Lihakset kuntoon miehet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raisu-Raija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raisu-Raija

Vieras
Pakko ottaa esille asia, joka tällaista 40+ ikäistä neitosta harmittaa. Miehet ovat nykyään suhteellisen huonossa kunnossa, kun puhutaan lihaksista. Minulla kokemusta hyvin monen ikäisistä uroksista ja kaikilla tuntuu olevan sama vika: lihaskunto ei riitä kunnon lemmiskelyyn. En tarkoita lihaksilla pelkästään hauista tai komeita vatsalihaksia, koko lihaksiston täytyy olla kunnossa. Monella nuorella miehellä intoa ja puhtia riittää petipuuhiin, mutta esim. selkä saattaa olla niin huonossa kunnossa, että kunnon eläimellinen parittelu on mahdotonta toteuttaa. Jos alaselkä ei kestä lantion seudun rivakkaa liikuttelua, niin miten se perinteinen sisään-ulos sitten onnistuu? Älkää vaan odottako, että me naiset hoidetaan hommat teidän puolestanne (suuseksi, ratsastaminen). Pitäkää miehet (kaiken ikäiset) kunnostanne huolta, samaa on meiltä naisilta vaadittu jo iät ja ajat!

"Pitäkää miehet (kaiken ikäiset) kunnostanne huolta, samaa on meiltä naisilta vaadittu jo iät ja ajat"
On vaan mennet vaatimukset ihan kuuroille korville.

Alkuperäinen kirjoittaja Raisu-Raija:
Pakko ottaa esille asia, joka tällaista 40+ ikäistä neitosta harmittaa. Miehet ovat nykyään suhteellisen huonossa kunnossa, kun puhutaan lihaksista. Minulla kokemusta hyvin monen ikäisistä uroksista ja kaikilla tuntuu olevan sama vika: lihaskunto ei riitä kunnon lemmiskelyyn. En tarkoita lihaksilla pelkästään hauista tai komeita vatsalihaksia, koko lihaksiston täytyy olla kunnossa. Monella nuorella miehellä intoa ja puhtia riittää petipuuhiin, mutta esim. selkä saattaa olla niin huonossa kunnossa, että kunnon eläimellinen parittelu on mahdotonta toteuttaa. Jos alaselkä ei kestä lantion seudun rivakkaa liikuttelua, niin miten se perinteinen sisään-ulos sitten onnistuu? Älkää vaan odottako, että me naiset hoidetaan hommat teidän puolestanne (suuseksi, ratsastaminen). Pitäkää miehet (kaiken ikäiset) kunnostanne huolta, samaa on meiltä naisilta vaadittu jo iät ja ajat!

Just joo, mitähän tuohonkin vastais.
Pidemmän aikaa, siis vuosia, olen ihmetellyt samaa ongelmaa naisissa. Kertakaikkiaan ei vääntäydytä yhtään mihinkään vuoteessa, sohvan selkänojalla, keittiön pöydällä, missä milloinkin. Kyllä keski-ikäiset naiset ovat niin huonossa lihaskunnossa ettei tottakaan.
Harvassa ovat ne naiset jotka pystyvät esimerkiksi kyykyssä olemaan miehen päällä ja siinä liikkumaan ylös/alas, jalkavoimillaan.
En tiedä mistä naiset hakee oikeanlaisia lihaskuntomiehiä, mutta miehet hakee niitä juuri nuoremmista ja hoikemmista naisista. Missäs niitä sitten on, hoikkia, siroja ja pieniä naisia.......sen kaikki tiedämme :)
Mutta kaikenkaikkiaan meillä miehillä on kyllä melkoisesti parannettavaa. Olis kiva tietää kuinka moni viiskymppinen sadasta pystyy heti tuosta juoksemaan vaikkapa kymmenenkin kilometriä.............minä pystyn.

Kylläpäs nousi muutamalla tunteet pintaan, tarkoitukseni ei ollut loukata ketään. Vaikka olisi nuori ja hoikassa kunnossa, ei miehestä ole kunnon seksiin, jos ei jaksa lihaksillaan mitään tehdä. Varmasti on meissä naisissakin moittimista, mutta koska pidaän itsestäni huolta, niin olen mielestäni oikeutettu sitä toivomaan myös muilta. Vanhemmilla herroilla fyysinen kunto jo ihan luonnollisesti on hiukan huonompi, mutta onneksi useat ovat oppineet mukavia niksejä naisen tyytyväisenä pitämiseen. Lihaskunto muuten alkaa huomattavasti heiketä 40v jälkeen, joten tämä kannattaa nuorukaisten nyt panna muistiin. Täti lähtee nyt viikonlopun viettoon, ehkä tavataan :-) *PUS joka paikkaan*

Alkuperäinen kirjoittaja Karju67:

Ihan voisitte ensin huolehtia omista selluliiteistänne ja leventyneestä perseestänne! Nykyajan naiset ahmii suklaata ja hampurilaisia. Lihavia perunasäkkejä mauttomissa vaatteissa. Siiten kehtaatte vielä vaatia miehiltä kovaa kuntoa ja ulkonäköä, rahaa, valtaa ja tietenkin isoa kullia. Mitä teillä itsellänne on annettavaa? Kadulla näkee yhä nuorempia naisia joiden läskit hyllyy ja perseet leviää. Vanhemmista naisista puhumattakaan!

