Liha vai puuro, vinkkejä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Masaliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Masaliisa

Vieras
Nyt ollaan kuukauden verran syöty kerran päivässä kasvisateria ja kerran päivässä hedelmäsosetta. Neuvolassa sanoivat, että voidaan aloitella liharuuan ja puuron antamista. En sieltä huomannut kysyä, että onko parempi ensin totuttautua puuroon ja sitten vasta lihaan vai millai? Miten te olette lisänneet noiden kiinteiden aterioiden määrää? Entä aloitatteko aina sillä 1tl/päivä jne.? ´Kiitos vinkeistä!Poika nyt reilu 5kk.tta.
 
me aloitettiin puurolla 5kk iässä.eli aloin aamulla antamaan niin paljon kun sitä meni joku 2tl-5tl.syötiin kolme viikkoa aamupuuroa niin paljon kun söi ja otettiin mukaan myös iltapuuro..eli kokekeiltiin rauhassa kaikki viljat.sitten kun meillä oli 2 puuro ateriaa, yksi kasvis ja yksi välipala vaihdoin sen välipalan lihasoseeseen.eli näin meillä..en tiedä kunpa parempi puuro vai liha? eikä tästä nyt apua varmaan ollut:D
 
Monet varmaan suosittelisi sitä lihaa, kun pelkäävät viljojen aiheuttavan allergioita... Mä tein kuten pilar, testasin aamuisin kaikki viljat ja sitten otin myös iltapuuron kuvioon.
Meillä ei muuten mistään iltapalasta ole hyötyä yöunen pituuteen... Tai siihen, kuinka paljon tyttö haluaa tissiä yöllä...
 

Yhteistyössä