S
sivu
Vieras
ei varmaan silti yhtä kurja kuin sulla. hah!Varmasti kurja tulevaisuus lapsella tulossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei varmaan silti yhtä kurja kuin sulla. hah!Varmasti kurja tulevaisuus lapsella tulossa.
ei varmaan silti yhtä kurja kuin sulla. hah!
Melko varmasti on. Nykyään pitää pärjätä koulussa että pärjää elämässä eikä ap.n lapsi siihen varmasti kykene.
Monet kehitysvammaiset on töissä, myös enempi kuin lievästi kehitysvammaiset.
Lisäksi näin aikaisessa vaiheessa ei mitenkään voi tietää kuinka ap:n lapsen kehitys menee jatkossa. Ja voihan hän pärjätä koulussa ihan hyvin.
Tarkoitit varmaan tavallinen, outoa murretta ei meinaa ymmärtääSe on kyllä jännä, että jotkut lievät kevat ovat erityiskoulussa ja jotkut tavallisessa, se ei mene diagnoosin perusteella, vaan jonkin muun asian?
Toivottavsti pärjää että saa normaalin elämän.
Niin, miten määritellään normaali elämä?
Sitä paitsi tiedän kaksi erittäin älykästä, "tervettä", koulussa todella hyvin pärjännyttä ihmistä. Toinen on töissä postinlajittelijana, toinen täysi rapajuoppo.
Pitemmälle tuntuu päässeen ne jotka oli koulussa keskinkertaisia tai jopa surkeita.
Meidän poika ei ole hidas, todellakaan. Ehdottomasti nopein tenava jonka oon nähny. Siis ihan kaikki, pukeminen, läksyt, siivous ym.ym. sujuu salamannopeudella. Lapsenomaisempi on kuin ikäisensä, tietenkin kun kehitys on jäljessä. Tunteiden ilmaisun ongelmat: ilmaisee negatiiviset tunteet agressiolla, positiiviset ylitsepursuavan iloisesti. Liiallinen herkkyys: ehdottomasti. On herkkä äänille, pelkää helposti, loukkaantuu pikkuasioista sydänjuuria myöten, tarrautuu tuttuihin aikuisiin yms.
Onneksi minun lapseni eivät ole hulluja, vaan ihan normaaliälyisiä.
Hei aloittaja! Tiedän yhden vertaisryhmän, johon voisi liittyä jos haluat keskustella muiden lievästi kehitysvammaisten lasten vanhempien kanssa. Jos pistät minulle yksityisviestin, niin pistän linkin sinulle.