LIHAVASTA LAIHAKSI Vko2

Tässä tätä viikkopinoa nyt sitten olisi,kirjailkaa jokainen miten itse haluatte tuon rimpsun näkyvän,niin viikon aloittaja sitten kopsaa sen aina etusivulle.

Africa:
Pituus:169cm
Aloituspaino
13.4:78,5kg
Paino nyt:74,1kg
Pudotus tällä viikolla:-1,1kg
Pudotus yhteensä:-4,4kg
BMI:25,9
Tavoite:69.9kg:)

0000.gif[/img]
nöpö:
Pituus: 158cm
Aloituspaino: 78kghttp://www.mesenet.org/hymiot/albums/31/thumb_000000000
Paino nyt: 77,5kg
Pudotus tällä viikolla: 0,5kg
pudotus yhteensä: 0,5kg
Tavoite: 68kg

[img]http://www.mesenet.org/hymiot/albums/31/thumb_0000000000000.gif
emma-elinda:
pituus: 166cm
aloituspaino: 89,6kg
paino nyt: 88,9kg
pudotus tällä viikolla: 0,5kg
pudotus yhteensä: 0,7kg
tavoite: eka etappi 79kg
lopullinen tavoite 70kg

timangi:
pituus: 165cm
aloituspaino: 77,1kg
paino nyt: 75,6kg
"pudotus" tällävkolla: +500g :ashamed:
pudotus yhteensä: -1,5kg
ensimmäinen tavoite: 70kg
tavoite kokonaisuudessaan: -15-20kg (60-65kg )
BMI: 27.8

tytöt2:
aloituspaino 81,2kg
paino nyt 79,5kg
pudotus tällä viikolla: -1,7kg
pudotus yhteensä: -1,7kg
lopullinen tavoite: 62-64kg
BMI: 29.2

kriisi
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,3
Viikkopudotus -0,3 kg
Pudotus yhteensä -8,7 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,3 kg

PikkuAada:
pituus: 162cm
aloituspaino: 83,1kg
paino nyt: 81 kg
pudotus tällä viikolla: -2,1kg
pudotus yhteensä: -2,1kg
ensimmäinen tavoite: 78kg
lopullinen tavoite: 60-65kg
BMI: 30,7(31,7)

Tällä viikolla pudotettu yhteensä:5,7kiloa!

Huomenta!

nöpö:
Pituus: 158cm
Aloituspaino: 78kg
Paino nyt: 77,5kg
Pudotus tällä viikolla: 0,5kg
pudotus yhteensä: 0,5kg
Tavoite: 68kg

Että tällästä tänne... Vappuna tuli syötyä, ei karkkia, mutta kaikkia grillausherkkuja, juustoja.... Mutta nyt on juhlat juhlittu ja arki alkakoon... Ja herkuton toukokuu on edennyt jo neljänteen päivään. Huomaan että mä olen oikeesti tosi riippuvainen sokerista, pää on hurjan kipeä kun sitä saa, kahvia menee pannu tolkulla, se kun vähän helpottaa...

Onneksi tänään on vp töistä, tarkoitus olisi vähän siivota ja lukea sisätautiopin tenttiin... Kunhan ensin on tämä neljäs mukillinen aamukahvia nautittu.

Keveää viikkoa kaikille!

huomenia kaikille

emma-elinda:
pituus: 166cm
aloituspaino: 89,6kg
paino nyt: 88,9kg
pudotus tällä viikolla: 0,5kg
pudotus yhteensä: 0,7kg
tavoite: eka etappi 79kg
lopullinen tavoite 70kg

olihan se laskenu lauantaista noinkin paljon. olen aika yllättynyt :eek: mulla siis iltavuoro ja sinne pitäis jotain evästä keksiä. kenties tonnikala tai kanasalaatti.
upee pudotus teillä kaikilla. hienoa :flower: :flower:
ukko yritti eilen oikein tosissaan saada mut retkahtamaan kun sen teki niin mieli kaikkea hyvää. sanos mulle että etkö voi täks yhdeks illaks unohtaa laihiksen :kieh: en sit todellakaan, sanoin vaan että ethän sä ole laihiksella mee hakee jotain jos haluut en mä tarvii. oon kyl niin ylpee etten retkahtanut vaikka supervaikea vkl onkin ollu. nyt täytyy mennä kauppaan jos meinaan sitä salaattia tehdä ennen töihin menoa. hauskaa päivänjatkoja kaikille :wave:

