Lidlin vaipat, paljo maksaa, paketin koko ja onko hyviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lidliin menossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juu ne sevenat maksaa alle 2e/pkt. Oisko 14 kpl paketissa vaippoja. Ja ne 8-14kg maksaa 13 st/kpl, halvin, mihin oon törmänny. Ja meille on ihan yhtä hyviä kun pampersitkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu ne sevenat maksaa alle 2e/pkt. Oisko 14 kpl paketissa vaippoja. Ja ne 8-14kg maksaa 13 st/kpl, halvin, mihin oon törmänny. Ja meille on ihan yhtä hyviä kun pampersitkin.

Meilläkin nuo ovat toimineet hyvin, jopa yövaippoina.

Ne hieman kalliimat housuvaipatkin ovat hyviä. Vähän saman oloisia kuin Pampersit (eli pissa muuttuu siellä vaipassa "geelimäiseksi" ). Äh, en osaa oikein selittää, mutta jos tietää vaikka Liberon ja Pampersin eron niin sitten ymmärtää mitä tarkoitan :laugh:

Meillä toujours paipat käytössä.Hinta alle 9?/11-25kg/44kpl.
Parhaiten toimii meillä nuo.Ei ensimäistäkään ohivuotoa.Toisin oli pampersien ja liberojen kanssa.
Poika meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja sanni:
Meillä toujours paipat käytössä.Hinta alle 9?/11-25kg/44kpl.
Parhaiten toimii meillä nuo.Ei ensimäistäkään ohivuotoa.Toisin oli pampersien ja liberojen kanssa.
Poika meillä.

Joo...siis vaipat eikä paipat ;)

Meillä oli noita toujours vaippoja yksi pakkaus, jäi käyttämättä kun molemmilla tytöillä meni takapuoli ihan vereslihalle heti ensimmäisen vaipanvaihtovälin aikana. Parani kun vaihdettiin saman tien takaisiin Pampersiin. Ei sopinut siis meille vaikka olin monilta kuullut hyvää niistä.

Yhteistyössä