Lidl kävijät: Mitä ostatte sieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lidl käyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kävin tänään pitkästä aikaa ja totesin että herkut on halpoja, mutta ihan oikeesti prismassa ne halppismerkit on usein saman hintaisia tai jopa halvempia ku lidlissä joten perusjuttujen takia sinne ei kannata mennä.. ja ku mä oon laihiksella niin eipä herkkuja voinu ostaa ja niin jäi ostoksetkin vähiin. käteen jäi:
miehelle olutta, vauvalle vaippapaketti, pakkaseen niitä kuorutettuja kalapakasteita montaa eri sorttia, pakaste pinaattikeittoa ku oli halpaa, muutama lidlin oma pussikeitto, maitoa, jugua, naudan jauhelihaa, sipulinippu.. siinä ne melki sit olikin.

Krustanleipää
banaaneja
salaattia
yrttejä
kotimaisia tomaatteja
raejuustoa
oivariinia
rahkaa
kermaviiliä
valion gefilusmehua
pakastevihanneksia
oliiveja
nalle puurohiutaleita
vauvan puhdistuspyyhkeitä
nenäliinoja
vartalokuorinta aine
kissan kuivaruoka
mangoja
kotimaista kurkkua
kloriittia
cienin vaippoja kun niitä vielä oli
pistaasipähkinöitä
säilöttyä maissia
säilöttyjä artisokkia

Oliko se vuonna 2002 kun nuo Lidlit tänne Suomeen rantautuivat? Silloinhan tuo kauppa oli parhaimmillaan: erikoisvalikoima eurooppalaisia edullisia herkkuja. Hintatasokin oli kilpailukykyinen. Oli sen pakko ollakin kun valikoimista puuttui paljon ns. peruskaupan tuotteita (vaipat, lastenruuat, kalat yms.)

Paras kauppa - lähes 3 muovikassia tavaraa aina sieltä mukaan lähti. Jonoja riitti.

Menivät ja pilasivat kuitenkin homman, tyhmät urpot.

Nyt hyllyissä ihan samat tylsät makkarat, juustot, makeiset ja leivät kuin kaikilla muillakin, samaan hintaan kuin Siwassa. Sen ainoan hyvän jäätelönkin hintaa on nostettu lähes 100 prosenttia!

Ei ole muuten ihme, että kassaneitejä enää yleensä vain yksi paikalla. Maahanmuuttajatkin käyvät jo muualla, laatu ja eksotiikka löytyy nyt Citymarketista.

Ei auta uudet tiskit, kaljakaupaksi mennyt. Hölmöt!

kananfilenugetteja
kalafilepuikkoja
vissyä
mysliä
tonnikalaa
juustonaksuja
suklaata
maitoa
ruokatarpeita tarjousten mukaan.

niitä kodintavaroita en osta, en myöskään pesuaineita, wc-paperia tai vaippoja.

olen ostanut ja ovat aivan samanlaisia kuin muissakin kaupoissa. lidleissä on nykyään ne paistopisteet, että saa myös tuoretta leipää jne.

jos tarkoitit niitä esipaistettuja (foliopakkaus) croissant'ja, olen syönyt niitäkin ja ovat mielestäni hyviä ja nopeita valmistaa; 6 minuuttia uunissa.

Yhteistyössä