Huomenta ja ihanaa maanantaita kaikille! :flower: Mä meen vasta illalla klo 19 ryhmään, joten saan sit painon vasta sitte. Ehdin koneelle joskus kahdeksan jälkeen, joten ilmoittelen vasta silloin tietoni. Hienoja tuloksia!! :flower:

Mä lähden nyt kanssa tästä pikkuhiljaa iltavuoroon,pääsen seitsemältä vasta,mulla on tällä viikkoa 3 iltavuoropäivää:(Mutta tuun illasta sitten vielä poikkeen.:)Otan tollasen thaikeiton (pirkan pakaste) mukaan ja sitten vähän salaattia ja leipää.

Hienosti mennyt kaikilla! Mäkin nostan sille juhlat/Hesereissulle hattua. Mulle sellaiset on tosi vaikeita. Ihan kuin olisi pakko kohteliaisuudesta maistaa kaikkea tarjolla olevaa. Mä odotutan vielä keskiviikkoiltaan omia tuloksiani, ainakin vielä käyn keskiviikkoryhmässä, kun ei mulla ole maanantai-iltaisin autoa käytössä. Eikä tosin lastenvahtiakaan.

Emma-elinda:Tosi reiluja noi miehet =) Meilläkin tuotiin "vieraita varten" Digestive-paketti. Vieraat eivät syöneet yhtään, joten se kummittelee meidän huushollissa edelleen. Taitaa miehen laihtuminen kaatua noihin "vierasvaroihin" :LOL:

timangi:

ei sitten kovin hyvin ole mennyt viimevko :whistle:
paino noussut ekasta vkosta jopa puolikiloa |O
kyllähän se oli ihan odotettavissa kun söin sitten vappuna aika kivasti munkkeja ja muutakin herkkua, jospa nyt taas koittais ottaa ihan tosissaan, miten se vaan alkaa taaas tökkimään, NYT JO :snotty:

tytöt2:
aloituspaino 81,2kg
paino nyt 79,5kg

Eli se olis eka viikko takana ja tyytyväinen olen!! Matka jatkukoon... :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja tytöt2:
tytöt2:
aloituspaino 81,2kg
paino nyt 79,5kg

Eli se olis eka viikko takana ja tyytyväinen olen!! Matka jatkukoon... :flower:
WAU,hieno pudotus!!Ja kaikille muillekkin wautsi wau,tästä meijän on hyvä jatkaa... :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja timangi:
timangi:

ei sitten kovin hyvin ole mennyt viimevko :whistle:
paino noussut ekasta vkosta jopa puolikiloa |O
kyllähän se oli ihan odotettavissa kun söin sitten vappuna aika kivasti munkkeja ja muutakin herkkua, jospa nyt taas koittais ottaa ihan tosissaan, miten se vaan alkaa taaas tökkimään, NYT JO :snotty:
Heiii...eikä ala nyt tympimään yhtään siellä :D katokkin että pysyt remmissä mukana :kieh: :saint:

Moips,

ehkä mä voisin siirtyä tänne, kun olen yksin jäänyt tuonne -20kg pinoon.

Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,3
Viikkopudotus -0,3 kg
Pudotus yhteensä -8,7 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,3 kg

Saldo 2007 -7kg
Saldo 2008 -9kg
2009 saldo -1,7kg

Mulla on ollut +/-1kg aika pitkään, lopettelen imetystä ja töihin pitäisi palata. Hauskaa päivää kaikille! Täällä paistaa aurinko.

edit: pituus 168

tervetuloa kriisi mukaan mahtavaan joukkoon. mä justiinsa mittasin vyötärönympäryksen ja alotuksesta on lähteny senttejä 3. aika paljon vaikka kilopudotus ei päätä huimaa. mut joo parempi vähäinen miinus kun plussa.
meillä alkaa töissä jonkun sortin kunto/terveys jutska missä on infotilaisuus tänään. jos vaan on sellanen että oon vähänkään kiinnostunut niin meen mukaan. se on vielä hyvä että sen tekee ulkopuolinen taho niin ei tarvii nolostella työkamujen edessä :D

timangi kaikilla on vaikeaa joskus mutta pienin askelin ystävä hyvä. et kyllä hylkää meitä muita. ajattele vaikka kesää 2010 jolloin viimeistään olet siinä kunnossa kun haluat. niin mäkin teen. tää kesä mennään näin mut ens kesä on jo ihan toinen :hug:

mutta nyt siivoomaan ja syömään puuroa. hauskaa päivää kaikille :flower:

Me käydään maanantai-iltaisin koko perheen voimin kouluttamassa omia ja vieraita koiria/ohjaajia, ja ollaan vasta yhdeksän aikoihin aina kotona. Aloitin siis vasta kotiin tullessani päivällisen(!) valmistuksen, ja tyttö tietenkin torkkui ajomatkan treeneistä kotiin. Niinhän siinä sitten kävi, kun vihdoin sain tytön nukkumaan, torkahdin Suomen peliä katsellessa nojatuoliin. Se taas tarkoitti sitä, että unirytmi meni taas ihan ketuiks ja valvoin aamun pikkutunneille asti. Tyttö kuitenkin heräsi myöhäisestä nukkumaanmenoajasta huolimatta normaaliin aikaan... Katsotaan, miten itsehillinnän käy tänään, kun jotenkin alitajuisesti aina ajatteleen, että syöminen piristää... Tarvitsee vaan kehittää jotain tekemistä. Ainakin orvokit ajattelin laittaa tänään maahan.

Musta on mukavaa, että meillä kaikilla on suurinpiirtein samanlainen projekti edessä. Vaikka se tuntuu pitkältä(kesä 2010), niin kuitenkin mahdolliselta tällä kertaa. Mulla on muuten pistelaskuri(muistin sellaisen hankkineeni vuonna kivi ja miekka, kun aamulla katselin pisteitä 10%jauhelihalle), jos joku pisteilijä kaipaa pistelaskuapua.

kriisi: Olet lämppimästä tervetullut tähän pinoon! Onko sulla minkä ikäinen lapsi? Mullakin toi töihinpaluu on yksi motivoiva tekijä(syyskuussa), jotta mahtuisin vanhoihin työvaatteisiin.

Mukavaa päivää kaikille!

PikkuAada mun nuorin tyttö tulee torstaina 11kk, nuorin poika tuli helmikuussa 4v. Vanhemmat pojat ja tyttö on jo aikuisia. Mun piti palata töihin elokuussa, mutta aikataulu muuttui ja lähtö on jo ensi viikolla eli paljon ei ehdi pudottaa. Aikomus on päästä kulkemaan töihin pyörällä, että pudotus sais vähän vauhtia. Muuten ei juuri pääsekään ulkoilemaan, paitti molempien lasten kanssa.

Nyt pitää mennä vaihtaa haisuli ja laittaa toiselle iltapala.

Taas iltavuoro takana,hohhoijaaa.....teki koko päivän hirveesti karkkia ym.mieli:)karkkipäivän ajattelin kerran viikossa kyllä pitää,mutta vaikeelta se tuntuu lähteä niitä ostamaan jotenkin.Ja sitten ois tää herkuton toukokuukin :saint:

Muuten olo on ihana,vanhat farkt alkaa pikkuhiljaa menemään reisistä ylöspäin,vaikka kiloja on tippunut vasta reilu 4 :D

hyvää huomenta vaan. eilen iltavuoron jälkeen en voinut vastustaa kiusausta ja söin tytön prinsessa muroja :ashamed: :LOL: ja eipä ollu kovin hyviä. pyörällä tän viikon menny töihin ja en voi kun ihmetellä miten huonossa kunnossa mä olen. puuskutan kun veturi mennessäni :D ja vielä yks työkamu ajaa mun kans niin vähän nolottaa kun se sälli on tosi hyvässä kunnossa. onneks sekin tsemppaa mua aina.

