Lidl työpaikkana!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiinnostunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kiinnostunut"

Vieras
Onko kukaan töissä tai kuullut millaista olisi työskennellä lidlissä?!? Itse etsin työpaikkaa ja lidlissä olisi myyjän paikka auki. Kokemusta/koulutusta ei tarvitse olla joka mulle kelpaa todella hyvin koska olen ammatiltani lähihoitaja...
En ole mistään kuullut mitään enkä tunne ketään joka olisi siellä töissä ollut joten siksi kyselen muiden kokemuksia millainen työnantaja lidl on. nii ja millaista palkaa tuolla voi saada edes noin?!?

no töitä oon kyl paiskinu lähihoitajana kolmen ihmisen eestä että laiska en todellakaan ole:) Lähinnä jus tuota mietein että onko kuinka paskamainen / hyvä työnantaja joka kuuntelee / ei kuuntele työntekijöitään. Onko työolosuhteet ok vai ei:) Mutta nyt on jo parempi mieli:) Kiitokset siitä!
Olis vaa niin hyvä tilaisuus alanvaihtoon kun ei tuota kauppaalan koulutusta minulla ole ja kouluun ei kiinnosta ooikee mennä moneksi vuodeksi istuu perse auki....

Hei jos pääsisin sinne töihin nii mitä kuuluu lidlissä myyjän toimenkuvaan?!?
Olenko vain kassalla vai onko siinä jotain muutakin? Ajattelin vain ku eri paikoissa käytäntö eroja. Ja kun tuo lidli on nii pieni kuitenkin täällä että onkohan se vaa sitä kassalla istumista vai onko siinä jotain muutakin... Siksi kyselen kun työpaikkailmoituksesta ei selvinnyt ja siinä sanottiin että soittoihin ei voida vastata nii jos täällä olisi joku joka voisi edes vähän valaista. Mukavampi olisi työhaastatteluunkin mennä jos vähän edes jostain jotain tietäisi:)

Mun käsittääkseni lidlissä kaikki tekee kaikkea,on kassalla,purkaa kuormaa,hoitaa pullokonetta ja siellä myös ilmeisesti siivotaan itse. Mulla muutamia kavereita on ollut ja kaikki viihtyny jo useamman vuoden,mutta kai se riippuu siitä työporukasta eikä pelkästä firmasta

[QUOTE="Puhina";24229775]Mun käsittääkseni lidlissä kaikki tekee kaikkea,on kassalla,purkaa kuormaa,hoitaa pullokonetta ja siellä myös ilmeisesti siivotaan itse. Mulla muutamia kavereita on ollut ja kaikki viihtyny jo useamman vuoden,mutta kai se riippuu siitä työporukasta eikä pelkästä firmasta[/QUOTE]

huh, hyvä vaan jos on palojn muitakin hommia:) Olen menevää sorttia ja haluan työpaikan jossa joutuu tekemään muutakin kun istumaan!!!

Nii ja tottakai työhaastattelussa on helppo kysellä mutta jotenkin vaa tuntuu että jotain pitää olla jo tiedossa, helpompi itelle. Tosin tulee helpommin vaikutus että on kiinnostunut jos ei tiedä mitään ja joutuu kyseleen kaikki haastattelussa:)

Ja näinhän se menee että ne työkaverit sen hyvän työpaikan tekee!! oon ollu töissä paikassa jossa työkaverit oli täysiä haaskoja ja selkäänpuukottajia ja vaikka työpaikkana oli hyvä paikka nii en olisi kyllä yhtään kauempaa siellä kestänyt työkavereiden vuoksi!

Yhteistyössä