Onneksi emma-elinda sun kisu voi jo paremmin!
Mä täällä kähertelin hiukseni aikani kuluksi kiharoille,saavat töissä taas ihmetellä mua...toisinaan menen verkkareissa ja tukka joteski vaan sipastu johkiin ja sitten joinain päivinä olen olevinani ainakin niin huoliteltu mekkoineni,kiharoineni ja meikkeineni
olen sellainen mielialapukeutuja :saint:
mä olen tavaratalossa töissä tällä hetkellä,oikeasti olen sellaisessa ravintolassa,nyt vaan teen kk tuurausta tuolla tavaratalon puolella,omistajat näissä kahdessa kun ovat naimisissa keskenään =)
Mulla on lapset jo 9 ja 10 vuotiaat,itse olen 29v.Mieheni kanssa ollaan oltu 11 vuotta naimisissa pian.Mies on 35.Meillä ei harmiksemme ole eläimiä kun isompi lapsi on allerginen kissoille,koirille...
Minkäikäisiä te olette ja millainen perhe teiltä löytyy?Ei ole pakko tietenkään vastailla,mä tykkään kun tietää vähän minkätyyppisiä ja millaisissa elämäntilanteita muilta löytyy,varsinkin kun näin yhdessä viedään tätä projektiamme eteenpäin
Oikein ihanaa päivänjatkoa kaikille,paranemiset sinne emma-elindan kisulle ja niinpäin pois,mä lähen kirpparille nyt ja sitten töihin,tuun illalla taas kurkkiin todennäköisesti taas :wave:
Niin ja
nöpö: aika hassua tuo mielitekojuttu koulussa siulla,kun mulla taas on just sillain että kotona on pahemmat himot herkkuihin ,mielestäni töissä on helppo olla ilman,tosin työ on ihan eri tietty kun koulu,ollaan enempi liikkeessä ja silleen.Koita niitä läkerol pikkupss.niistä menee vain 0,5p per pussi!varoitus kyllä että maha voi mennä sekaisin..!