?
..
Vieras
Eilen käyty varhaisultras ja siellä kaikki ok, vastasi viikkoja (9+1) syke näkyi ja ruskuaispussi. Ainut mistä olen huolissani (lääkäri ei kyllä ollut huolissaan, vakuutteli että tuskin mitään vakavaa eikä johda mihinkään) on se kun sisätutkimusta tehdessään lääkäri sanoi kohdunsuuni olevan n 1cm auki, sormenkärjelle.
Oon nyt tietysti eilisestä asti asiaa panikoinut eikä mielessä pyöri mikään muu
Gynekologi tosiaan meinasi että kaikki kuitenkin kunnossa, kohdunkaulahan se on joka ratkaisee ja se olikin 3cm pitkä ja kiinteä.
Onko jollain vastaavasta kokemuksia? Mä tuun hulluksi näitten ajatusten kanssa!!!!
Ja onkohan normaalia, viikkoja siis 9+2 nyt ja ajoittain tuntuu semmosta vihlontaa/nipistelyä alavatsalla, välillä nivusissakin. Välillä kans ns. menkkajomotusta reisissä ja alaselässäkin..
Jotenkin mä niin pelkään pahinta, kaksi edellistäkin raskautta päätynyt keskenmenoon
Oon nyt tietysti eilisestä asti asiaa panikoinut eikä mielessä pyöri mikään muu
Gynekologi tosiaan meinasi että kaikki kuitenkin kunnossa, kohdunkaulahan se on joka ratkaisee ja se olikin 3cm pitkä ja kiinteä.
Onko jollain vastaavasta kokemuksia? Mä tuun hulluksi näitten ajatusten kanssa!!!!
Ja onkohan normaalia, viikkoja siis 9+2 nyt ja ajoittain tuntuu semmosta vihlontaa/nipistelyä alavatsalla, välillä nivusissakin. Välillä kans ns. menkkajomotusta reisissä ja alaselässäkin..
Jotenkin mä niin pelkään pahinta, kaksi edellistäkin raskautta päätynyt keskenmenoon