V vieras Vieras 07.04.2009 #1 Mitäs noilla niinku sais? Leluja/vaatetta??? En pääse kirjautumaan liberon sivuille.
AAM Aktiivinen jäsen 03.08.2007 4 165 0 36 07.04.2009 #3 jarrusukkaa 400, libbepupua 1700, pyjamaa 1500, peiliä 1000 , baby einstein kirjaa 900, pandalelua, 1800, marimekon housua 1000.. tyhmää että 4500 pistettä enintään voi käyttää.. kyllähän toi tulee äkkiä täyteen.. :snotty:
jarrusukkaa 400, libbepupua 1700, pyjamaa 1500, peiliä 1000 , baby einstein kirjaa 900, pandalelua, 1800, marimekon housua 1000.. tyhmää että 4500 pistettä enintään voi käyttää.. kyllähän toi tulee äkkiä täyteen.. :snotty: