LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 6

hei taas kaikki

ei pitäis tosiaan käydä kun kerran viikkoon puntarilla mut mulla tulee 2 punnitusta viikossa kun paikkareissa se on lauantai ja täällä maanantai. mut eipä tuo haittaa B)

isäntäkin on huomannu miten paremmalla tuulella olen ollu nyt kun en syö kun sika kokoajan. näin kun jatkaa niin paino putoaa vähitellen eikä mulle tule sellasta totaalista kyllästymistä kuten ennen. näin pitkään meinaa en ole ollut laihiksella sitten vuoden 04 jolloin laihdutin häitä varten. ihan taputan itteäni selkään :D hyvää päivänjatkoja ja toivottavasti teillä eilen juhlimassa olleilla ei ole kamala krapula :headwall: :D
 
Hellouta hellou :wave:

Missä kunnon krapula?neljän aikaan aamuyöstä oltiin kotona ja täällä mä suunnittelen uskaltaisinko lenkille lähteä :eek: :D Olo on aika hyvä siihen nähden paljon mä join... :xmas:

Tuli syötyä suklaata,sipsejä,poppareita,karkkia etc.hyvää oli mutta stoppi tuli aika pian entiseen verrattuna,siis ettei maistunutkaan ihan älyttömät kasat:)Suklaata tais mennä kyllä vähän liikaa mutta so what,nyt on herkuteltu ainaski!

Huomenaamuna puntarille sitten huh huh mitäköhän se mahtaa näyttää?

Ihanaa kun mulla on vielä huominen vapaa kun olin lauantain töissä!Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon,mä lähen nyt pihalle

:wave:
 
Olipa mukava ilta... aamu ei niinkään.. Voi olla, että tämä päivä menee aika vähäisillä eväillä, ku on niin karsee olo.. Kahvia tuossa yritin juoda, mutta eipä sekään maistunut.. Mutta mukavaa sunnuntaita kuitenki! :wave:
 

Yhteistyössä