eilisestä kunnonkohotuspalaverista sen verran että meillä töissä on siis mahdollisuus osallistua AinoActive projektiin mikä kestää vuoden. siinä on meillä perjantaina kuntokartotus missä poljetaan pyörällä ja samalla mitataan hapenottoa ja sydämen toimintaa. ja painot, ynm mitataan. sitä vaan mietin että se on tooosi hyvä juttu mut VUODEKSI tarviis sitoutua siihen että joka viikko laittaa koneen kautta omat tulokset sinne päämajalle. me siis saadaan sellanen askelmittarin näköinen tietokone mikä kerää tietoja päivittäin.

mut nyt lopetan tän jaaritusen ja meen laittaa esikoisen kouluun.
hyvää päivänjatkoja ja laihistsemppiä kaikille :flower:

laskinpa aikani kuluksi iltalehden painopäivyristä eilisen saldoni... mulle se laski 1780 kaloria päivässä millä laihdun reilusti. mä syötin eiliset syömiset ja sain vaan 1250 kaloria. minimi mulle oli 1570 kaloria. syönkö siis liian vähän vai mitä tää meinaa??? en kyllä paikkareita vaihda mut mielenkiintoista tietoa :D

Mulla menee monesti kalorit liian vähälle, koska liikun aika paljon siis ihan arkitoimissa. Pitemmällä aikavälillä siinä käy niin, että paino jämähtää paikalleen, kun elimistö siirtyy säästöliekille. Mun traineri sanoi, että vähintään 1500-1600 kcal päivässä (laskennallinen lepokulutus oli jotain 1650) muuten käy huonosti eli rasva vaan jämähtää.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille! :flower: Aika hyvin työnantajat on nykyään mukana näissä kuntoasioissa. Vai semmonen kuntoprojekti emma-elinda.. Aika pitkä aika tuo vuosi kyllä on, mutta liity ihmeessä, jos vähäkin siltä tuntuu. Ja jos teiltä on muitakin liittymässä siihen, niin se olis tietysti hyvä. Ihan yksinhän se on vähän tylsää olla projekteissa mukana. Mä kans kävin tänään hakeen 10 kerran kuntokortin työnantajalta, jolla saa käydä sit tosi hyvällä alennuksella kuntosalilla ja jumpassa. Tänä iltana sit oonki menossa kunnon läskinsulatus jumpaan! Jes, ihanaa!! Kyllä se on niin monesti nähty, ettei musta ole kotijumppaajaksi.. Ja nyt on satanut koko eilisen ja tämän päivän, ei ole lenkillekkään viitsinyt lähteä. Tylsää.. Mutta eikös ne vähän parempia ilmoja taas lupaillut!

Mä oon niin kade teijän liikkumisista ja innosta siihen..mä olen toivoton liikkuja :ashamed: :ashamed: en jaksa mitään muka töitten jälkeen enkä ennen sitäkään.Ihme että paino on silti tippunu.Tulee ihan huono omatunto kun ei harrasta mitään :D

Vihdoin ensimmäisen viikon tulos mullakin:

PikkuAada:
pituus: 162cm
aloituspaino: 83,1kg
paino nyt: 81 kg
pudotus tällä viikolla: -2,1kg
pudotus yhteensä: -2,1kg
ensimmäinen tavoite: 78kg
lopullinen tavoite: 60-65kg
BMI: 30,7(31,7)

Illan lätkämatsin kyytipojaksi on hankittu Painonvartijoiden sipsejä. Liikuntapisteiden lasku alkaa huomenna, onpahan vähän lisävaraa, jos(kun) tekee mieli herkutella.

mulla on kova kova huoli nyt. kissa kipeenä, raukka on oksentanu joka paikan täyteen eikä se syö ollenkaan :'( lääkitys onneks aloitettu.

mut eipähän mullekaan ruoka ole maistunut... nyt hoivaamaan kissaa. myöhemmin lisää :/

Yhteistyössä