lihavasta laihaksi ( höpinää painosta ja sen pudottamisesta )

on toi paino jo saanu sellasen otteen musta että nyt on jo ihan aikuisten oikeesti tehtävä jotain. paino hipoi aamulla 90,1 kiloon ja huomenna siis painonvartijat alkaa. en jaksa tehdä mitään enkä mennä edes minnekään muualle kun töihin...
tänne saa tulla mun kans höpisemään ja tsemppaamaan toisiamme. huomenna laitan aloituspainot sun muut =)

Heippa!
Kovin samansuuntaiset on aatokset mullakin... Eli aikuisten oikeesti huomenna on se maanantai kun mä todellakin aloitan sen pisteiden laskun. Jo monta viikkoa on mennyt niin et aina maanantaina aloitan mutta jo tiistaina lopetan ja paino pysyy samoissa lukemissa.

Mun tavoite on että 1.9.2009 mennessä on saatava pois huomisesta painosta 10 kg. Tuona päivänä mulla alkaa työharjoittelu, eikä tämä ruho mahdu mihkään harjoittelijoiden vaatteisiin... Pudotettavaa mulla on ton 10 kg:n jälkeen viel toinenkin mokoma, mutta tuo olkoon nyt ensimmäinen tavoite johon kaiken tarmoni laitan. Ja laihdutustyylinä siis pisteet, tosin vain kotona kun ryhmään en pääse ikinä.

Tsemppiä kovasti myös sinulle!

tervetuloa tsemppijoukkoihin nöpö80
mua niin risoo jo tää jojoilu et aina maanantaina aloitetaan ja keskiviikkoon mennessä on jo unohtunut koko laihis. lasten kanssa en jaksa mitään tehdä ja se harmittaa eniten. mun vakio on et joo kyl äiti sit kunhan ensin jne... en mäkään mee ryhmään vaan mulla cd-romppu kotona kun ei aika riitä mennä ryhmään. HUOMENNA on se päivä kun lihava minä saa luovuttaa yliotteen musta.

temppiä kovasti sulle kans

Heippa!

Se on jännä kun tulee viimeinen niitti niin se tulee-siis painon suhteen.Mä aloitin pisteilemään 2 viikkoa sitten ,huomisesta alkaa kolmas viikko.Mua ekan viikon tsemppas ajatus että siitä painosta ei ollut matkaa kun alaspäin,eli ei ainakaan lisää lihoo jos alkaa pisteilemään!!

Ja ekalla viikolla tippuikin hurjat 2,8kg :eek: Huomenaamusta sitten toinen punnitus.Mä mielelläni tulisin teijän kanssa samaan pinoon,kirjoittelin/kirjoittelen tuonne mitäs nyt puolen läskipinoon vaimikäsenytoli,mutta eipä siellä juurikaan kirjoitella...

Itse olen 169cm pitkä ja painoin 2 viikkoa sitten 78,5kiloa.Nyt siis 75,8:):)Ja aamusta vaakaan,tsemppiä kaikille ihan hirmuisesti,mielestäni kesäkin toimii nyt hyvänä motivaation lähteenä,sinne mennessä kun keritään tiputtamaan monta kiloa :saint:

moi vaan africa ja tervetuloa mukaan. se viimeinen niitti tuli mulla kans nyt ja on korkee aika aloittaa tai kohta painan varmaan 150+++ kiloa. hyvin sulla lähtenyt jo painoa hienoa hienoa.
mä olen jo tänään kattonu syömisiäni vaikka siis huomenna vasta uusi elämä alkaa. ihan ekaks olen kaivanu fillarin naftaliinista ja alan pyöräilee töihin 5km suunta et sen kyl jaksan vaikka teen 3-vuoro hommia.
huomiseen siis ja ny iltapalaa muksuille ja itelle sekä sen jälkeen nukkumaan kun kello perhana soi jo 4.45 :wave:

Raskauskilot eivät hävinneet, vaikka mulle niin raskausaikana monesta suunnasta lupailtiin. "Voit syödä mitä vaan...", ja minähän uskoin :LOL: ...ja söin...

