Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiru:Luin tuota toista ketjua ja katoin et moni käyttää lidlin vaippoja, onko hyviä? Vetääkö vertoja liberolle? Ja minkä hintaisia on?
Alkuperäinen kirjoittaja mamaksi:en tykännyt, haisevat ihan kamalille ja tulevat sellaisiksi "klönttisiksi"
Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:Ja jotkut vasta valitti että ne uudet teippivaipat ois huonoja. Mä ostin niitä tänään ja mun mielestä ne on parempia kuin ne entiset Cien ? vaipat. Näissä uusissa on sivuissa niissä teipeissä joustot mitä ei entisissä ollut.
Onko sinne tullut uusia vaippoja? Eroaako paljon vanhoista? Onko hinta sama?
Alkuperäinen kirjoittaja mamaksi:en tykännyt, haisevat ihan kamalille ja tulevat sellaisiksi "klönttisiksi"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mamaksi:en tykännyt, haisevat ihan kamalille ja tulevat sellaisiksi "klönttisiksi"
Ei tule enää kun vaipat muuttui![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mamaksi:en tykännyt, haisevat ihan kamalille ja tulevat sellaisiksi "klönttisiksi"
Koska ne on vaihtunu?.
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mamaksi:en tykännyt, haisevat ihan kamalille ja tulevat sellaisiksi "klönttisiksi"
Koska ne on vaihtunu? Kun mä en oo huomannu mitään eroo. Vaikka täällä saattaa ihan hyvin olla myynnissä niitä vanhempiakin, en tiiä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hinta noussut taas.Nyt maksaa 9?!