LIEVÄSTI KINKKINEN TILANNE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vahinko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vahinko

Vieras
Ei kiitos moraalisaarnoja! Tiedän mitä olen tehnyt,mutta vinkkejä tai kohtalotovereiden selvitymistarinoita otetaan vastaan. Vauvelit on siis ihan puhtaan vahingon tuloksia,kierukasta huolimatta. Minulla on oman miehen kanssa ennestään yhteinen lapsi.

Elikkäs jos nainen tulee raskaaksi avioliiton ulkopuolisessa suhteessa, niin

1.Kerronko siitä omalle miehelleni vai väitänkö lapsia hänen omiksi.
(tuplat tulossa vissiin)
2. Kerronko lasten biologiselle isälle,vai väitänkö lapsia oman mieheni omiksi.
3. Vai kerronko biologiselle isälle totuuden ja omalle miehelle en.
4. Vai enkö kerro biologiselle isälle mitään vaan katkasen suhteen ja sanon että lapset ei ole hänen. Hän tosin kyllä varmaan osaa myös vähän ynnäillä asioita.

Tässä on sekin vielä että biologisella isällä on myös perhe ja pieniä lapsia.

Kinkkinen tilanne tosiaan,en kuitenkaan missään nimessä haluaisi luopua pienoikaistani.

Tossa vaiheessa viimein on kyllä löydyttävä selkärankaa, ja olla rehellinen! Ja osattava ottaa vastuu teoistaan. Olet kaikille osapuolille rehellinen, ja pitäähän isänkin maksaa edes elarit

Alkuperäinen kirjoittaja vahinko:
Ei kiitos moraalisaarnoja! Tiedän mitä olen tehnyt,mutta vinkkejä tai kohtalotovereiden selvitymistarinoita otetaan vastaan. Vauvelit on siis ihan puhtaan vahingon tuloksia,kierukasta huolimatta. Minulla on oman miehen kanssa ennestään yhteinen lapsi.

(tuplat tulossa vissiin)
4. Vai enkö kerro biologiselle isälle mitään vaan katkasen suhteen ja sanon että lapset ei ole hänen. Hän tosin kyllä varmaan osaa myös vähän ynnäillä asioita.

Kinkkinen tilanne tosiaan,en kuitenkaan missään nimessä haluaisi luopua pienoikaistani.

ainakin omalle miehellesi kerrot totuuden... ja miehit hänen kanssaan mitä tehdä

Alkuperäinen kirjoittaja ninniliini:

(tuplat tulossa vissiin)

ainakin omalle miehellesi kerrot totuuden... ja miehit hänen kanssaan mitä tehdä

Voi olla, ettei mies enää sen jälkeen halua miettiä tulevaisuutta ap:n kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ninniliini:

(tuplat tulossa vissiin)

toisellaki miehellä on velvollisuus tietää. Kaksi siihen naimiseen tarvitaan

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Tossa vaiheessa viimein on kyllä löydyttävä selkärankaa, ja olla rehellinen! Ja osattava ottaa vastuu teoistaan. Olet kaikille osapuolille rehellinen, ja pitäähän isänkin maksaa edes elarit

Näin! Eli totuus omalle miehelle ja totuus sille toiselle miehelle. Oletko varma, että lapset on sen toisen miehen?

Sitten selvitätte yhdessä neuvottelemalla, mitä teette. Haluaako miehesi alkaa lapsille isäksi, miten tämä lasten isä haluaa osallistua lasten elämään vai eroatteko nykyisen kanssa ja rakennat perheen tämän toisen kanssa vai jäätkö yksin lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oletko varma, että lapset on sen toisen miehen?

Olen 100% varma koska ollaan harrastettu seksi. Oman miehen kanssa sillä rintamalla ollut silloin todella hiljaista.

on ollut kaksi aikuista, ja olette päättäneet mennä sänkyyn. Miksi nyt vastuuta olisi ottamassa vaan yksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oletko varma, että lapset on sen toisen miehen?

Olen 100% varma koska ollaan harrastettu seksi. Oman miehen kanssa sillä rintamalla ollut silloin todella hiljaista.

