Mulle voi nyt kirjata viralliseksi aloituspainoksi 83,1 kiloa, eli painoindeksi on 31,7. Mulla kans tää keskiviikko en henkilökohtainen punnituspäivä, kun ryhmä kokoontuu silloin. Kävin eilen ensimmäistä kertaa Painonvartijoissa, ja ostin sen 12 kerran kausikortin, ettei ainakaan kaadu siihen, ettei (muka) raaski. Oon usemman kerran niissä käynyt, mutta joka kerta se on kaatunut jopa hyvienkin tuloksien jälkeen siihen ajatukseen, että eihän mun tarvii ryhmässä käydä, kun näyttää onnistuvan näin helposti tämä painonpudotus... Mutta nyt en siis siihen aio tätä elämäntapamuutosta kaataa.
En aio meille kaksia ruokia kokkailla. Toki grillatessa isäntä saa edelleen grilliherkkunsa, vaikka itse suosinkin kevyempiä vaihtoehtoja. Meiltä puuttuu kaapista vappuherkut kokonaan. Isäntä on suostunut siihen, ettei kaupasta herkkuja kotiin kanneta, vaikkakin eilen kävi heti ensimmäinen kämmähdys. Laitoin miehen Painonvartijoiden aikana kauppaan, ja kyllähän se sieltä "epähuomiossa" yhden keksipaketin mukanaan toi. Tosin mun mökötyksen jälkeen se lupasi, ettei sitä avaa, ja varoiksi nosti se vielä niin korkealle, etten sitä ilman jatkojalkoja saa. On tää surkeeta, ihan kuin viinoja piilotettaisiin alkoholistilta... :ashamed: Eiköhän miehenkin paino tässä ohessa putoa, kun herkut jätetään kokonaan kauppaan. On tuollekin hieman tota vatsaa kertynyt...
Jos jotain kevyttä dipattavaa kaipaatte, niin varsiselleri on mun mielestä ollut aika hyvää. Se ei ole pliisu, niinkuin monet muut kasvikset. Tsemppiä kaikille vapunviettoon!