Lidlin hinnat taitaa muutenkin olla nousussa, ei vain vaipat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirre
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mirre

Vieras
Kun itse olen sieltä ostanut paljon maitorahkaa, puoli kiloa oli ennen 99 senttiä ja vasta huomasin sen nousseen, olikohan melkein 1.30 nyt. Tuli vaan mieleen kun joku mainitsi lidlin vaippojen kallistuneen. Vaippoja en osta koskaan sieltä, koska pampersit maksavat täällä aina alle kympin ja tykkään että ne on parempia.

hei kuinkas pientä kokoa on muuten lidlin pienimmät vaipat? mä tykkäsin käyttää pojalla niitä, harmi että hoksattiin lidlin vaipat sillon niin myöhään kun alettiin käyttää niitä vasta kun poika oli about 1,5-vuotias, olivat hyviä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
hei kuinkas pientä kokoa on muuten lidlin pienimmät vaipat? mä tykkäsin käyttää pojalla niitä, harmi että hoksattiin lidlin vaipat sillon niin myöhään kun alettiin käyttää niitä vasta kun poika oli about 1,5-vuotias, olivat hyviä :)

4-9 kg muistaakseni. Neljästä kilosta kuitenkin lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Mitäh? Onko lidlin vaipat kallistunu? :o

kyllä! lidlin vaipat oli aiemmin 7,99 ja nytten ne on 8,59 per paketti. joten ovat kallistuneet.

maitoki on kalliimpaa, oli aiemmin 0,57 ja nytten on 0,61 (muistaakseni)...

Eli ihmisten alkuhuuma on mennyt ohi ja ihmiset tajunneet että valikoima paljon suppeampaa kuin marketeissa. Samoin monet ihmiset haluavat keskittää ostoksensa ylimääräisen "tienestin" takia.
Pakkohan sitten on hintoja nostaakin

mm. maitorahkan hinta nousi muissa kaupoissa n. puoli vuotta aikaisemmin..Hintojen nousu tosiaan johtuu tuottajien /valmistajien hintojen noususta,kun esim. valio nostaa maidon myyntihintaa,niin taatusti kauppiaat nostavat hintaa,kuka sitä tappiolla haluaisi myydä?

Yhteistyössä