Keskiviikkona aloitan nöyrin mielin Painonvartijoissa, ja silloin saan virallisen painon, mikä lähentelee varmaan 85 kiloa. Pituutta on kuitenkin vain 162 senttiä, joten onhan Sitä kertynyt. Edessä siis noin 25 kilon urakka. Syyskuussa aloitan työt, joten siihen mennessä pitäisi saada kymmenen kiloa pois, mutta varsinainen tavoite on kesässä 2010, jolloin saan pukeutua morsiuspukuun. Siihen on aikaa, mutta... Täältä varmaan löytyisi tsemppausta urakkaan?

Huomenia!

Vaaka on armoton... Eli aamupaino 78kg tasan, ihan sama kuin viikko sitten... Ja kun pituutta mulla on huikeat 158cm, niin on tässä tätä sarkaa.

Vaan nyt todella aloitan sen pisteiden laskun... Ruokalaskusta sen vaan huomasin taas että laihduttaminen tulee kalliiksi. Pakko oli ostaa kassikaupalla erilaisia "rehuja" ja sitten myös muulle perheelle oikeeta ruokaa...

Ja suurimmat koetukset on just esim se ettei töissä sortuisi niihin kahvipöydän herkkuihin, vaan pysyisi niissä omissa salaateissaan...

heippa vaan. mukaan vaan PikkuAada.puntari oli aamulla sen verran armollisempi että virallinen lähtöpaino on 89,6kg :eek: :eek: pituutta löytyy 166 kg. töissä päivä meni pisteiden suhteen ihan hyvin kun en ottanut paljon eväitä mukaan. sehän sitten kostautui ja söin itteni ähkyyn kun tulin ja pisteitä enää 1,5 koko loppuillaksi. siperia opettaa ja otan huomenna ihan ruokaa töihin ja tasaan pisteitä pitkin päivää hiukan paremmin.
pullaa en töissä nyt saa edes ostettua kun ruokala eri rakennuksessa ( luojan kiitos )

Africa mulle voi laittaa reseptejä niin mäkin voin sit laittaa tuolta arkistoista jotain myös. palaillaan asiaan nyt pihalle etten juutu tohon sohvalle :wave:

Heippa kaikille! Täällä olis yksi uusi joukkoonne! Eilen sitten viimeinkin lähdin painonvartioiden ryhmään.. Puntari näytti tylyt lukemat: 81,2kg!! Voi järkytys.. Kun pituutta on 165cm niin kyllähän tuo paino alkaa oleen jo melkoinen! Loppu ilta menikin lievässä shokkitilassa ja miettiessä sitä miten kummasti sitä on päästänyt itsensä tallaiseen tilaan.. 5 vuotta sitten kun tulin ensimmäisen kerran raskaaksi painoin 64kg, eli onhan siihen matkaa..

Koko tän vuoden oon vaan suunnitellu laihdutusta, mutta sitä viimeistä innostusta ja inspiraatiota en vaan ole saanut. Mutta nyt se alkaa!! Siis niin pakko, kun kauhee väsymys koko ajan, vaatteet ei mahdu päälle ja ulkomuoto alkaa todella oleen vääränlainen.. Mutta nyt tsemppi päälle ja mahtava kun löytyi ryhmä missä muutkin on painonvartioiden pisteillä.
:heart:

moikka vaan. tervetuloa mukaan tytöt2 mäkin tossa laskin että on häistä tullut 25kg lisää painoa... aika määrä, naimisissa ollaan oltu 4 vuotta. pisteiden suhteen päivä mennyt paljon paremmin kun eilen kun oli kunnon eväät mukana eikä silti mennyt kun 7 pistettä töissä. hyvä minä. isäntä tossa rullakebabia jo ehdotti et haettais mut minäpä en halua ja sanoinkin et hakee vaan ittellensä. eipä sit sekään halunnu. :heart:

toivon vaan että nyt pysyy syöminen kurissa kun mun mummolta on löytynyt rinnasta kasvain ja just tälläsissä mä tuppaan syömään ihan mahdottomasti. ei vielä tiedetä onko hyvän vai pahanlaatuinen ja toivon tietty et mummo selviää.

