Lidlin suklaalevite (se mikä on 750g purkissa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Onko se kuinka ällömakeeta ja tönkköä? En oo koskaan maistanut... Miehen kanssa lyötiin satasesta vetoa että pystyisin syömään sellaisen purkillisen tunnissa :laugh:
Mietin vaan että käynkö ostamassa sellasen ja tienaan satkun vai oonko ihan hiljaa koko asiasta ja toivon että mieskin ois unohtanut? :D

hyyyyi siis sitä suklaavoita mitä laitetaan esim. paahtoleivälle :P se on kyl hyvää leivällä, mutta pelkälleen..... siitähän on yli puolet voita? jos se on se mitä luulen että se on ;) mut hei, satanen ois kiva raha :DDD

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi:
hyyyyi siis sitä suklaavoita mitä laitetaan esim. paahtoleivälle :P se on kyl hyvää leivällä, mutta pelkälleen..... siitähän on yli puolet voita? jos se on se mitä luulen että se on ;) mut hei, satanen ois kiva raha :DDD

Just sellasta, semmosta raidallista :D

Mie aina kuolaan niitä suklaalevitteitä mut siitä on kyl niin pitkä aika ku viimeks oon ostanu etten osaa sanoa..mut haluan kyllä tietää miten tuossa käy =)

Muoks.Oliks teillä puhetta että pelkästään söisit sitä levitettä vai jonkin päällä? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mie aina kuolaan niitä suklaalevitteitä mut siitä on kyl niin pitkä aika ku viimeks oon ostanu etten osaa sanoa..mut haluan kyllä tietää miten tuossa käy =)

Muoks.Oliks teillä puhetta että pelkästään söisit sitä levitettä vai jonkin päällä? :whistle:

Pelkkää levitettä, eikä saa juoda vettä :D

Mulla oli kolme purkkia mukana aikanaan rippileirillä, meidän mökin portailla oli joka ilta ''nöttekestit'' ja kavereiden kanssa vedettiin sitä suoraan lusikalla purkista. Mä oon syönyt puoli purkkia päivässä sitä joskus ja varmasti saisin vedettyä tunnissa sen koko purkin. Vettä ja maitoo kyytipojaks, yritä syödä aluks mahdollisimman paljon kerralla kun vatsalaukku alkaa tuntua täydeltä kun ruokailun alkamisesta on kulunut 20 minuuttia.

Heh, mä oon ihan hirvee herkkup***e ja meillä on ollut sellanen jo monta kuukautta jääkaapissa. Oon aina ottanu joonku kaks ruokalusikallista sitä jos on ollu ihan hirvee makeanhimo eikä mitään muuta. Mutta ei sitä kyllä paljo sitä enempää ilkee syödä.

Yhteistyössä