**LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 13 **

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emma-elinda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emma-elinda

Aktiivinen jäsen
06.04.2007
1 468
0
36
tässä uusi ketju. päivitelkää painoja kun on punnipäivä niin laitan ylös.

toivottavasti mun paino ei kamalasti nouse eilisestä repsahduksesta. mulla iltavuoroviikko joten ei tule kamalaa mässytarvetta kun olen illat töissä. nyt tekee eväitä ja tunnin päästä töihin :wave:

emma-elinda

pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 85,0kg
pudotus tällä viikolla: +/- 0 kg
pudotus yhteensä: -4,6kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 30,8

mulla uhkaa levitä käsiin koko homma.... eilen meillä töissä avajaiset ja enhän mä voinu kieltäytyä herkuista. miksi oi miksi mut on siunattu niin heikolla itsekurilla :headwall: no tänään on päivä uusi ja tänään en syö mitään herkkuja vaikka mitä tuotais eteen!

mutta missä te kaikki muut olette?? jatkan siis yksinpuhelua jonnin aikaa :D

Täällä mie..vähän heikolta näyttää miunkin osalta, on tullu syötyä vähän liikaa. Tänä aamuna paino tosin oli vähän alempi ku viimeks, mutta vasta pe olis se virallinen punnituspäivä..siihen se ehtii kuitenkin taas nousta :headwall: :/

mä olen pikkuhiljaa pääsemässä raiteilleen. eipä se maata kaada jos vähän repsahtaa. älä luovuta IhanaValo niin en mäkään. muut kans mukaan, ei laiskotella siellä :wave: nyt mä lähen töihin. :kieh:

Täällä ollaan. On vaan veto pois. 4v ollut just 3 päivää yli 39 asteen kuumeessa ja pienempi kitisee ja kääntyilee muuten vaan kuumissaan yöt. Jaksaminen on nyt vähän kortilla. Ei olis uskonut mikä ero on, kun edellinen vaavi meni pph:lle hoitoon 10kk vanhana oli vissiin kaksi kertaa vuoden aikana kipeenä. Nyt on molemmat olleet 9vko päikkärissä ja siitä ajasta 3x 2pv kotona sekä muutaman viikonlopun kipeenä. Lisäsi he tartuttaa jokaisen taudin myös muhun, kerran on pitänyt jäädä itseään parantelee. Tää on _sairasta_
No jos mä nyt päätän, ettei meille enää tuu tauteja ja syödään vaan vihanneksia, marjoja ja rasvatonta gefilusjugurttia, niin sitten kaikki hyvin, onhan...

voimia Kriisi :hug: mua masentaa taas :ashamed: mikään ei tunnu taas onnistuvan. en ole tosin herkutellu mut tuntuu siltä että painoa on tullu ainakin 10 kg lisää. vaakalla en uskalla käydä ainakaan ennen aamua. parempia laihistuulia muille.

emma-elinda

pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 85,0kg
pudotus tällä viikolla: +/- 0 kg
pudotus yhteensä: -4,6kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 30,8

joo no parempi kun plussa... olihan tää arvattavissa kun syönyt olen vähän sinne päin tällä viikolla :headwall:

tämä meidän ketju alkaa käydä sangen tylsäksi, mut mä sinnikäästi vaan huutelen tällä :D paino junnaa paikallaan mutta kai se siitä taas alkaa laskemaan kunhan jaksan odottaa. varsinkin kun kävin tänään farkkuja ostamassa niin numeroo pienemmät meni jalkaan ihan helposti JEEEE =) =)

Mun pitäis alkaa taas laskea kaloreita, muuten menee kolmen vuoden työ hukkaan. On vaan semmoinen ketutuksen poikanen päällä, ettei juuri nappais mikään. Ehkä, jos sais taas yhdenkin viikon tehdä ees töitä ilman sairastapauksia, sovitaan, että vaikka ensiviikko. Yritän käyttää asennetta itseään toteuttavana ennusteena.

Viimein edes suunta on taas alaspäin.

pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 76,9
Vahingot 4 viikossa +1,9 kg
Pudotus yhteensä -7,0 kg
Jäljellä tavoitteeseen 13 kg

Yhteistyössä