Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:Kerran kokeiltiin teippivaippoja ja kerran housuvaippoja. Mun melestä ihan kamalia, kovia ja paksuja koppuroita.Hätätilassa voisin ostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itse tykkäsin niistä enemmän kuin liberoista.. etenkin ihan silloin esikoisen kanssa oli tosi kivoja ku niissä on pissaviiva, sanoi vaan miehelle et katso onko pissat tullut, tarviiko vaihtaa.. ei tarvinnut sen enempää selitellä et mistäs tiedät onko vaippa märkä kun nykyään vaipat sen verran hyvin imevät ettei pintä märäksi jää..
mutta juu, hinta-laatu suhde kohdallaan, kannattaa kokeilla! (meillä oli aika pullukoita vauvoja molemmat, jossain vaiheessa nuo oli ainoita jotka istuivat hyvin, tosin mittataulukon tunteminen vaati vähän enemmän harjoitusta.. )
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiru:Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:Kerran kokeiltiin teippivaippoja ja kerran housuvaippoja. Mun melestä ihan kamalia, kovia ja paksuja koppuroita.Hätätilassa voisin ostaa.
Mä oon kans ollu niin vaativa noitten vaippojen suhteen, ku toinen niitä joutuu kuitenki koko ajan pitää. Eli en sit varmaan viitti ees ostaa ja kokeilla. Kiitos =)
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:Ja jotkut vasta valitti että ne uudet teippivaipat ois huonoja. Mä ostin niitä tänään ja mun mielestä ne on parempia kuin ne entiset Cien ? vaipat. Näissä uusissa on sivuissa niissä teipeissä joustot mitä ei entisissä ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ne vaipat on uudistuneet ja kallistuneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Minniina:Meillä lidlin vaipat valskas ja niistä tuli ihottumaa, teippivaipat siis..
Alkuperäinen kirjoittaja Hellu:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ne vaipat on uudistuneet ja kallistuneet.
Paljonko ne nyt maksaa per kappale?