Lihapiirakassa naudan ja sian sydäntä??! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammanpojat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ton takia lopetin yli 10 vuotta sitten lihapiirakan syönnin. Nyt en ole kohta kymmeneen vuoteen syönyt punaista lihaa ollenkaan, mutta ennen sen lopettamista lopetin ton piirakan syönnin, yäk.

joka söi elämänsä ensimmäisen lihapiirakan meillä : ) Mä olin ihan että ihan tosi et ole koskaan syönyt ennen? Toivottavasti kotonaan ei suututtu? Oli siis saarioisten graham-lihis kyseessä, en tiedä on siinä sydäntä..

Itse asiassa kun luette kaupassa tuoteselosteita niin aika monesta lihapullasta jauhelihapivistä tuota sydäntä löytyy! On toki muutamia missä sitä ei käytettä. Mulla on kanssa tuon punaisen lihan syönti vähentynyt tosi paljon kun aloin lukea tuoteselosteita ja muutenki siitä lihasta tulee sellaine huono- ja tunkkaineolo

Jotenki nyt pakko lukea ne tuoteselosteet aina... ettei mitään epämääräistä syö. Valmis hamppareissaki kun on monessa sitä siipikarjanlihaa, ni yököttää, enkä osta niitä.
Nirso kun olen. Sit nyt tuo lihis homma... ei oo maistunu pahalle lihapiirakka mutta nyt yököttää, kun tietää että siinä on sydäntä. Oonpa lapsellinen, mutta näin on..

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Sama kai mitä kohtaa eläimestä käytetään, kunhan on syötävä, eikä esim häntätupsu. :snotty:

:p

Yleensä kaikissa noissa "jauhelihatuotteissa" on kaikkea muuta kuin lihaa, paitsi jos ostaa jotain paistijauhelihaa. Niissä on yleensä vielä jänteitä ja suolia ja kaikenmaailman kalvoja jotka rummutetaan irti eläimen ruhosta sitten irti kun liha on otettu talteen.

Yhteistyössä