lidlin vaipoista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkupiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse tykkäsin niistä enemmän kuin liberoista.. etenkin ihan silloin esikoisen kanssa oli tosi kivoja ku niissä on pissaviiva, sanoi vaan miehelle et katso onko pissat tullut, tarviiko vaihtaa.. ei tarvinnut sen enempää selitellä et mistäs tiedät onko vaippa märkä kun nykyään vaipat sen verran hyvin imevät ettei pintä märäksi jää..

mutta juu, hinta-laatu suhde kohdallaan, kannattaa kokeilla! (meillä oli aika pullukoita vauvoja molemmat, jossain vaiheessa nuo oli ainoita jotka istuivat hyvin, tosin mittataulukon tunteminen vaati vähän enemmän harjoitusta.. )

Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:
Kerran kokeiltiin teippivaippoja ja kerran housuvaippoja. Mun melestä ihan kamalia, kovia ja paksuja koppuroita.Hätätilassa voisin ostaa.

Mä oon kans ollu niin vaativa noitten vaippojen suhteen, ku toinen niitä joutuu kuitenki koko ajan pitää. Eli en sit varmaan viitti ees ostaa ja kokeilla. Kiitos =)

Nykyisillä hinnoilla koko 4 menee samoihin Liberon säästöpakkauksen kanssa, joten siirryttiin sit Liberoon. Muuten ei valittamista Lidlin vaipoissa, paitsi se, etteivät ole enää niin edullisia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itse tykkäsin niistä enemmän kuin liberoista.. etenkin ihan silloin esikoisen kanssa oli tosi kivoja ku niissä on pissaviiva, sanoi vaan miehelle et katso onko pissat tullut, tarviiko vaihtaa.. ei tarvinnut sen enempää selitellä et mistäs tiedät onko vaippa märkä kun nykyään vaipat sen verran hyvin imevät ettei pintä märäksi jää..

mutta juu, hinta-laatu suhde kohdallaan, kannattaa kokeilla! (meillä oli aika pullukoita vauvoja molemmat, jossain vaiheessa nuo oli ainoita jotka istuivat hyvin, tosin mittataulukon tunteminen vaati vähän enemmän harjoitusta.. )

Nonii ja sit näin hyvää palautetta, jospa sitä sittenki kokeilis. Muistatko minkä hintaisia?

juu..Lidl on ainoo mikä toimii meiän beibille. liberot ja pampersit ja mni muu merkki vuotaa, muumeista tulee ihottumaa...hintaa...housuvaipat meiän typyllä on. hintaa en muista.

Ja jotkut vasta valitti että ne uudet teippivaipat ois huonoja. Mä ostin niitä tänään ja mun mielestä ne on parempia kuin ne entiset Cien ? vaipat. Näissä uusissa on sivuissa niissä teipeissä joustot mitä ei entisissä ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:
Kerran kokeiltiin teippivaippoja ja kerran housuvaippoja. Mun melestä ihan kamalia, kovia ja paksuja koppuroita.Hätätilassa voisin ostaa.

Mä oon kans ollu niin vaativa noitten vaippojen suhteen, ku toinen niitä joutuu kuitenki koko ajan pitää. Eli en sit varmaan viitti ees ostaa ja kokeilla. Kiitos =)

Sama juttu meillä, ollaan totuttu pampersiin, joka on kevyt ja pehmeä...joten taidetaan pysyä tutussa ja turvallisessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:
Ja jotkut vasta valitti että ne uudet teippivaipat ois huonoja. Mä ostin niitä tänään ja mun mielestä ne on parempia kuin ne entiset Cien ? vaipat. Näissä uusissa on sivuissa niissä teipeissä joustot mitä ei entisissä ollut.

Onko sinne tullut uusia vaippoja :o ? Eroaako paljon vanhoista? Onko hinta sama?

yhen paketin ostin lidlin vaippoja tässä tolle 3kk.lle,hinta laatu suhde varmaan kohdallaa.mutta sen havainnon tein että se vaippa jotenkin valu tonne pyllyn päälle nukkuessa,puol pyllyvakoa näky,ja etupuolella oli sitten sitä vaippaa vaik miten paljon..olin laittavinaan sen vaipan niinkuin muutkin vaipat..ei liian kireelle,eikä liian löysälle..mut kaipa tyty sit sen mallinen et sen vartalolle eivät olleet sopivia.päivävaippoina varmaan ihan ok.

Yhteistyössä