öööh.. niinhän ne miehetkin ahmii! Yhta lailla se ylipaino ongelma kosketta miehiä kuin naisia. Tiedoksi vaan.

Kylläpäs nousi muutamalla tunteet pintaan, tarkoitukseni ei ollut loukata ketään. Vaikka olisi nuori ja hoikassa kunnossa, ei miehestä ole kunnon seksiin, jos ei jaksa lihaksillaan mitään tehdä. Varmasti on meissä naisissakin moittimista, mutta koska pidaän itsestäni huolta, niin olen mielestäni oikeutettu sitä toivomaan myös muilta. Vanhemmilla herroilla fyysinen kunto jo ihan luonnollisesti on hiukan huonompi, mutta onneksi useat ovat oppineet mukavia niksejä naisen tyytyväisenä pitämiseen. Lihaskunto muuten alkaa huomattavasti heiketä 40v jälkeen, joten tämä kannattaa nuorukaisten nyt panna muistiin. Täti lähtee nyt viikonlopun viettoon, ehkä tavataan :-) *PUS joka paikkaan*

Kiitos pususta, tuntui...;)
Juuri tuota tarkoitin minäkin, kun itse on kunnossa, haluan sitä myös kumppaniltani. Mutta kun niitä kunnossa olevia vaan on niin pahuksen harvassa.
Useimmin naiset vaan ilmaisee että eihän tässä iässä nyt enään niin..............niin mitä ei niin. Kyllä niiden peilien ja järjen käyttö on sallittua ihan iäkkäämmilläkin. Tarkoitan nyt ihan vaan terveydellisistäkin syistä.
Toivottavasti tavataan...;)

Raisu-Raija on taas näitä poika nimeltä Päivi ihmisiä, sen huomaa tekstistä heti.

Toisekseen naiset ovat kyllä nykyään huomattavasti huonommassa kunnossa kuin miehet.Leveä laardiperse ei houkuta seksiin ainakaan tälläistä kuntobodaajaa.

Niin ja sitten aikuiset naiset haluaa seksi nuoreen miehen kanssa koska on niin "viriilejä". Olisi kiva nähdä joku aikuinen nainen, hieman pullea, painava ja ratsastaa nuoren miehen päälle, nuori mies yritä siellä nostaa sitä painava naista ylöspäin omalla voimalla lantiolla niin eihän sellaisella pojanklopilla ole edes voimia siihen. Jää sinne alla oottamaan kunnens se pullea, painava nainen nousee pois :) Eli pitäkää naiset kunnostanne huolta....

Joo naiset on aikas lihavia nykyään. Varsinkin 30+ miehen on vaikea saada timmissä kunnossa olevaa naista kuin kymmenen vuotta vähintään nuoremmista. Itsekin harrastan bodausta ja kuntoilua, eikä vartaloltaan samantasoista seuraa tahdo omanikäisten paikoista saada.

Höh, kylläpä tämä avaus sai aika ikäviä vastakommentteja ja turhaa naisten syyttelyä. Olen ap:n tavoin huomannut, miten monet ikäiseni (n. 30 v) miehet eivät kovin pitkälle jaksa seksiä ihan heikon fyysisen kuntonsa takia. Olen huomannut, että aika monen miehen suosikkiasento on, että nainen ratsastaa ja he makaavat selällään kuin kuolleet ruumiit. Pidemmän päälle tylsää....!!!

Tietenkin sekä naisten että miestenkin kannattaa panostaa vartaloonsa, mutta minulle naisena tulee jotenkin tyhmä tunne, jos mies on niin hintelä/heikossa fyysisessä kunnossa, että seksi on hänelle kovin työlästä tai hän haluaa naisen olevan aina se aktiivisempi osapuoli. Tosinainen haluaa toisinaan rajua, eläimellistä panoa ja siihen eivät kaikki sohvaperunamiehet vaan yksinkertaisesti pysty. Tiedän kokemuksesta, esim. eräs liikuntaa syvästi vihaava ja roskaruoalla elävä eksäni puuskutti jo parin minuutin jälkeen eikä jaksanut jatkaa :(

Yhteistyössä