Lieksan demarit ajamassa kaupunkia konkurssiin mamuttamalla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Lieksa on tullut kuuluisaksi itsekkäästä johdostaan, jossa kaupungin emännät perustaa mamujen kuntoutuslaitoksia yms kivaa ja sitä ennen on ottanut kaupunkiin todella paljon somaleja. Lieksassa elellään pienimmillä tuloilla eikä tilannetta paranna se, että somalit elävät kelakorvauksilla veronmaksajien rahoilla.

Pienimmät tulot per kotitalous löytyy Pohjois-Karjalan Lieksasta, jossa pitää sinnitellä 29 781 euron tuloilla. Listan häntäpää on muutenkin itäsuomalaisten kuntien hallussa, sillä toiseksi pienimmät kotitalouden tulot ovat Pohjois-Karjalassa sijaitsevassa Rääkkylässä (30 131) ja kolmanneksi pienimmät Pohjois-Savon Rautavaarassa 30 277.
 
Tällaiset Lieksat syttyvät palamaan sinä päivänä, kun valtion rahoja ei enää kuntaan tulekaan. Se on demareille oikein, toivottavasti eivät pääse karkuun pilaamaan jotain toista yhteisöä.
 
Pikkukunnat laskevat sen varaan, että pakoloiset hakeutuvat myöhemmin isompiin kaupunkeihin ja siksi ottavat niitä vastaan, jotta saavat alkuun hyvät starttirahat. Pöyristyneenä olen kuunnellut tiedotustilaisuuksia muutamassa kunnassa, jonne on tulossa/tullut vokkeja. Bimbot eivät tajua ajatella asiaa pidemmällä tähtäimellä ja koko Suomen kannalta ja unohtavat täysin turvallisuusnäkökulman.
 
Pikkukunnat laskevat sen varaan, että pakoloiset hakeutuvat myöhemmin isompiin kaupunkeihin ja siksi ottavat niitä vastaan, jotta saavat alkuun hyvät starttirahat. Pöyristyneenä olen kuunnellut tiedotustilaisuuksia muutamassa kunnassa, jonne on tulossa/tullut vokkeja. Bimbot eivät tajua ajatella asiaa pidemmällä tähtäimellä ja koko Suomen kannalta ja unohtavat täysin turvallisuusnäkökulman.
Juuri näin.
 

Yhteistyössä