mä ajattelin tänne päivitellä painoja pe tai la et näkee vähän ittekin miten putoo jos mitenkään. :LOL:

Moikka tytöt2! mä päivittelen maanantaisin painoa tänne:)iltavuoro takana,inhottavia ovat,en tykkää yhtään :snotty:

Tässä nyt omaa sörsseliwokkia syön,katkarapuja ,herkkusieniä,ruohosipulituorejuustoa ja wok kasviksia :p plus mausteita.Aamulla tein puolen tunnin jumpan...oon aatellut jos jokatoinen päivä jumppaisin ja jokatoinen päivä kävisin lenkillä:)En aio ottaa mitään stressiä liikunnasta,olen tosi huono ollut aina liikkumaan:(

Työkaveri sanoi että huomaa jo että on vähän lähtenyt painoa!Vaikka vasta 3,3kg on poissa:):)Työpaita ei kiristä enään niin kovasti kun vielä pari viikkoa sitten..

tsemppiä kaikille ja kiva että on tällainen ketju johon voi höpistä :flower:

p.s. emma-elinda...rullakebabbiiiiiii,apua kun se on hyväää.Hienoo että osasit kieltäytyä :flower: =)

Heippa!

Voi hyvänen aika sentään... Meillä on nyt tuon neidin kanssa menossa tutustuminen päiväkotiin, eilen ja tänään ollaan oltu siellä leikkimässä ja ens viikolla hän jää sitten yksin ensin pariksi tunniksi jne... Vaan kllä mua hirvittääääääää... Äidin vauva on jo niin iso tyttö, 2v 8kk on neidillä ikää....

Laihduttamista... Pisteet riittää melko kivasti, ja sokeritonta olen nyt harjotellut niin että suklaatta olen ollut, eilen koko päivänä meni herkkuja yhden eskimon verran ja saman ajattelin nauttia myös tänään päiväkahvin kanssa. Ja toukokuuta olen nyt suunnitellut sokerittomaksi, mutta saa sitten nädä miten onnistuu...

Painosta sen verran, että mun "virallinen" puntaripäivä on maanantai ja silloin ajattelin sen painon tännekin ilmoitellla.

Mites muut, syökö teillä koko perhe tätä "laihdutusruokaa" vai kokkailetko erikseen itselle ja muille? Mä olen itse miettinyt asian niin että teen ruuan perheelle ja sit itse joko syön itse sitä samaa tai sitten vaikka salaatin tai sosekeiton teen itselle. Mutta että ihan perusruokaa saa muu perhe, heillä kun ei ole tarvetta painoa pudottaa...

Mutta nyt taidan mennä ottamaan lounaaksi savukalasalaattia jotta itselleni värkkäsin, jotta ehdin sen päiväkahvinkin nauttia ennen kuin tytär herää.

meillä syödään ihan samalla tavalla kun ennenkin mutta mun lautasella on salaattia tai kasviksia huomattavasti enemmän kun muilla. tulis kalliiks mulle ostaa erikseen ruokaa eikä meillä muutenkaan syödä muuta kun tavallista ruokaa.

mutta joo eka repsahdus takana kun pojan koulussa oli kirppari/kahvio kun he kerää rahaa ja yhden pikkiriikkisen reikämunkin söin :ashamed: :ashamed: laitoin kyl pisteet kiltisti ylös mut silti harmittaa kun ei mun tehny edes mieli yhtään :/ miksi ihmeessä mä sit sen menin syömään??

töissä oli koulutuspäivä ja siellä oli taas tututtuun tapaan pöydällä keksejä ja karkkia ja pullaa mutta en ottanut siellä yhtään. niin että kai se selkäranka löytyy kun harjoittelee kovasti :LOL:

hyvin sulla pudonnut africa paino. hyvä sinä =)

meillä syödään aika pitkälle samaa ruokaa..mutta jos teen jotain erikoisempaa niinkun tänään teen itelleni kesäkurpitsalasagnee niin teen ihan suosiolla muksuille makaronilootan :D

joops,ekalla viikolla tippui huimat 2,8kg mutta sitten toisella viikolla puoli kiloa.Ihan hyvin kyllä.ja emma-elinda: sä kuitenkin pysyit irti niistä työpaikan herkuista ,se on hyvä juttu!!