Ja sä luulet, että miehesi on niin tyhmä että voit sille sepittää että lapset on hänen? Vrt. ykkösvaihtoehto tuossa ekassa viestissäsi?

Valehtelemalla kaivat itsellesi vain syvemmän kuopan. Rehellisyyttä peliin, viimeistään NYT!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kerro kaikille kaikki, ittes takia. Kauheata salailla asioita.

Samaa mieltä. Valhe aiheuttaa lisää valheita ja ikävyyksiä.
Atattelepa, että maailmassa on saattanut mennä esim. sisarukset naimisiin keskenään tietämättään juuri salaamisen seurauksena.

Jos tuo sattuis mun kohdalle niin olisin niin julma ihminen, että tekisin varmaan abortin. :o
Kamala tilanne. Joko menettää kaiken tai joutuu elämään valheessa lopun elämäänsä ja kuitenkin jää jossain vaiheessa kiinni. Aika harva mies varmaan ottaisi kasvatettavakseen emännän syrjähypystä alkunsa saaneita kaksosia. Kun harva mies huolisi edes pettävää emäntää.

Itse vastaavassa tilanteessa keskeytin raskauden. Miehelleni kerroin keskeytyksestä, mutta en siitä, että ei ollut hänen vauvansa. Toiselle miehelle kerroin jälkikäteen asiasta (raskaus+keskeytys), n. vuoden kuluttua. Kaikesta tästä kauheudestani huolimatta minäkään en olisi voinut pitää vauvaa kertomatta isäkandidaateille (biol.+aviomieheni) todellisista isyyskuvioista.

Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kerro kaikille kaikki, ittes takia. Kauheata salailla asioita.

Samaa mieltä. Valhe aiheuttaa lisää valheita ja ikävyyksiä.
Atattelepa, että maailmassa on saattanut mennä esim. sisarukset naimisiin keskenään tietämättään juuri salaamisen seurauksena.

niinpä. salkkareissa ja kaunareissa varsinkin. :D

Pystyisitkö salaamaan totuuden lopun elämääsi? Lapset saattaisivat olla paljon isänsä näköisiä, miten sen sitten selittäisit?

Todennäköisesti totuuden tullessa ilmi, miehesi jättää sinut ja tämä toinen mies jatkaa elämäänsä oman perheensä kanssa. Jäät yksin kolmen pienen lapsen kanssa, oletko valmis siihen? Jos et, niin sinuna vakavasti harkitsisin abortin tekemistä (vaikka kaikessa hiljaisuudessa) ja sen jälkeen miettimään mitä elämältä oikeasti haluat.

Alkuperäinen kirjoittaja miiuli:
Pystyisitkö salaamaan totuuden lopun elämääsi? Lapset saattaisivat olla paljon isänsä näköisiä, miten sen sitten selittäisit?

Todennäköisesti totuuden tullessa ilmi, miehesi jättää sinut ja tämä toinen mies jatkaa elämäänsä oman perheensä kanssa. Jäät yksin kolmen pienen lapsen kanssa, oletko valmis siihen? Jos et, niin sinuna vakavasti harkitsisin abortin tekemistä (vaikka kaikessa hiljaisuudessa) ja sen jälkeen miettimään mitä elämältä oikeasti haluat.

Näin juuri, parempi on kaikille, että raskaus, jonka koskaan ei olisi pitänyt edes alkaa, keskeytetään aivan alkuvaiheissaan. Teet ensin ratkaisun, kenen kanssa aiot elämääsi elää, ja sitten paremmassa tilanteessa teette vauvan. Itselleni ei ainakaan jäänyt asiasta minkäänlaisia traumoja, erittäin hyvä ratkaisu vaikeassa tilanteessa. Mutta sikamaista on pitää lapsi kertomatta miehellesi, että ei ole hänen. Ja kyllä se sun rakastaja varmaan pian huomaa, että olet paksuna ja varmasti osaa laskea oman osuutensa tilanteeseen. Voi olla, että hänkään ei tyydy seuraamaan sivusta, että joku muu kasvattaa hänen lastaan omanaan.