lidlin vaipoista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkupiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä tulee ihottumaa liberoista ja pamperseista.ja muumista ja pirkkavaipoista. lidlistä ja dailysta ei. daily on kiva päivällä mut tulee läpi aika nopsaan. mut on pehmee.lidl ei ole vuotanu ku 2x ja silloin olin teipannu vinoon. imee tosi paljon pissaa ja todella hyvä yövaippa siis. meillä pidetään päivälläkin pääosin. joskus niis oli voimakas haju ni oon ny avannu ne vuorokaudeksi auki ni haju haihtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiru:
Luin tuota toista ketjua ja katoin et moni käyttää lidlin vaippoja, onko hyviä? Vetääkö vertoja liberolle? Ja minkä hintaisia on?

Meillä käytetään. 8 euroa maksaa paketti ja mun mielestä on parempia kuin liperot!

Pirkka-vaipat on olleet hyviä, samoin Bambino-vaipat mitä saa Valintatalosta. Lidlin vaipoista en tiedä. Euroshopperin vaipat taas teki meillä ihottumaa. Liberot ja Pampersit on toki hyviä mutta muitakin hyviä merkkejä siis löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:
Ja jotkut vasta valitti että ne uudet teippivaipat ois huonoja. Mä ostin niitä tänään ja mun mielestä ne on parempia kuin ne entiset Cien ? vaipat. Näissä uusissa on sivuissa niissä teipeissä joustot mitä ei entisissä ollut.

Onko sinne tullut uusia vaippoja :o ? Eroaako paljon vanhoista? Onko hinta sama?

Uudessa paketissa lukee toujours.Parempia kuin ne cien-vaipat.Vaippaosa parempi,ei mene niin "mykkyrälle" se täyte käytössä.Ainoa huono puoli mun mielestä että se etuosa mikä menee vyötärön yli on nyt lyhyempi.Vähän kuin pampersin vaipassa.Itse ostin viimeksi junior kokoa,44kpl 8.50?.

Esikoisella suostuin käyttämään vain ja ainoastaan sikakalliita pamperseja. Mutta kun paikkakunnalle saatiin lidl, vaihdoin heti niihin halpoihin teippivaippoihin, enkä enää palaisi pampersiin vaikka samaan hintan saisin. Ikinä ei ole lidlen vaipat pettäneet. Enempi kuin tyytyväisiä käyttäjiä ollaan. Harmi vaan, että niillä ei ole vaippoja ihan pienille vauvoille, nyt tammivauvalle ostettava kalliita vaippoja muista kaupoista.

Me käytettiin hetken aikaa lidlin vaippoja ja ovat melkein puolet halvempia ku muut. Lidlin vaipat maksaa 8e ja pampersit 13e. Ja ihan yhtä hyviä ovat hieman paksumpia ku pampersit =)

muoks. nää hinnat oli siis vanhoissa malleissa uusista en tiedä, ku niit ei enää oo tullu käytettyä...

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamaksi:
en tykännyt, haisevat ihan kamalille ja tulevat sellaisiksi "klönttisiksi"

Ei tule enää kun vaipat muuttui :)

Koska ne on vaihtunu?.

Tätä määkin mietein, muutoin käytettiin lidlin vaippoja ja nyt viimeset 5 pakettia ollaan käytetty pampersia :snotty: Ja meillä kaksoset joten tuo 1 paketti riittä himpun verran yli viikon :)

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamaksi:
en tykännyt, haisevat ihan kamalille ja tulevat sellaisiksi "klönttisiksi"

Ei tule enää kun vaipat muuttui :)

Koska ne on vaihtunu? Kun mä en oo huomannu mitään eroo. Vaikka täällä saattaa ihan hyvin olla myynnissä niitä vanhempiakin, en tiiä..

Ostin ennen joulua vaippoja ja löytyi cien nimellä ja toujours nimellä.Jälkkimmäiset niitä uusia.Ja junior paketti maksoi 8.50e muistaakseni ja siinä on 44kpl.

Tässä kuva housuvaippapaketista 6,49?

IMG_7822_b.jpg

Cien-vaippoja ollaan käytetty sekä esikoisella että kuopuksella, ja ne on hyviä. Eivät koskaan vuoda.
Pojalle ostin pari viikkoa sitten Lidlistä uusia, Sevena-merkkisiä vaippoja. Pikkupaketti Junior-koon vaippoja maksaa 1,99? eli vaipan kappalehinnaksi tulee 17 senttiä. Hyvin ovat pelittäneet päiväkodissa ja reissussa (kotona kestoillaan).

Yhteistyössä