Mua vähän huominen mietityttää kun kaveripariskunta kovin kyselee heille iltaa istuun=viiniä,olutta ruokia jne..ja mä en haluisi ehkä mennä kun pelottaa ettei paino sitten laskekkaan.Tosin olen ollut nyt 2,5 viikkoa ilman mitään herkkuja,että mies meinas jotta mun olis nyt hyvä pitää jo herkkupäivä.Saa nähä nyt..

Miten teillä miehet on mukana?Meillä kannustaa ihan kivasti,toivoo itsekkin keventyvänsä hieman edes(ei ole mikään kauhean ylipainoinen)Että silleen.Mutta hyvää vappua ja vielä kysyn että meinaatteko te juhlistaa sitä ja miten?:)

mukana herkuttomalla toukokuulla. se on tosi hyvä ajatus.

meillä mies on ihan kivasti mukana kun se ittekin käy salilla 4-5 krt viikossa eikä ylipainoa ole ollenkaan. se siis saakin sitä rullakebabia syödä kun huvittaa kun kulutus in eri luokkaa kun mulla. sanos se mulle että eipähän tule ittekään herkuteltua kun en mäkään halua.

vapusta joo... en viel oikein tiedä mitä söis kun grillataan kuitenkin ja lapsille tietty jotain herkkua. ja simaa... munkkeja... voihan peeveli. ehdotuksia menuun otetaan kiitollisena vastaan. hauskaa vappua kaikille

kyl sä africa mun mielestä voit ihan hyvin mennä kaveripariskunnan luo iltaa istuun kunhan et anna pirulle pikkusormea. kohtuudella voi juhliakin niin ei tuu morkkista syömisistä eikä juomisita

Mä en osaa mitään sen kummempaa menuehdotusta laittaa,itekkin kannoin kaupasta nakkeja,perunasalaattia,karkkia,sipsejä,limua,munkkeja,simaa...ja tiiän etten ite aio nauttia mistään noista:)Grillaa broileria? :D Syökää kanaa,syökää kanaa! :attn: on tää niin väärin...mutta onpahan sitten kiva olla kesälläkin kun ei ole niin paksu olo enään :saint: äkkiäkös toi vappu tosta menee,menee sitten miten meneekin itse kullakin:)

Kyllä meillä ollaan koko perhe samoilla ruuilla. Just sen takia painonvartioista tykkäänkin, kun kaikki ruuat on sallittuja. Ei tarvii sit itelle omia ruokia kokkailla. Tänään syötiin makaroonilaatikkoa, mutta ite otin vain sen n. 2dl eli se oli sit sen 5pistettä. Tänään menny kyllä aika hyvin ja pisteissä olen pysynyt.. eilen jo illalla ehti vähän lipsua, kun oli yhdet juhlat. Tietenkin sitte söin liikaa herkkuja :ashamed: , mut ei nyt ihan hirveesti...

Ajattelin, että ilmoittelen sit maanantaina painoni, kun tarkoitus olis taas mennä ryhmään. Mulla onkin niin huono vaaka itellä, että se näyttää ihan mitä sattuu. Uus pitäis hankkia! Vappuna tietysti grillataan. Broilerinfilettä ja lihaa, sitte reilusti salaattia ja sit jotain kasvisnyyttejä ja tomaatteja :) Jos jättäis nyt ne makkarat väliin!

