynyt koko käsi eilen ja tosiaan aika karmeen näköinen...

arvatkaa ketä saa täällä nyt sitten vähintään kolme viikkoa passata herraa? :kieh: Oli vielä oikea käsi mikä meni ja on oikeakätinen :snotty:

Sanoinkin että voin auttaa kyllä kaikissa muissa mutta persettäs en kyllä pyyhi :LOL:

Kävin äsken ihan itekseni saunassa,otin jalkakylvyn samalla sekä kuorin ihoni ja naamani,ihana olo nyt.Jos vielä kynnet lakkais niin avot:)Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille,tulen aamusta painon ilmoittamaan sitten :D

Yhteistyössä