I
iupä
Vieras
milloin voi alkaa paistaa lihaa (ettei keitä enää) ja antaa lapselle? meillä kohta 11kk. onko sopiva ikä?
onko rypsiöljy hyvä?
onko rypsiöljy hyvä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tikitin:jos se lapsi joskus syövän saa tuskin se paistetusta lihasta johtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja tikitin:jos se lapsi joskus syövän saa tuskin se paistetusta lihasta johtuu.
No mä luulen ja...Kyllä, minusta voi paistaa, en aatellu ite alkaa erikseen lihoja keittelee mukulaa varten vaan samaa saa luvan syödä kun mekin, ilman mausteita tosin...
Alkuperäinen kirjoittaja www:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja tikitin:jos se lapsi joskus syövän saa tuskin se paistetusta lihasta johtuu.
No mä luulen ja...Kyllä, minusta voi paistaa, en aatellu ite alkaa erikseen lihoja keittelee mukulaa varten vaan samaa saa luvan syödä kun mekin, ilman mausteita tosin...
Saa siinä mausteita olla, ja kannattaakin olla, ja rasvaa myös! Suolaa pitää tietty vähentää.
Oikeesti, rasva on lapselle tärkeää, tämä nykyinen muoti syöttää lapsille täysin rasvatonta (tai max pikkulusikallinen öljyä) päivässä on aivan järjenvastainen! Toisen pitäis tuplata elopainonsa vuodessa porkkanasoseella...
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Siis toki, mut jo me syödään ruokaa jossa on mustapippuria, chiliä jne jne jne, niin ei sitä ihan vauvalle viitti antaa...![]()