Mulle voi nyt kirjata viralliseksi aloituspainoksi 83,1 kiloa, eli painoindeksi on 31,7. Mulla kans tää keskiviikko en henkilökohtainen punnituspäivä, kun ryhmä kokoontuu silloin. Kävin eilen ensimmäistä kertaa Painonvartijoissa, ja ostin sen 12 kerran kausikortin, ettei ainakaan kaadu siihen, ettei (muka) raaski. Oon usemman kerran niissä käynyt, mutta joka kerta se on kaatunut jopa hyvienkin tuloksien jälkeen siihen ajatukseen, että eihän mun tarvii ryhmässä käydä, kun näyttää onnistuvan näin helposti tämä painonpudotus... Mutta nyt en siis siihen aio tätä elämäntapamuutosta kaataa.

En aio meille kaksia ruokia kokkailla. Toki grillatessa isäntä saa edelleen grilliherkkunsa, vaikka itse suosinkin kevyempiä vaihtoehtoja. Meiltä puuttuu kaapista vappuherkut kokonaan. Isäntä on suostunut siihen, ettei kaupasta herkkuja kotiin kanneta, vaikkakin eilen kävi heti ensimmäinen kämmähdys. Laitoin miehen Painonvartijoiden aikana kauppaan, ja kyllähän se sieltä "epähuomiossa" yhden keksipaketin mukanaan toi. Tosin mun mökötyksen jälkeen se lupasi, ettei sitä avaa, ja varoiksi nosti se vielä niin korkealle, etten sitä ilman jatkojalkoja saa. On tää surkeeta, ihan kuin viinoja piilotettaisiin alkoholistilta... :ashamed: Eiköhän miehenkin paino tässä ohessa putoa, kun herkut jätetään kokonaan kauppaan. On tuollekin hieman tota vatsaa kertynyt...

Jos jotain kevyttä dipattavaa kaipaatte, niin varsiselleri on mun mielestä ollut aika hyvää. Se ei ole pliisu, niinkuin monet muut kasvikset. Tsemppiä kaikille vapunviettoon!

pikku-aada: meillä on pakko kantaa vappuherkkuja kun lapset on koululaisia ja odottavat juhlia :D Onko sulla kuinka pikkunen vauva?

aaargh...mua ahistaa tää päivä,haluisin hautautua kotiin ja olla vaan enkä lähteä mihkään.mies haluaa mennä ja saakin mennä mun puolesta,inhottaa vaan olla porukan tylsä :D

Africa: Tyttö on 7 kuukautta. Painonvartijat antoi mulle käytettäväksi viisi pistettä lisää osaimetyksen vuoksi :p Syyskuussa menen takasin töhin, joten jos maitoa riittää, niin jatkan imetystä sinne loppukesään, mikäli tissi tytölle vielä silloin kelpaa.

hauskaa vappua kaikille. eilen oli vapaata pisteistä mut en silti mässännyt hervottomasti ollenkaan. grillattiin kanaa ja salaattia kyytipoikana. yhden siiderinkin join ja siinä oli mun herkuttelut tältä vapulta. lapsilla nannaa ja sipsiä sekä limua
tänään oltiin lasten kanssa tivolissa ja olis tehny mieli syödä pehmis mut enpähän sit syöny. lapset ahtas ittensä täyteen hattaraa mut musta se on kamalaa niin ei tehny mieli edes. tänäänkin grillataan makkaraa mut jos mä yhden syön niin ei mun pisteet siihen kaadu :snotty:
luulen vaan ettei paino silti ole kummempia laskenu mut huomenna se selviää.

mä en osaa laittaa etusivulle kaikkien painoja :ashamed: kun oon ihan tumpelo näissä koneissa että jos joku haluaa alkaa kirjaa painoja niin mun puolesta saa kun en siis itte osaa.

jaa juu unohtu vielä että mulla alko herkuton toukokuu tänään että ei mitään koko kuukauteen. ( kääk miten onnistuu kun kesäloma alkaa 29 pvä ) :D :D

Yhteistyössä