liesisuojus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarpeeellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ollu sama jo jonkin aikaa mielessä. Poika kun tykkää räplätä liesinappuloita mut onneks meillä on se liesilukko mut jos hellalla on jotain kattiloita niin se pelottaa lähinnä. Ikeassa on edullinen(n.10e) ja mun pitikin se ostaa viime reissulla mut tulikin kaikkea muuta mukaan paitsi ei se suojus :ashamed: K-raudassakin löytyy mut suht kallis.

Käytiin viikonloppuna lastentarvikeliikkeessä ja ois maksanu 40 euroa niin ajattelin kysellä muualta.Ikean kuullostaa niin edulliselta et pitää hankkia. Eipähän tarvii tarkkailla kokoajan liedennappuloita!
Olikos ikeassa keittiöosastolla en ainakaan muista nähneeni laste osastolla.(Vantaan vai Espoon Ikea?)Kiitos vinkistä!

Ne liesisuojat ei estä kaikkia lapsia pääsemästä käsiksi nappuloihin, varsinkin jos ne kovasti kiinnostaa. Törmäsin useampaan tapaukseen, jossa liesisuojasta ei ollut ollut apua niin päätin itse etten sellaista hankikaan. Otin nappulat kokonaan pois ;) ja laitoin ne kippoon lieden viereen =) . Säästyi rahaa ja mielestäni tämä on mutkaton tapa ratkaista asia, ainakin se on meillä ajanut asiansa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2005 klo 14:13 lastentarvike kirjoitti:
Käytiin viikonloppuna lastentarvikeliikkeessä ja ois maksanu 40 euroa niin ajattelin kysellä muualta.Ikean kuullostaa niin edulliselta et pitää hankkia. Eipähän tarvii tarkkailla kokoajan liedennappuloita!
Olikos ikeassa keittiöosastolla en ainakaan muista nähneeni laste osastolla.(Vantaan vai Espoon Ikea?)Kiitos vinkistä!

Vantaalla siellä keittiöasastolla.

Meillä se vei useaksi kuukaudeksi pojan kiinnostuksen pois. Tosin oppi n. 1v3kk ikäisenä nostamaan toisella kädellä suojusta ja toisella kääntämään nappuloita, mutta minusta kyllä tuo pahin into on pois.

Täällä mietin kans moisen hommaamista kun alkoi pyörittää levyjä ja uunia päälle. Minäkin otin nappulat pois ja homma on loppunut siihen :)
"Hieman" se hankaloittaa ruoanlaittoa, mutta säästö se ón pienikin säästö ;)

Meillä onnistui ihan komentamalla, tosin neidin täytyy aina välillä tarkistaa, että onko kielto voimassa... :D
Mutta piti ruuvata sen alaluukun kahva irti, kun siinä oli niiiiin kiva kiipeillä ja roikkua!

Niin, uskon, että suht pitkille ihmisille liesisuoja voi olla ihan kätevä, mutta itse kun ole tätä minimittaa alle 160cm :ashamed: niin hartiat väsyisivät liikaa kurotella liesisuojan yli. En yleensä poistu keitosten ääreltä kesken kaiken ja haudutettavat ruuat minulla on aina takalevyillä, jonne lapsi ei yletä =)

Yhteistyössä