M
Masaliisa
Vieras
Nyt ollaan kuukauden verran syöty kerran päivässä kasvisateria ja kerran päivässä hedelmäsosetta. Neuvolassa sanoivat, että voidaan aloitella liharuuan ja puuron antamista. En sieltä huomannut kysyä, että onko parempi ensin totuttautua puuroon ja sitten vasta lihaan vai millai? Miten te olette lisänneet noiden kiinteiden aterioiden määrää? Entä aloitatteko aina sillä 1tl/päivä jne.? ´Kiitos vinkeistä!Poika nyt reilu 5kk.tta.